visitor analyticsvisitor analytics

ELEKTRİK AKIMINA KAPILARAK CAN VERDİ

ELEKTRİK AKIMINA KAPILARAK CAN VERDİ
06 Haziran 2015 Cumartesi 17:07

Eğirdir Göktaş Mahallesinde meydana gelen elim kaza sonucu TEDAŞ çalışanı Sorkuncak’lı hemşehrimiz Bayram Güngör (39) vefat etti.

Göktaş Mahallesinde sokak aydınlatma lambalarını değiştirmek amacıyla elektrik direğini çıkan Bayram Güngör’ün yüksek elektrik akımına kapılarak can verdiği öğrenildi.

Olayla ilgili soruşturma başlatıldığı bildirildi.

Merhuma Allah’tan rahmet, acılı ailesine başsağlığı ve sabırlar diliyoruz.


Allah rahmet eylesin

amigo
08 Haziran 2015 Pazartesi 16:35

sevgili kardeşimize allah rahmet eylesin geride kalanlarada sabır versin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tedaş

bilal
07 Haziran 2015 Pazar 10:33

bu kazadan tedaş sorumludur,yüksek gerilim hattında çalışırken tedbirleri aldırkmakla zorunludur malesef bu kazaların üstü bu ülkede çabuk kapanır.mutlaka üniversiteden bilir kişi atanmalı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Allah rahmet eylesin

Ali
07 Haziran 2015 Pazar 10:09

Allah c.c gani gani rahmet eylesin ailesine ve sevenlerine sabır versin iş kazalarına artık önlem alınsın.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

CANIM ÜLKEM!!!

Vatandas
06 Haziran 2015 Cumartesi 23:18

ALLAH RAHMET EYLESIN; ISCILERIN GÜVENLIK YASASI ARTIK SAGLANSIN! AVRUPA FABRIKALARI INSANIN DEGERI OLMIYAN ÜLKELERE TASIYOR BIR DÜSÜNELIM! CÜNKÜ AVRUPADA INSAN HAKLARI VE GÜVENLIGI HERSEYIN ÜSTÜNDE!

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayram ğüngör allah rahmet eylesin

ismail güner aydemir
06 Haziran 2015 Cumartesi 21:23

Allahtan rahmet diler ailesine ve çocuk larına sabır dilerim allahuteala inşallah şehit mertebesine eriştirsin.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah rahmet eylesin

erkan yıldırım
06 Haziran 2015 Cumartesi 18:19

BAYRAM GÜNGÖR KARDEŞİME ALLAHTAN RAHMET DİLER ACILI AİLESİNE BAŞSAGLIGI VE SABIR DİLERİM.RAHMETLİYİ İYİ TANIRDIM.YATTIGI CENNETİ MEKAN OLSUN .

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla