visitor analyticsvisitor analytics

EKONOMİDE BÜYÜK TEMİZLİK BAŞLIYOR!

Ekonomide büyük temizlik başlıyor!
19 Temmuz 2016 Salı 20:33

Paralel Yapı’nın ekonomi ayağına operasyon başlıyor. Paralel Yapı’yla bağlantılı tüm şirketler ve sendikalar tasfiye edilecek, Örgüte doğrudan-dolaylı destek ve finansman akışı sağlayan işadamları “örgüte yardım ve yataklıktan” yargılanacak.

FETÖ'nün darbe girişiminin ardından devletin kılcal damarlarına sızan Paralel Yapı'nın ekonomi ayağına yönelik de geniş çaplı yeni bir operasyon başlıyor. Kamu kurumları, bakanlıkların satın alma, sosyal güvenlik, vergi, teftiş, personel gibi birimlerinde Paralel Yapı ile bağlantısı olan tek bir memur-işçi kalmayacak. Sabah'tan Hazal Ateş'in haberine göre operasyon kapsamında Paralel Yapı'yla bağlantılı bütün şirketler, sendikal şirketler tasfiye edilecek, mal devri yapılan mali müşavir, avukatlar mercek altında tutulurken, mutemet işadamları aracılığıyla hisse devirleri durdurulacak. Doğrudan-dolaylı destek sağlayan firmalar üzerinden finansman akışı sağlayan işadamları "örgüte yardım ve yataklıktan" yargılanacak.

Yılanın Başı Bahattin Şenol.

Halim
22 Temmuz 2016 Cuma 12:01

Isparta'da bu fetöcülerin başı zamanında Bahattin Şenol'du bu gün utanmadan Tayyip Erdoğan'a yakın olmaya çalışıyor. elini kolunu sallayarak meydanlarda dolaşıyor. Bu adamın inine girilse neler çıkacak merak ediyorum. Kendini ne kadar gizlesen de senin ne olduğunu Isparta biliyor.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

IYAŞ

HALA DIŞARIDA
20 Temmuz 2016 Çarşamba 17:04

Şu Iyaş Yönetim Kurulu Bşk. Bahattin Şenol un dışarıda olmasına şaşırıyorum.Hele şu son süreçte eline geçirdiği metaryallerle Sayın Cumhurbaşkanımıza yada cemaate karşı tavırlarla işin içinden sıyrılmaya çalışması inanılır gibi diil.Acaba o saltanatı bitmesinden defterler incelendiğinde kimlerle işbirliği yaptığındanmı korkuyor olabilir.Ama korkunun ecele faydası yok.Cumhurbaşkanı,Genelkurmay Başkanı Başyaverlerinin bile **** kalamadığı bu süreçte hakikatler mutlaka günyüzüne çıkar.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

İstenmiyorsunuz !

Sağlık kuruluşlarında fetö'ye hayır!
20 Temmuz 2016 Çarşamba 14:50

Diğer kurumlar da olduğu gibi sağlıkta da bunlardan çok fazla. Ne zaman sıra gelecek istemiyoruz bunları aramızda. Dini kafalarına göre yaşayan kesim, inanın Allah katında hesaplaşacağız sizinle. Şimdi sıkıştınız ya hemen döneklik de yaparsınız siz. Herkesten daha çok ak partili ve reisi Cumhur'umuzun arkasında görünürsünüz!!! Amaaa yemezler.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Temizlik

Millet
20 Temmuz 2016 Çarşamba 14:44

Anadolu Kırtasiye Özgen Tesisat Hasan ÖZGEN Bayhanlar İnşaatAlper BAYHANAltıniş SarrafMustafa ALTINİŞToposmanoğluŞükrü TOPÜNALLAR KUYUMCUYaşar Ali ÜNALELİF KUYUMCUALTIN KERESTEAli İhsan ALTINOKIYAŞ-IŞIK SİGORTAAdem DEMİRALAYMURAT GIDAHAS KAĞITARDAL İNŞAATMustafa ARDALŞAHİNLERRıza ŞAHİNÜLKERSabri ÜLKERSÜVARİ GİYİMİSTİKBAL - BELLONAKOZA İPEK GRUBUFERAH KEBAPMehmet Nuri PARLAKPÜRLÜ OTOMOTİVSait PÜRLÜADEKOR MOBİLYAzamanında himmet miktarınını yarıştıranlar Dedikodular bu isimler üstüne

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dikkat

Vatandaş
20 Temmuz 2016 Çarşamba 12:58

Yalvaçta şimdi ikiyüzlü fetöcüler en önde yürüyorlar.Ama kandıramazlar.Hiçbir şey yanlarına kar kalmayacak.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla