visitor analyticsvisitor analytics

EMEKLİ OLUYOR!

EMEKLİ OLUYOR!
21 Mayıs 2015 Perşembe 10:01

Yeniden SDÜ Rektörlüğüne seçilemeyen Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nun emekliye ayrılacağı öğrenildi.

Rektörlük görevi sona erdikten sonra İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi'ndeki görevine dönmesi beklenen Prof. Dr. Hasan İbicioğlu'nun fakülte dekanlığına emekliye ayrılacağını bildirdiği belirtildi. 

yurtdışına çıkış yasağı konulmalı

yurtdışına çıkış yasağı konulmalı
21 Mayıs 2015 Perşembe 14:52

bu şahıs için yurtdışına çıkış yasağı konulmalı, özelikle de amerikaya

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Geometrik şekiller bitti mi?

Kadir İnanırmı
21 Mayıs 2015 Perşembe 14:13

Değişim sonrası acaba?! En taze atamalara bakınca hayal kırıklığımı. Bir ton koyu lacivertmi?Eski yapı bittiğine kim İnanır?

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

15 Trilyon Ne Oldu?

Asan Türcan
21 Mayıs 2015 Perşembe 11:55

Yolsuzluklar, usulsüzlükler, keyfi atamalar soruşturulmadan nereye böyle. Bir yere kaybolmasın.

14 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH HER ŞEYİ BİLİYOR...

Mağdurlardan...
21 Mayıs 2015 Perşembe 11:50

Lütfen ekibini de al ,onlarla birlikte emekli ol,öyle git.Eğer zamanında asıp kesmeseydin,milleti bunaltmasaydın,mobling uygulamasaydın v.s, gitsen bile bir sedirlik yerin olurdu.Herkes yinede saygı duyardı.Geçmiş Rektörlere bir bak.Geldilermi tüm personel sevgi,saygılarından ne yapacaklarını bilemiyorlar.Ha hatasız kul olmaz,onlarında ufak tefek hataları olmuş olabilir.Ama senin yaptıklarını kitaplar değil,ansiklobediler bile zor alacak.Allah her şeyi biliyor ve ona göre davranacaktır.

19 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Paralel çete

İsa
21 Mayıs 2015 Perşembe 11:38

Mahkeme önünde hesap vermeden nereye kaçıyorsun.....Yoksa sendemi tekyön Pensilvanya biletimi aldın???

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

ali
21 Mayıs 2015 Perşembe 10:27

mümkünse ıspartada bile durmasın.aynı havayı teneffüs etmeyelim.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla