visitor analyticsvisitor analytics

EKMEL BEY NERELİ SAHİ ?

EKMEL BEY NERELİ SAHİ ?
07 Ağustos 2014 Perşembe 15:23

Bu Pazar günü (03.08.2014) ikindi vakti evde dinlenirken TRT’den cumhurbaşkanı adaylarımızın kampanya konuşmalarını izledim. Sırasıyla Ekmeleddin Bey, Tayyip bey ve SelahattinDemirtaş bey konuştular.

Demirtaş’ı bu kadar sevimli hiç görmemiştim.İçerik olarak kimlik özgürlük, emek, ötekilerin de yaşama hakkı olduğu gibikonuların üzerinde uzun uzadıya durdu. Ağzından siyaseten “kürt”kelimesi çıkmadığı anlarda daha bir olgun ve sempatik geldibana Demirtaş bey. Daha kucaklayıcı, daha merkezci bir havaya girmişti. Giydiğikıyafet yakışmış ve makyajı da gayet iyi idi. Konuşmasını yaparken hiç aravermediği ve montajlamadığı ve tek seferde konuşmayı bitirdiği belli idi. Diligayet açıktı. Kürtçeden kalma çok az birkaç vurgu yaptı. Aksanı dabir cumhur adayı için gayet iyi idi. Bravo Demirtaş’a. Adaylık fırsatını iyideğerlendirip siyaseten merkeze bir adım daha yaklaşmış oldu.

 

Tayyip bey ise beyaz gömleği, yeşil kravat ve koyu lacivertceketi ile her zamanki gibi yine karizmatik idi. Saçlarını çokiyi kestirmiş, makyajı da yerinde idi. İmaj makerlarını buradan tebrikediyorum. Ses tonu gayet mutedil ama bir o kadar da kendinden emindi. Başbakanımız, siyasihayatını kısaca özetledikten sonra yaptıklarına ve yapacaklarına dair veciz cümlelerletamamladı konuşmasını. İyi bir sunumla bitirdi. Tayyip beyde tek aksayan tarafgözlerinin altında makyajla dahi gizlenmesi mümkün olmayan göztorbaları idi. Üşenmedim ve Tayyip beyin eski fotoğraflarına baktımama o torbalardan on yıl önce iz bulamadım. Tayyip bey o göz torbaları ile nekadar gurur duysa azdır bence. Helal olsun onu bu çizgi veidealde yetiştiren hocalarına, siyasi büyüklerine.

 

Sade vatandaş Tanışman olarak, dikkat çekmek istediğim şeyEkmelettin beyin konuşması. Zira şehitlik ziyaretinde yaptığı İstiklalMarşı gafı ile gündeme oturan Ekmel bey, Allah’tan bu seferbir gaf yapmadı. Gerçi paket konuşma olduğundan yapabileceği her türlü gaflarzaten düzeltilebilirdi de. Konuşmasına“Yozgatlı falanın oğluyum. BabamMehmet Akif’in yakın arkadaşı idi”, diyerek başladı. Ekmel bey isminibabasına M. Akif ERSOY’un tavsiye ettiğini gururla söyleuip, Mısır’dakaldıklarını, uzun yıllar sonra ülkeye döndüklerini, zor şartlarla okuduğunu veçok çalıştığını falan anlattı. Müslüman fakirlere, İslam konferansı genelsekreterliği yaptığı dönemde yüz milyar dolar yardım yaptığını (demekki parası çok biri!), İslam coğrafyasını ve Müslümanları iyi tanıdığını,dünyada birçok liderle görüştüğünü ve ülkesinin problemlerine ancak kendisininderman olacağını dile getirdi durdu. Kendisine yapılan siyasi saldırılarıanlattı. Ülkenin bir an önce ekmeğe ve iyi ekonomiye kavuşması, yanizenginleşerek eşit gelir dağılımı ile refaha koşmamız gerektiğine dairgörüşlerini paylaştı izleyici ile. Makyajı orta derece idi. Saçları seyrelmişve ses tonu da epey yaşlı ve enerjisi olmadığı imajı veriyor gibiydi. Konuşmasıen az 5-6 kez kesilmiş ve tekrar montajlanmıştı. Eline aldığı kalem ilekonuşmasını acemice olsa da desteklemeye çalışıp durdu. Ama bulunmaz bir liderhavası sergileyemedi. Siyasetçi gibi de hiç değildi. Ekmel beyi izlerkenkendimi fakültede ders izliyor zannettim.

 

Ekmelettin beyi izlerken, aklıma 50’li yıllarda CHP’li İsmetİnönü tarafından milletin önene çıkarılan ve Menderes’e karşı seçimde kaybeden Şemsettin GÜNALTAYgeldi.Bir de 1980 ihtilalinden sonra rahmetli Turgut ÖZAL beyin karşısına o gününmilli güvenlik konseyi tarafından çıkarılan  Turgut SUNALP Paşa geldi.Üzülüyorum Ekmel beye. Tarih yine tekerrür edecek ve biryenilgi daha seyredeceğiz galiba. Keşke Ekmel bey milletin hafızasında AzizNESİN’in kitaplarını Arapçaya tercüme eden kişi olarak değil de, BediüzzamanSaid NURSİ veya ona benzer şahsiyetlerin kitaplarından birkaçını Arapçayatercüme eden kişi olarak kalsa imiş. Şimdi biraz daha kolay ve umutlu olurduişi.

 

Son sözümüz, Isparta caddelerinde boy boy asılan Ekmelettin beyposterlerinden bahsetmek olsu. Diyor ya posterlerde, “Hemşerimiz İhsanoğlu,hemşerilerimizin oylarına talip” diye. Bir Ispartalı olarak, Ekmel beyintelevizyon konuşması boyunca IspartaYalvaç veya Bilgiç kelimelerindenbirini duyabilmek için bekledim durdum dakikalarca televizyon karşısında amanafile. Hiç oralara değinmedi hemşerimiz Ekmel bey. Ama Yozgatlı olduğunuve yiğidin harman olduğu Yozgat’ta dünyaya geldiğini bastıra bastıra anlattıdurdu. Benim de kafam karıştı Ekmel bey nereli diye? Ekmel beyin posterlerinive bilbordlarını hazırlayanlar belli ki yenge hanımın Karağaçlı olduğundan veBilgiç sülalesinden kız aldığından hareketle oy avcılığı yapıyorlardı. “HemşerimizEkmel bey, Ispartalı hemşerilerinden oy istiyor” diyerek çaktırmadanoylarımıza göz dikiyorlardı. Ama ben Ekmel beyin ağzından bir “Isparta veyaŞarkikaraağaç” kelimesi duyamadım.

 

Kıymetli hemşerilerim. Cumhurun başının seçimlerine bir hafta kaldı.Cumhurun başını artık vekiller değil Tayyip beyin dediği gibi “asiller”yani millet seçecek. Vereceğimiz oyların maddi ve manevi sorumluluğununolacağının unutulmaması gerekiyor. Durmak yok, yola devam mı diyelim? Yoksadere geçerken at mı değiştirelim? Benden hatırlatması.

 

İsmail TANIŞMAN

Eski Belediye Meclis Üyesi

no yandaş yes objektif

SİVİL VATANDAŞ
11 Ağustos 2014 Pazartesi 08:57

bu site direk yandaş haberler veriyor ben sadece bu yorumla bunu anlıyorum bu sitede sadece ıspartada olan kaza bela haberlerini takip edecen başka bi şey okunmaz bana göre notu verdim

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ulan her tüpçü mü böyle olur

tüpçüler
10 Ağustos 2014 Pazar 12:36

ZATEN NE AYAKSA BU TÜPÇÜLER AYAK BİR YILDIRIM DEMİRÖREN İKİ İSMAİL TANIŞMAN BEYNE OKSİJENDEN FAZLA PROPAN-BÜTAN GİDİYOR NE YAPSINLAR?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İLKEL

DOBRA
10 Ağustos 2014 Pazar 10:58

Danışman kim hiç tanımam. Ben de Onu Yazdıklarından yorumluyacak olursam, Çok ilkel bir kişi olduğu kanatındayım. Zaten ne çekiyorsak bu tiplerden çekiyoruz. Tüm Akp zihniyet de böyle. Sayın Ekmelettin İhsanoğlu bunların başına taş gibi düşmeli.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gaz verme hizmetleri a.ş

tüpün yanında
08 Ağustos 2014 Cuma 10:29

dam üstünde saksağan mı? tüp üstünde papağan mı?

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

NERDEN ALDIN BU GAZI ???

TÜPCÜÜÜ
08 Ağustos 2014 Cuma 10:08

TANIŞMAN ASIL SUÇLU SEN DEĞİLSİN SENİ ADAM YERİNE KOYUP ŞARLATANLIK YAPARCASINA YAZILARINI YAYINLAYAN BOMBA 32 TARKAN BEY SUÇLU!!! YAA KARDEŞİM BU TANIŞMANI AKP BİLE BİR SIFAT OLARAK KABUL ETMEDİ VE LİSTELERE ALMADI SİZ BUNU NEDEN ŞİŞİRİYORSUNUZ??? BUNUN İŞİ GÜÇÜ ŞARLATANLIK KENDİSİNİN NE OLDUGUNU NERELİ OLDUGUNU AÇIKLASIN BI ŞU TÜPCÜ ŞARLATANI....

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

özler

berkay
08 Ağustos 2014 Cuma 09:18

ya bırak sen bu işleri tanışman. önce dükkanın etrafındaki malzemeleri toparla.millet yoldan kaldırımdan geçemiyor.belediye yazıda asdı ama saygın yok ki kendine millete olsa...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tüp gaz

tüpcü
08 Ağustos 2014 Cuma 02:45

tanışman hangi sıfatla buraya yazdığını anlayamadım ama bu makaleden anladığım şu oldu tanışmanında övgüyle anlattığı demirtaş sanırım teyyibe çalışıyor bana göre iki partinin çizgisi aynı

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

SUSTA BARI ADAM SANSINLAR !

VATANDAS
08 Ağustos 2014 Cuma 00:43

SAYIN RECEB TAYYIB ERDOGAN SIIRT LIMIYIM DIYOR???? HANIMININ MEMLEKETINI SÖYLEYIP SÖYLEMEMESI O KADAR ÖNEMLIMI ??? ZATEN SU VEYA BU MEMLEKETI YÖNETIMINE TALIP DEGILLER ! TÜRKIYE CUMHUR REISI OLMAYA TALIPLER ! AYRICA GAFTAN BAHSEDIYORSUN ; ULUSLAR ARASI YÖNETIMLERDE SÖZ SAHIBI OLABILMIS BIR ARIF VE ALIM KISIYE ! SEN ACABA SURADA CIKIP 3 KISIYE HITAP ETME YETENEGIN VARMI !

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SANA BİR TİVİT ATARIM

TVİTTER
07 Ağustos 2014 Perşembe 17:04

Tanışman sana tivit atan oldumu? Sana bir tivit göstereyim gelde seni gagalasın. Peki sana kemik atan oldumu? Ispartada 46000 oydan fazla RTE ye oy çıkmaz. Adını desturla anacağın Ekmeleddin İHSANOĞLU 68000 oydan fazla oy alacak. Isparta EKMELEDDİN diyecek. Dükkanından bir su şişesi hazırla seçimden sonra su iç, boğazına durmasın.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YARIM DOKTOR CANDAN, YARIM HOCA DİNDEN EDER HİKAYESİ

YARIM TÜPCÜ VE YARIM SİYASETCİ
07 Ağustos 2014 Perşembe 16:56

SİZ ADAMI DİNDEN İMANDAN EDERSİNİZ, BAKARA MAKARA PARTİSİNİN BELEDİYE MECLİSİ ÜYESİ TANIŞMAN. SİZE OY VERDİK DİNDAR GİBİ GÖRMÜŞTÜK. TÜPÜNÜZ BOŞ ÇIKTI, TOPUNUZ PATLAK ÇIKTI, VAATLERİNİZ DE HAVADA KALDI DESEM EKSİK OLUR Kİ APO'YA DA AF ÇIKIYOR. MAŞALLAH SİZE NAZAR DEYMEMİŞ SABAH AKŞAM KULAKLARINIZI ÇINLATIYORUZ. DÜKKANINIZ KÖŞEDE HER AKEPE'Lİ GİBİ SİZDE KÖŞE OLMUŞSUNUZ. GAZDAN HAVADAN SUDAN PARA KAZANAN SİZ VARSINIZ. BEN İŞÇİ KÖLEYİM.ALIN TERİMLE KAZANIYORUM, ÇALMADIM, HIRSIZLIK YAPMADIM.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

demirtas ?

yolcu
07 Ağustos 2014 Perşembe 16:48

Kurtlere bakis acisini iyi bildigim biri olarak demirtas turklestigi olcide mi size sevimli geldi tanisman musluman ahlakina yakisiyor mu hic biz sizi daha ozgurlukten farkliliklardan yana bilirdik ama yikardaki yorumlara bakilirsa fasist ispartalilar nu kadarini bile hazmedememis turklesmeden de kurtleri sevebildiginizi biliyoruz usluba dikkat lutfen !

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

demirtas ?

yolcu
07 Ağustos 2014 Perşembe 16:48

Kurtlere bakis acisini iyi bildigim biri olarak demirtas turklestigi olcide mi size sevimli geldi tanisman musluman ahlakina yakisiyor mu hic biz sizi daha ozgurlukten farkliliklardan yana bilirdik ama yikardaki yorumlara bakilirsa fasist ispartalilar nu kadarini bile hazmedememis turklesmeden de kurtleri sevebildiginizi biliyoruz usluba dikkat lutfen !

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOKSA BAŞBAKA GİBİ SEN DE Mİ ŞEHİDE KELLE DİYORSUN TANIŞMAN

PKKLI MISIN İSMAİL TANIŞMAN
07 Ağustos 2014 Perşembe 16:20

Sen ve senin gibi her devrin adamları, Selahattin Demirtaş gibi bir PKKlı aday olarka çıkınca nasıl da övgüyle söz ediyorsunuz anlıyru. Çünkü hepiniz Apocusunuz. Apo'ya sayın deyip Şehide kelle diyenlerin borozanısınız. Bir de kalkmış nerelisin diye soruyorsun öbür cumhurbaşkanı adayına. ATATÜRK de Selanikli, ne olacak o zaman? Siz ve sizn gibi şeriatçı ve devlet düşmanları Büyük TÜRK DEVRİMlerini ortadan kalırmaya çalışmanıza rağmen kaldıramadınız ve kaldıramayacaksınız da. Yatacak yeriniz yok.

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

necisin sen

mehmet
07 Ağustos 2014 Perşembe 16:07

Yüksek mimar yusuf ziya bitti şimdi sıra ekmel beydemi tanışman kimi rakip görüyorsanız onu yeriyorsunuz ya siz ne ayaksınız

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

SEN

+32
07 Ağustos 2014 Perşembe 15:34

SAYIN İSAMİL TANIŞMAN ACABA SİZ NERELİSİNİZANYADAN MI KONYADAN MISINIZ.

20 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla