visitor analyticsvisitor analytics

EĞİTİMDE YÖNTEM FARKI

EĞİTİMDE YÖNTEM FARKI
04 Ocak 2017 Çarşamba 10:44

EĞİTİMDE YÖNTEM FARKI

Vali Şehmus Günaydın, eğitime yönelik çalışmalardan ve uygulamaları anlattı. Isparta'da yeni okul yapmanın önündeki en büyük engelin arsa problemi olduğunu belirten Vali Günaydın, eğitimde yaşanan sorunları dakaynağına kadar inerek tespit ettiklerini bildirdi. Günaydın, şu açıklamalarda bulundu:

EĞİTİMDE KALICI ÇÖZÜM

İÇİN ÇOK MESAFE ALAMADIK

     Hain kalkışma yaşadığımızdan dolayı milli eğitimdeki sorunların kalıcı şekilde çözülmesi için çok önemli mesafe alamadık. Kalıcı çözümden kastettiğim okulların fiziki durumları. Yeni okul yapacağımız kaynağımız olmasına rağmen maalesef arsa konusunda yaşadığımız ciddi sıkıntılar bu konuda ciddi mesafe almamıza engel oluyor. Bugün bazı mahallelerimizde yeni okul yapalım dediğimizde o mahallemizde okul yapacak arsa konusunda büyük zorluklarla karşılaşıyoruz.Muhtarlarımızla değerlendirme yaptık, belediye başkanımızla da bu konuyu konuştuk; arsa konusunda kısa sürede çözüm bulabilirsek ilimizde mahallelerimizin ihtiyaç duyduğu okullarımızı kısa sürede inşa edeceğiz. Çünkü eğitim kalitesini artırabilmek için mutlaka ve mutlaka fiziki mekanlarımızın da çok iyi olması gerekiyor. Çocuklarımızın temiz, sağlıklı bir binada eğitim görmeleri eğitime olumlu katkı yapacak bir olay. 2016 yılında gerçekleştiremediğimiz fiziki mekanları 2017’de gerçekleştiririz diye temenni ediyorum.

BİRE BİR GÖRÜŞME METODU

     Eğitimin içinde olan herkesi dinliyoruz. Ortaokul müdürlerimizi çağırıp, saatlerce dinliyoruz.Onların öneri ve taleplerini istiyoruz. önümüzde de her okulun gerek Türkiye gerekse merkez ilçe ortalamasına göre başarısını çıkarttık. Eğer o okulumuz Türkiye ya da il ortalamasının altındaysa bunun nedenlerini soruyoruz.Kendileri de yaşadıkları sorunları anlatarak, sorununun çözümüne katkı veriyorlar. Bir sorunu kaynağından dinlemek sorununun çözümü için atılmış en güzel adımdır. Okullarımızda öğrencilerin başarısını yükseltmek için sadece  bizlerin, okul yöneticilerinin çalışması değil veli ve ailelerin de katkılarını bekliyoruz.

Çocuklara Servis tutacak para mı var

Veliiii
05 Ocak 2017 Perşembe 09:23

Ayazmana ve Halıkent mahallelerini kapsayan bölgede bir ortaokul istiyoruz. Çocuklar, Sidre mahallesine ya da Vatan mahallesine gitmek zorunda kalıyorlar. Her aile servis tutma imkanına sahip olmadığından, Halıkent İlkolukulu yanındaki eski lisenin ortaokul olarak yeniden inşa edilmesini mahalle halkı olarak talep ediyoruz.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
04 Ocak 2017 Çarşamba 15:10

Halıkentte eski lise binası yıllardır niye boş duruyor.yer mi yok.ortaokulu olmayan mah.bu çocukları kimse niye duşunmüyor.

7 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hakan
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:48

Naşide okulundan biz de şikayetçiyiz. Yönetim okulun yan giriş kapısını kilitli tutuyor..Ayrıca çocuklar yangın merdivenlerinin kilitli olduğunu söylüyor. Okulda bir yangın yada deprem olsa o çocukların hali ne olacak?En kolay çıkış yeri olan yan kapı veliler içeri girebilir şüphesiyle kapalı tutuluyor. Sayın Valim o okulu habersiz gidip bir denetlemenizi rica ediyorum. Özellikle sabah velilerle bir görüşmenizi rica ederim.

1 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

şikayetçiyiz.

Naşide Halil Gelendost okulu
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:37

Naşide Halil Gelendost ilkokulu önünde ciddi trafik sıkışıklığı oluyor.Sayın valim siz müdürleri değil de velileri bir dinleyin.Okula sabah çocuklarımızı bırakamıyoruz. Kapılar kilitli.Çocuklar 1-2 dakika geç gelse kapıdaki öğretmenler bağırıyor. Araç park sorunu var.Park edip çocuğu bırakana kadar çocuklar okula geç kalabiliyor.Bir sabah **** olarak gelip bu okulun önündeki keşmekeşe bir bakmanızı rica ederiz.

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

şikayet

veli
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:24

Sayın Valim Naşide Halil Gelendost ilkokulunun 2 giriş kapısı var.Bu seneye kadar ikiside sabahları açıktı ve okulun hem ön hem arkasındaki yol çocukları bırakmak isteyen veliler tarafından kullanılabiliyordu.Yeni müdür gelmesiyle kapılar anlaşılmaz biçimde kilitli tutuldu.sadece ön kapıdan giriş yapılabiliyor artık.bu nedenle okulun önünde çok ciddi trafik sıkışıklığı oluyor.Okulun arkasında servisten inen çocuklar ise bu soğuk havada ve buzlu yolda okulun önüne kadar yürümek zorunda kalıyorlar

2 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

naşide halil gelendost

mert
04 Ocak 2017 Çarşamba 14:08

Sayın Valim.Naşide Halil Gelendost ilkokulu idarecilerinden şikayetçiyiz. Okulun bahçesi kar ve buz içindeydi.Çocuklar o tehlikeli bahçede düşme tehlikesi ile gidip geldiler.İdare hiç çalışma yapmamış bu konuyla ilgili.Fotoğraflarını çekip valiliğin mail adresine yolladık fakat valiliğin maili arızalı olduğu için mailimiz geri geldi.Size ulaşabileceğimiz mail olursa bu aksaklıkları daha kolay iletebiliriz.

3 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla