visitor analyticsvisitor analytics

EĞİTİMDE TÜM İMKÂNLAR SEFERBER EDİLDİ

EĞİTİMDE TÜM İMKÂNLAR SEFERBER EDİLDİ
02 Ekim 2015 Cuma 15:57

İl Milli Eğitim Müdürü İlyas Can, yeni eğitim-öğretim yılında tüm imkânların seferber edileceğini duyurdu.

 2015-2016 Eğitim-Öğretim Yılı 28 Eylül’de çalan ilk zille start aldı. İlimizde yaklaşık 82 bin öğrenci okulları doldurdu. Bu bağlamda yeni dönem için önlerine yeni hedef koyduklarını belirten İl Milli eğitim Müdürü İlyas Can, ‘’İlerleme yolunda en büyük gücümüz çalışan, araştıran ve bilginin takipçisi bir nesil yetiştirmektir. Bu eğitim yılı içerisinde de bu amaçlarımıza ulaşmak açısından tüm öğrencilerimizin eğitim öğretimden eşit bir şekilde yararlanması için bütün imkânlarımızı seferber etmiş bulunuyoruz.İlimizde eğitim kalitesinin arttırılması ve öğrencilerimizi geleceğe en iyi şekilde hazırlama noktasında yoğun bir çaba içerisindeyiz’’ diye konuştu.

riyakar

aaaaa
03 Ekim 2015 Cumartesi 07:12

Ne oldu ülkü okulcu zoruna mi gitti çoğu okullar45 50 kişi oturup durur senin evladin evlat bizimkiler....mı

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

riyakar

aaaa
03 Ekim 2015 Cumartesi 07:09

Senin gibi bi adamı nasıl oluyorda bu isparta da tutuyor 'lar anlamadım galiba siz çok riyakar ve iki yuzlusunuz onun için bu meslekte duruyorsun sizler emekli olun emekli olun emekli olun çocuk larimrimizin başına dert olmayın....

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

YAZIKLAR OLSUN

AHMET HAŞİM
03 Ekim 2015 Cumartesi 06:28

SİZLER ÖNCE OKUL BAHÇELERİNİ TEMİZLETİN.HİJYEN ADINA ADINA HİÇ BİR ŞEY YOK.YAZIKLAR OLSUN.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

koç

Kemal
02 Ekim 2015 Cuma 22:38

Ülkü ilkokulunda 1.sınıflar sıralara üç kişi oturuyor.sınıflar 35 kişiye yaklaştı neolacak

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

arslan

hasan
02 Ekim 2015 Cuma 22:36

Bu sene Merkez İmam Hatip ortaokulu kaç tane fen lisesi çıkaracak.Görecez.....

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

olmaz

yazık
02 Ekim 2015 Cuma 21:42

ıspartanın mh bilmeyen kardeşi sayesinde md olan müfetlişlerin tayinini cıkattıran inşallah bilgic ve sait vekıl inşallah taviz vermez sayın vekıller sanayı dınleyın dsi yolu inşallah

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

uysal

ali
02 Ekim 2015 Cuma 21:29

Sayın müdür merkez imam hatip ortaokulu müdürü bir kişi istedi diye okul formalarını değiştirmeye kalkıyor.Ayrıca okuldaki yaşlı öğretmenler ne olacak.Bu çocuklara yazık oluyor.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

LAGA LUGA

LAGA LUGA
02 Ekim 2015 Cuma 19:03

Günleriniz LAGA LUGA ile geçti. Hayırlı bir iş yapın, yani defolmak en hayırlısı galiba. Biz YERLİ ve de MİLLİ bir Milli Eğitim Müdürü istiyoruz. Karamanlıları Hristiyan ilan eden mantıktan zaten bir hizmet beklenmez.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

EVET EVET, EŞİT ŞEKİLDE.

HIMM. TABİ TABİ.
02 Ekim 2015 Cuma 18:58

Bazı okullar niye kendi binalarında değil? Bu okulların öğrencileri ve velileri niye mağdur edildi? Eğitimin eşit şekilde alını üstüne getirmişsiniz, hergün yeni bir saçmalığınızı duyuyoruz MÜDÜR BEY. Mağdur ettiğiniz öğrencilerin okullarının ismini de yazayımmı? Belki unutmuşsunuzdur. Ama biz sizi ve Ispartamıza verdiğiniz (defolu) hizmetlerinizi hiç unutmayacağız. Bari giderayak iyilik yapın, hiç bir şeye DO-KUN-MA-YIN. Dokunduğunuz her şey BO-ZU-LU-YOR.

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bilim Sanat Merkezi

Bilim Sanat Merkezi
02 Ekim 2015 Cuma 18:57

Bilim Sanat Merkezi üvey evlat durumunda. Öğretmen ve bina yok. Uyduruk bir yerde, şehirden uzak hizmet veriyor. Lütfen seçilmiş, geleceğimiz bu çocuklara da sahip çıkalım.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla