16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:43

EĞİRDİR GÖLÜ'NDE BOĞULARAK CAN VERDİ

EĞİRDİR GÖLÜ'NDE BOĞULARAK CAN VERDİ
13 Ağustos 2017 Pazar 13:55

EĞİRDİR GÖLÜ'NDE BOĞULARAK CAN VERDİ

ISPARTA’NIN Eğirdir ilçesine bağlı Barla Köyü'nde gölkenarında yüksek bir alanda arkadaşıyla otururken göle düşen ayakkabısını almakiçin suya giren 28 yaşındaki Abdullah Özkale, boğularak yaşamını yitirdi.

Olay dün gece Isparta’nın Eğirdir ilçesine bağlı Barla Köyü yakınlarında meydana geldi. Eğirdir Gölü kenarında yüksek bir alanda oturan Abdullah Özkale’nin ayakkabısı göle düştü. Sürüklenen ayakkabısı almak için göle giren Özkale bir daha gölden çıkmadı. Boğularak can veren gencin cenazesi olay yerinegelen kurtarma ekipleri tarafından gölden çıkarılarak Eğirdir Kemik Eklem Hastalıkları Tedavi ve Rehabilitasyon Hastanesi'ne kaldırıldı.

Savcılık olayla ilgili soruşturma başlatırken kesin ölüm sebebi yapılacak otopsinin ardından belli olacak. 

BİLEMEZSİN
14 Ağustos 2017 Pazartesi 12:55

ecelin geldiyse değil bi ayakkabı ufacık taş ya da kağıt parçası bile sebep olur bilemezsin ki.ALLAH RAHMET ETSİN

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gasim Aybay
14 Ağustos 2017 Pazartesi 09:50

ALLAH CC RAHMETETLESIN YAKINLARINA SABIRLAR VERSIN

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

G.M
14 Ağustos 2017 Pazartesi 00:14

Ecel bu kimi nerde nasıl bulacağı belli olmaz. Rabbim ona böyle bi ecel yazmış mekanın cennet olsun güzel insan.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

.
14 Ağustos 2017 Pazartesi 00:05

ALLAH ın kaderinin nerede nasıl teccelli edeceğini biz bilemeyiz bi ayakkabı icin degil onun eceli orda yazıldığı için gitti Allah à inanan insanlar iyi bilir bunu. Mekanın cennet olsun mekanın cennet olsun iyi yürekli insan.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

B.A
13 Ağustos 2017 Pazar 22:24

AHMET KARDEŞİM. ABDULLAH'IN PROFİLİLİNE BAKTIM.ÖĞRENCİMİN TA KENDİSİ. ÇOK ÜZGÜNÜM. SAYGIDA KUSUR ETMEYEN EFENDİ VE SEVDIGİM BİR ÖĞRENCİM Dİ. E.M.LISESINDE 2 YIL OKUTTUM.MEKANI CENNET OLSUN.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

B.A
13 Ağustos 2017 Pazar 22:11

AHMET AYYILDIZ KARDEŞİM. ABDULLAH YILLAR ÖNCE OKUTTUĞUM ÖĞRENCİME ÇOK BENZİYOR.ASKERLİK ŞUBESİNİN ORADA MARKET İŞLETTİLER Mİ?BİLGİ VERİRSEN MEMNUN OLURUM.MEKANI CENNET OLSUN.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ahmet ayyildiz
13 Ağustos 2017 Pazar 21:20

Çok iyi kalpliydi, çok efendiydi, herkesin yardımına koşardı. Çocukluk ve gençlik yıllarını dayısına yardim ederek geçirdi; köyüne düşkündü cok, Allah en sevdigi yerde huzuruna aldı onu. En başta anası ve kardeşlerinin sonra da bizlerin başı sağolsun. Mekanı cennet olsun kardeşimin.

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Canan can
13 Ağustos 2017 Pazar 21:14

Ya "ayakkabı için" ne demek!? Cahil cahil konuşmayın!

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla