visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 21:14

EKMEĞE ZAM GELİYOR!

EKMEĞE ZAM GELİYOR!
12 Ekim 2016 Çarşamba 13:46

EKMEĞE ZAM GELİYOR!

Un fiyatlarına ardı ardına gelen zamlar karşısında fırıncı esnafının dayanma gücü kalmadı. Önümüzdeki günlerde ekmek fiyatlarının zamlanması bekleniyor

Un fiyatlarına son bir hafta içinde arda arada gelen zam,ekmek fiyatlarına yansıyacak. Önümüzdeki günlerde küçük emeğin fiyatının 25,büyük ekmeğin 50 kuruş artması bekleniyor. Açıklamada bulunan Isparta Lokantacılar, Kebapçılar, Pastacılar, Fırıncılar ve Kasaplar Odası Başkanı Nuri Erdeğer, son bir hafta içinde un fiyatlarının 3 TL civarında zamlandığını söyledi.

Türkiye'nin zor bir dönemden geçerken, artan girdi maliyetlerine karşılık bu giderleri fırıncı esnafı olarak göğüslediklerini kaydeden Erdeğer, "Una, işçiliğe, mazota zam geldi. Ekmekte fiyat artışı kaçınılmaz olacaktır" dedi. Yapılacak artışta 1 TL'den satılan küçük ekmeğin 1 lira 25 kuruş, 2 TL'den satılan büyük ekmeğin 2 lira 50 kuruş olması bekleniyor.

 

.......

.......
02 Aralık 2016 Cuma 00:25

bir tane fırıncı gösterin bana merkezde üçer döörter tane arabası olmayan ikişer üçer tane fırını olmayan ikişer üçer tane evi binası olmayan dahada ilerisi beşer tane apart almayan haladaha gözleri doymuyor öküz fırıncıların

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ekmek

aytekim ayla
13 Ekim 2016 Perşembe 14:40

Ya biz Türkiye'nin üçüncü en pahalı iller içine girdik yapın yapın ta birinci olalım olmaz böyle birincilik varken üçün neme lazım yapın

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

3975 Sokak

Ali Bilir
13 Ekim 2016 Perşembe 14:26

3975 Sokakta gelsin belediye yapamadığı kaldırım taşına baksın hergün o kavşakta o kadar kaza oluyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burdur'dan ekmek gelecek mi?

Xyz
13 Ekim 2016 Perşembe 13:50

Burdur'da ekmek 75 TL Isparta'da zam varsa Burdur'dan getirebiliriz. Oldu olacak 25 km her saat servis yapılır.

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

4 Göz

Bir Dost
13 Ekim 2016 Perşembe 12:53

Bizde ekmeğe ne zaman zam gelecek diye dört gözle bekliyorduk. Çok sevindik.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

a

Vatandaş
13 Ekim 2016 Perşembe 09:38

Unun çuvalına 3 TL zam geldiği söyleniyor, varsayalım unun çuvalı 100 TL o da %3'e tekabül ediyor, ön gördükleri zam oranı ise %25 el insaf be. Tamam herkes kazansın ama bu kadar da değil.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

B

A
13 Ekim 2016 Perşembe 08:37

BAKIN GÖRECEKSİNİZ BU ZAM KONUSUN DA ISPARTA BELEDİYESİ HİÇ İLGİLENMEYECEK VE EKMEĞE EN YAKIN ZAMAN DA ZAM YAPILACAK.BU KAÇINILMAZ.BİR EKMEKTEN YÜZDE 800 KAZANAN İLLER ARASINDA OLMAK ÇOK KÖTÜ BİRŞEY.ADAM YAZMIŞ BİR ÇUVALDAN 270 TANE EKMEK ÇIKIYOR DİYE.YAZIK VALLA BU FAZLA KAZANILAN PARA HARAM.VE ISPARTA BELEDİYESİNİN ÇOK BÜYÜK VEBALİ VAR.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zam

Ali Bilir
13 Ekim 2016 Perşembe 08:37

KEçiborlu Belediye Başkanına açık çağrı:Sayın Başkanım Ispartaya ekmek getirin satınsadece bir hafta o zaman görelim fırıncılar odası zam diye birşey diyormu?

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gözü doymaz fırıncı başkan

başkan fırıncı nede olsa
12 Ekim 2016 Çarşamba 19:01

önce bi laf çıkarır ,hemem zam yapmaz 2 ay sonraya zam yapar ,zaten şu an zam olsun istemze ama zemin hazırlar zam a ,o da işine gelir ,yani kulağa kar suyu kaçırmak misali...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Şart

Zeynep
12 Ekim 2016 Çarşamba 18:14

Ispartada halk ekmek şart.Belediye acil bir şekilde bu konuya el atsın..

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zam

İsyankar
12 Ekim 2016 Çarşamba 18:14

Fırıncı esnafı oda başkanı el insaf saçmalamayın ayıp oluyo insanların aklını küçümsemeyin önce adam gibi ekmek çıkartın keçiborluda 75 kuruş ne is anlayalım lutfen

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekmek zammi

Osman
12 Ekim 2016 Çarşamba 16:31

Nasil olsa vatandasin itiraz hakki yok kucuk ekmegi 2 tl yapin iciniz rahatlasin koseyi 2 kez donun cevre il ve ilcelerde 75_80 kurusa ekmek aliyor onlar bedavayami maal ediyor

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

hamiyet
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:30

sizin 3 yıldır 1 liraya sattığınız ekmek burdurda şu anda 75 kuruş .. ne zamından bahsediyorsunuz...

26 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

indirim

tamer
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:15

mazot düştüğü zaman neden fiyat düşmüyor. bağkurun düştü sigortan düştü. o zaman niye inmiyor.

20 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

kk

acilen belediye göreve
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:10

belediye bütün yetkilerini kullanacak kesinlikle zam yaptırmayacak.

22 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

asas

asas
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:09

ankar da bile 1 tl ye ekmek var.demekki ısparta büyükşehir olmuş.

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

...

..
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:07

OH NE GÜZEL KÜÇÜK EKMEĞİ 25 KURUŞ A FIRINDAN ÇIKAR 1.25 KURUŞA SAT.YAA BU MEŞHUR ISPARTA BELEDİYESİ UYUYORMU YOKSA ISPARTA DAN HABERİ YOKMU.AHH GÖZÜNÜ SEVDİĞİMİN RAHMETLİ HASAN BAŞKAN OLACAKTIDA FIRINCILAR ZAM YAPACAKTI.AMA BUNLARIN DÜNYADAN HABERİ YOK.EKMEK HER GÜN SATILAN VE SİLKÜLASYON EN ÇOK OLAN BİR GIDA ÜRÜNÜ.SEN BU BÖYLE BİR ÜRÜNE YÜZDE 25 ZAM YAPARSAN O ŞEHİRDEKİ BELEDİYE ISPARTA HALKINI DÜŞÜNMÜYOR DEMEKTİR.BU BUKADAR AÇIK VE NETTİR.BİRDE ŞU ANDA DERDİMİZ AHŞAP SAAT KULEMİZ.

45 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP Lİ BELEDİYE

BELEDİYEDE İŞ YOK
12 Ekim 2016 Çarşamba 15:00

BELEDİYE BU KONUDA ZATEN DUYARSIZ.HÜKÜMET VE AK PARTİ MİLLET VEKİLLERİ BİR AN ÖNCE BU KONUYA EL ATMASI LAZIM.FIRINCI BİR ARKADAŞIN SÖYLEDİĞİNE GÖRE:BİR ÇUVAL UN DAN 270 KÜÇÜK EKMEK ÇIKIYOR.VE YİNE BİR ÇUVAL DAN 140 EV EKMEĞİ ÇIKYOR.BİR ÇUVAL UN 70 TL OLDUĞUNU NA GÖRE SİZ HESAPLAYIN ARTIK NE KADAR KAZANDIKLARINI.YAZIKLAR OLSUN.

78 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla