visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 11:48

EĞRİDİR'DEKİ KAZADA AĞIR YARALANAN 6 YAŞINDAKİ CAN KURTARILAMADI

EĞRİDİR'DEKİ KAZADA AĞIR YARALANAN 6 YAŞINDAKİ CAN KURTARILAMADI
19 Mayıs 2017 Cuma 17:03

EĞRİDİR'DEKİ KAZADA AĞIR YARALANAN 6 YAŞINDAKİ CAN KURTARILAMADI

ISPARTA'NIN Eğirdir ilçesinde kamyonetin orta refüje devrilmesi sonucunda meydana gelen trafik kazasında ağır yaralanan 6 yaşındaki Can Yıkılmaz tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı.

Kaza bugün saat 14.15 sıralarında Eğirdir-Yenimahalle arası kara yolunda meydana geldi. 24 yaşındaki Gökhan D. yönetimindeki 51 HT 150 plakalı kamyonet sürücünün direksiyon hakimiyetini kaybetmesiyle kaldırıma çarparak orta refüje devrildi. Kazada sürücü ve aynı araçta bulunan 6 yaşındaki Can Yıkılmaz yaralandı.  

Çevredekilerin ihbarı üzerine olay yerine ambulans ekipleri sevk edildi. Yarılar olay yerinde yapılan ilk müdahalenin ardından Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'ne kaldırılarak tedavi altına alındı.

Kazada ağır yaralanan 6 yaşındaki Can Yıkılmaz'ın ise hayati tehlikesi bulunduğu için Isparta Süleyman Demirel Üniversitesi Araştırma ve Uygulama Hastanesi'ne sevk edildi.  Yıkılmaz burada yapılan tüm müdahalelere rağmen kurtarılamadı. 

Bkçuk
20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:56

Doçland bızı kıskanyo demi?? Sacma sapan yolllarınız ve şehırleşmenizle daha beterını beklıyosunuz!!

58 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

32
20 Mayıs 2017 Cumartesi 17:11

Son günlerde ölümlü kazalar ne kadar arttı farkında mısınız?

32 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sorumlu kim?

301. ıspartalı
19 Mayıs 2017 Cuma 23:53

tahmin ettiğim yer ise az bir hız bile kaza apma için yeterli..dikkat edin, aşırı hız bile demjyorum.. berbat bir yapım ve mühendislik hatası bile var.hatta mühendisleri olduğundan bile kuşku duyuorum.özellikle hastanenin alt tarafı çok kötü.. virajı artırmışlar, yolun eski hali bundan iyiydi. eğirdir ısparta arasında durmadan inşaat olduğunu aşağı yukarı 1997 belki daha önce den beri hatırlıyorum.ey ahali bu kaza değil cinayettir!belediye,karayolları,müteahhit ve hepsi sorgulanmalı..

293 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Küheylan
19 Mayıs 2017 Cuma 23:03

Cennette uçtu

2 Beğendim
42 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yeter ulannn! Yol mu bu ne!!!!
19 Mayıs 2017 Cuma 22:23

Bu yolda o kadar cok hata var ki, yapan muhendıs ve saz arkadaşlarını allaha bile havale etsek azdır !!!!

153 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla