visitor analyticsvisitor analytics

EĞİRDİR'E ŞEHİT ATEŞİ DÜŞTÜ

EĞİRDİR'E ŞEHİT ATEŞİ DÜŞTÜ
12 Nisan 2016 Salı 17:50

Hakkari Dağlıca'da görev yapan Uzman Çavuş Cihangir Can şehit oldu.

Hakkari Dağlıca'da görev yapan Uzman Çavuş Cihangir Can şehit oldu. Şehit olduğu haberi ise Eğirdir'de yaşayan eşine ulaştı. Ailesi ile birlikte Eğirdir'de yaşayan eşinin bulunduğu eve dev türk bayrağı asıldı.

Şehidin Eğirdir'deki evine ise ateş düştü. Eğirdir Gülpembe Anaokulunde öğretmen olarak görev yapan Gönenli şehidin eşine ise ilk haberi verildi. Isparta Valisi Vahdettin Özkan ile eşi Dr. Ruhan Özkan ile birlikte şehidin eşine taziye için Eğirdir'e gitti.

İŞTE GENELKURMAY BAŞKANLIĞI'NIN AÇIKLAMASI

Genelkurmay Başkanlığı,  Şırnak'ta devam eden operasyonlar sırasında bir askerin şehit olduğunu açıkladı.

Genelkurmay Başkanlığı'ndan yapılan açıklamada, "12 Nisan 2016 Salı günü  Şırnak il merkezinde devam eden operasyonlar esnasında, bölücü terör örgütü mensubu teröristlerce yapılan silahlı saldırı sonucu biri ağır olmak üzere, dört kahraman silah arkadaşımız yaralanmış, yaralılar derhal hastaneye sevk edilmiş, ancak hastanede yapılan tüm müdahalelere rağmen durumu ağır olan silah arkadaşımız kurtarılamayarak şehit olmuştur" ifadesi kullanıldı.

Açıklamada, "Bizleri derin bir acı ve üzüntüye boğan bu saldırıda hayatını kaybeden aziz şehidimize Allah'tan rahmet, şehidimizin değerli ailesine, yakınlarına,  Türk Silahlı Kuvvetleri mensuplarımıza ve yüce Türk milletine başsağlığı ve sabır temenni ediyoruz" denildi.

 SON DAKİKA... FLAŞ HABER

BİLİYORMUSUNUZ?

salih
14 Nisan 2016 Perşembe 12:05

Başkanlık için dokunulmazlıklar kalksın şamataları koparıp milletten oy devşirmeyi planlayanlar (hep başarılıda oldular) hala hiçbir terör örgütü üyesi, yandaşı, destekçisinin malına, şirketine kayyum atamadılar. PKK, İŞİD, DHKPC vs. hepsi rahat rahat yaşayıp gidiyor.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ALLAH RAHMET EYLESİN

TÜRK SİLAHLI KUVVETLERİNİN YANINDAYIZ
14 Nisan 2016 Perşembe 10:51

Bugün öngörü ve mutabakatla ilan edilmeyen sıkıyönetim, ileride, daha ağır maliyetlerle zaten yürürlüğe girecektir.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

KANDIRILDILAR

YALNIZ KURT
13 Nisan 2016 Çarşamba 20:01

Hep aynı seneryo, AÇILIM YAPAN SİYASİLER, SARAY BESLEMELERİ AKİLLER, Oparesyona izin vermeyen Valiller, Bu hainler Şehirlere yerleşirken siz ne Yaptınız Allah Aşkına ?? MALESEF ATEŞ DÜŞTÜĞÜ YERİ YAKIYOR KAHROLSUN HAİN BÖLÜCÜ LEŞ KÖPEKLERİ. ( ŞEHİDİM HAKKINI TÜRK MİLLETİNE HELAL EYLE )

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla