visitor analyticsvisitor analytics

EĞİRDİRE YAZIK EDİYORLAR!

EĞİRDİRE YAZIK EDİYORLAR!
14 Nisan 2014 Pazartesi 13:36

AK Partili ve MHP'li meclis üyeleri yine belediye meclisi toplantısına katılmadı. Başkan Şengöl'e yetki verilmesi için yapılacak her 2 madde de onaylanamadı.

Eğirdir'de yeni dönemin ilk belediye meclisi toplantısında yer alan “Belediye Başkanı Ömer Şengöl’e Belediyemiz ile ilgili tapu işlemleri için yetki verilmesi” ve “Belediye Başkanı Ömer Şengöl’e belediyemiz ile ilgili işlemler için yetki verilmesi” maddeleri görüşülerek yapılan oylama sonucu Ak Parti ve MHP’li belediye meclisi üyelerimizin red oylarıyla yetki verilmemiş, Başkan Şengöl, bunun üzerine 11 Nisan Cuma akşamı saat 20.00’de tekrar belediye meclisini toplantıya çağırmış ancak Ak Parti ve MHP’li belediye meclis üyelerimiz bu toplantıya katılmamışlardı.      

2’inci toplantı sonrası, ertesi gün (bugün saat 14.00’de) tekrar meclisi toplantıya davet eden Başkan Şengöl’ün başkanlığında toplanan belediye meclis toplantısına; Demokrat Parti Belediye Meclisi üyeleri M. Cengiz Kılınç, Hasan Bilal Taran, Selahattin Tamgül, Ak Parti belediye meclis üyeleri Erhan Savran, Ahmet Hamdi Takır, Müslahattin yaman, Ahmet bulucu, MHP belediye meclis üyeleri Şükrü Savaş, Ramazan Kurt, Mustafa Günay yanısıra İnsan Kaynakları Md. Semra Güngörmez, Fen İşleri Md. V. Gülay Uysal, Yazı İşleri Md. V. Ümit Metin, Zabıta Md. Gamze Göksu ve Hal Md. İrfan Çatal katıldılar.

            Hemşehrilerimizin yine yoğun ilgi gösterdiği toplantıda açılış konuşmasını yapan Belediye Başkanı Ömer Şengöl, yönetmelik gereği Meclisi yeniden toplantıya davet ettiğini, ilk toplantıda red edilen iki maddenin yine reddedilmesi durumunda İdari Mahkeme’ye başvuracaklarını söyledi.

            Her iki maddenin geniş açıklamasını yapan Başkan Şengöl, bu maddelerde parasal bir konunun bulunmadığını ifade ederek “tapu yetkisi” ve “belediyemiz ile ilgili işlemler’ konularını ayrı ayrı oylamaya sundu.

            Yapılan oylamalarda ilk toplantıda olduğu gibi Demokrat Partili meclis üyelerinin kabul oyu vermelerine rağmen Ak partili ve MHP’li belediye meclis üyeleri red oyu kullanırken, her iki madde de Meclisten yine geçemedi.

            Kanunun kendisine verdiği yetkiyi, Ak Partili ve MHP’li Meclis üyelerinin kendisine vermediğini dile getiren Başkan Şengöl, “bu maddeler belediye mallarının satışı için değil, ben bu karara itiraz için İdari Mahkeme’ye başvuracağım” dedi.

            Gergin geçen Belediye Meclis toplantılarının bundan böyle daha sukûnetli ve samimi bir ortamda geçmesini, Eğirdir’in asli hizmetlerinin masaya yatırılarak, parti gözetilmeden EĞİRDİR YARARINA kararların görüşülmesini diliyoruz. 

SONUÇ OLARAK HALKIN OYLARIYLA GELEN MHP VE AK PARTİLİ ÜYELERİN EĞİRDİRE İHANET ETTİĞİNİ BELİRTEN VATANDAŞLAR, BELEDİYEMİZİN ÖNÜNÜ MHP VE AK PARTİLİ ÜYELERİN BİRLEŞEREK KAPATIYOR. BU NASIL BİR ÇELİŞKİ DEDİLER.

hasan yasan
16 Nisan 2014 Çarşamba 10:16

sayın sengül sen işcilerle barış onları ezme hepsi buuu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

eğirdirden ahmet
15 Nisan 2014 Salı 17:58

sayın başkan seni de halk secti meclis üylerinde 10 tane eğirdirin serhoşlarını getiripte orda bağırtmak ne anlama geliyo madem hakkın var meclis üyelerine ne gerek var artı konu tapu değil yalan söyleme sen genel yetti istiyosun

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

adem çiftçi
14 Nisan 2014 Pazartesi 16:40

partili ismi ile yorum yapan arkadaş veli gök bu ilçeye en fazla hizmet eden kişidir ve seçimi kazanamamış ama başarılı olmuştur senin gibi partili gözüküp mhp ye çalışan ilçe teşkilatı ile partiye ihanet eden o. nuri.dp ye çalışan mustafa baş bu kadar ihanetin içinde veli gök rekor bir oy almıştır

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahmet Ö
14 Nisan 2014 Pazartesi 14:08

Yetki ömere ömeryapar . Halk AKP VE MHP meçlişüyelerinin yetki vermiştir sayın Ömer bey bunu dikkate alsın . Here sey eskişi ğibi olmayacağını iyi bilsin

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kanun bana verdiği yetkiyi,
14 Nisan 2014 Pazartesi 10:56

Kanun sana belediyebaşkanlığı yetkisi veriyor. Meclis üyelerini niye seçiyoruz? Onlar yetkilerini kullanıyor bay başkan. Bunu en iyi bilen sen olmalısın. Bu dördüncü dönemin. Sen meclise saygılı olki onlarda sana yardımcı olsun.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

partili
14 Nisan 2014 Pazartesi 10:03

bu adamlar ak partılı degıl ki; daha dün geldiler partiye bazısı mhp li bazısı bagımısız gıbı bır sey,veli gökün partide biseyi görülmediki.süreyyanın adayıydı kendisi.partiyle alakalrı yok sanırım kararlarını kendılerı alıyorlar.ben partili olarak bunların memlekete yaptıklarından utanıyorum.hacı omarla asık atamayacaklar bunu ak partili olarak soyluyorum.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vatandaş
14 Nisan 2014 Pazartesi 00:47

cemaat ve chp, eskimiş, denenmiş hiçbir projesi olmayan, sırf eğirdir merkez yerlisi diye şengölü seçtiler, ertuğrul gibi bir değeri kaybettiler. veli gök bile bu şengölden iyiydi. ehveni şerdi. meclis üyelerini de eğirdir halkı seçti, yaptıkları şeyler hiç de ihanet değil, haber çok yanlı,

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüseyin
13 Nisan 2014 Pazar 21:01

başkan istifa etsin bakalım ne olacak.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla