visitor analyticsvisitor analytics

EKMEĞE ZAM VAR MI?

Ekmeğe zam var mı?
11 Ocak 2016 Pazartesi 00:52

Ekmeğe zam var mı?

Un fiyatlarında yaşanana artış akıllara “ekmeğe zam yolda mı?” sorusunu getirdi. Bu soruya yanıt Isparta Lokantacılar, Fırıncılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer’den geldi.

Tüketici

Tüketici
11 Ocak 2016 Pazartesi 12:26

Önce fırınlara denetim çok zayıf ekmekler resmen kühf kokuyor tarım ilmüdürlüyüne şikatda bulundum gereken yapılmadı

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

DOYUMSUZ

VATANDAŞ
11 Ocak 2016 Pazartesi 10:17

sayın nuri erdeğer ekmeğe zam yapmak için basına çıktığınızda fırıncıların hep zarar ettiğini söylüyorsun ama hiç bir fırın kapanmıyor aksine bir fırını olan 2 ci 3 cü fırını daha acıyorsunuz ve vatandaşın gözüne baka fırıncılar aylık 1000.ve üzeri zarar ediyor diyorsunuz yazık

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne zammı

Rıza
11 Ocak 2016 Pazartesi 10:17

Buğdaya zam yok una ekmeğe zam nedir bu kardeşim hep aracı mı kazanacak Allah için hesabını yapın Fırıncılar % 50 kazanıyor ayıptır günahtır sayın Erdeğer fırıncılarla ortaklığınmı var yoksa onlardan yüzdemi alıyon Allah rızası için sayın yetkililer ekmeğin maliyetini hesaplayın!!!

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla