visitor analyticsvisitor analytics

EĞİRDİRİN SUYUNU İÇİRTMEM

EĞİRDİRİN SUYUNU İÇİRTMEM
10 Ekim 2014 Cuma 21:26

Şengöl’dan Eğirdir Gölüyle ilgili



Antalya’nın içme suyu olarak Eğirdir Gölü’nü kullanmak istemesine yönelik iddialar gündeme bomba gibi düştü. Bu iddialara Eğirdir Belediye Başkanı Ömer Şengöl’de, ‘Eğirdir gölünün bir damla suyunu vermem’ diyerek yanıt verdi. Şengöl’e ilçe halkı da destek veriyor.


adam

kurt
16 Ekim 2014 Perşembe 17:31

adam gibi başkan dır kıymetını bilin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik

mamaklıyy
12 Ekim 2014 Pazar 17:21

iyi güzel diyorun başkan bey bir hafta onu eğirdir plajına pikniğe gittim afederiniz inan piliğinden geçilmiyor bari eğirdir gölünü koruyorum deme bir zahmet gitte o halk plajı tarafını bir gör

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALICAZ GENE ALICAZ

EĞİRDİRLİ
11 Ekim 2014 Cumartesi 20:07

YORUMCULAR KAFANIZA YORMAYIN EĞİRDİR HALKIMIZ NEYİN NE OLDUNA KİMİN NE OLDUNA ÇOK İYİ BİLİYOR 2019 DAA GÖRECEKSİNİZ RFSANE BAŞKANIN EFSANE ÇIRAKLARI HALİL İBRAHİM UYSAL RAMAZAAN YÜCER HASAN TARAANL EĞİRDİRİMİZ DESTAN YAZICAK EFSANE BAŞKANIMIZIN HİZMETİYLE 2019 DA ALICAZ GENE ALICAZ ÇÜNKÜ BİZLER EĞİRDİRLİYİZZZZ

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tezat

Avukat
11 Ekim 2014 Cumartesi 16:53

Konuştumu kanunu uyguluyorum diyor.Eğirdir gölü için sabotaj yaparım diyor,kanunu uygulayan adam sabotaj yaparmı.bu tezat değilmi,yaptığı tüm iş ve işlemler müfettiş denetiminden geçirilmeli,akli melekesinin yerinde olduğuna dair rapor alınmalı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Toplama Oy

Toplama OY
11 Ekim 2014 Cumartesi 14:29

Şengöl Tunceli kürtleri ve Barlanın ithal oyları olmasaydı kazanamazdı.getirdiği ithal seçmenin sayısı en az 750.Nufus hareketi izlensin gerçek ortaya çıkar.Dökme su ile değirmen bu kadar döner.Konuştumu benim arkamda Eğirdirli var,diyor.Yalan söylüyor.gerçekte aldığı oy ile 3. parti idi.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık olmuş

Eğirdirli
11 Ekim 2014 Cumartesi 13:26

Seçilen başkan seçkin kimse olmalı,nerden buldunuz kardeşim bu adamı,birinin başını belaya sokar,ben İstanbulda yaşayan Eğirdirli olarak üzülüyorum.yokmuydu düzgün insan,Haberlere bakıyorum,utanıyorum Eğirdirliyim demeye,hep kavga hep gürültü.bu kişinin sağlığı yerinde mi? Gerekirse rapor aldırın,boş işlerini dinlemekten bıktım.Güzelim memlekete yazık oluyor.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay BEEE

Vay Be
11 Ekim 2014 Cumartesi 12:21

Ömer Başkanın etrafını cin,şeytan sarmış,bu adamın kendisini okutturması lazım.Yoksa kurtulamaz,Aydında iyi bir haca varmış,mış,mış,mış.........

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Has Eğirdirli

Eğirdirli
11 Ekim 2014 Cumartesi 12:14

Ben daha Önce Ömer ŞENGÖLü duyunca aklı başında bir adam zannetmiştim.Televizyonda seyredince boş bir insan olduğunu anladım,Bu zat nasıl 3 dönem başkanlık yaptı,bunu bir türlü anlayamadım,konuştuklarını dinleyince her tarafa çamur atıyor.zannediyorum psikolojisi bozuk,hiç Eğirdirin menfaatine olan hizmetten bahsetmedi,hep sokak kavgası,yazık olmadı mı Eğirdire,vatandaşın her sorduğu soruya iftira,yalan diyor.Bu zat kendini ne zannediyor,başkan dediğin,akıllı,bilgili,kültürlü,mantıklı olur.

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ekip İşi

İbrahim ÖZDAMAR
11 Ekim 2014 Cumartesi 11:56

Ömer ŞENGÖL'ün ekibi sakat,Şeytan Ramazan,Cin Ali ,bir milyonçu Nuri,Mafya Memet,Hüseyin Efe(ÖZ).Bu ekiple nasıl hizmet edilir.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vahim

Mahmut USLU
11 Ekim 2014 Cumartesi 11:18

Eğirdiri boş işlerle uğraştıran başkan sürekli gündemde,ilköğretim mezunu olması utanılacak durum değil fakat beyin küçük,gelişme için bir şey yok,5 yıl böyle eften püften işlerle uğraşmakla geçer,ya görevden azledilecek,yada sürtüşmeyle işe devam edecek.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

haklı

adam
11 Ekim 2014 Cumartesi 10:58

antalyaya eğirdir gölünün suyunu vermek istemiyoruz halk olarak içmesinler

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

saçma

qwerty
11 Ekim 2014 Cumartesi 09:39

Kardeşim tarım ilaçlarından sağlığa zararlı hale gelmiş eğirdir gölünü Antalya ne yapsın? Saçmalamayın.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla