visitor analyticsvisitor analytics
26 Temmuz 2017 Çarşamba 11:36

EĞİTİMDE MERDİVEN ALTI ALARMI!

EĞİTİMDE MERDİVEN ALTI ALARMI!
16 Haziran 2017 Cuma 17:34

EĞİTİMDE MERDİVEN ALTI ALARMI!

Isparta’da son zamanlarda Milli Eğitim Müdürlüğü’nden onayı olmayan KPSS-ALES Kursları veren etüt merkezleri konusunda vatandaşları uyarıyoruz; Merdiven altı kurumlar tarafından dolandırılmayın!

Demokrat Haber Merkezi Isparta’da Milli Eğitim onayı olmadan faaliyet gösteren sözde eğitim kurumlarını mercek altına alıyor. Milli Eğitimonayı olmayan sözde KPSS ve ALES kursları veren eğitim kurumlarının ne kadar yeterli olup olmadığı tartışma konusu olurken Ispartalılar bu kurslara para ödeyerek adeta dolandırılıyor. Demokrat Haber Merkezi’nin yaptığı araştırmalar sonucunda Mimar Sinan Caddesi’nde faaliyet gösteren bir “eğitim kurumu”nun ruhsatsız ve onaysız faaliyet gösterdiği tespit edildi. Ispartalıların bu anlamda bir hukuksuzlukla karşı karşıya kalmaması ve dolandırılmaması içineğitim kurumlarına kayıt yaptırırken Milli Eğitim onayı olup olmadığı, ilgili birimlerden yeterlilik ruhsatı alıp almadıklarını araştırmalarını ve gerekli belgeleri görmeden kayıt yaptırmamaları gerektiğini hatırlatıyoruz.

Konunun ilgili muhataplarını da gereğini yapmaya davet ediyoruz.

Veli
16 Haziran 2017 Cuma 19:38

Meb sitesinden legal olanları açiklasın.Vatandaş herzaman sormaya gidemezki.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ögretmen

birisi
16 Haziran 2017 Cuma 19:09

-artık tüm öğretmenler saati 50-100tl özel ders vermeye başladı.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla