visitor analyticsvisitor analytics

EĞİRDİR'DE KAMYONET TERS DÖNDÜ

EĞİRDİR'DE KAMYONET TERS DÖNDÜ
19 Mayıs 2017 Cuma 14:18

EĞİRDİR'DE KAMYONET TERS DÖNDÜ

Bugün saat 14.15 sıralarında, Eğirdir-Yenimahalle arası karayolunda (Kemik Hastalıkları Hastanesi altı) meydana gelen trafik kazasında iki kişi yaralandı.

G. D. (22) yönetimindeki 51 HT 150 plakalı kamyonetin yol kenarındaki kaldırıma çarpması sonucu meydana gelen kazada, yaralanan sürücü G.D’nin Eğirdir Hastanesinde tedavi altına alındığı öğrenilirken, araç içerisinde bulunan 6 yaşındaki C.Y’nin hayati tehlikesi dolayısıyla Isparta’ya sevk edildiği bildirildi.

orayı biliyorum

eğirdirli
19 Mayıs 2017 Cuma 23:57

fotoğraftan baktım da orası hata ötesi bir nokta.. müteahhit belediye karayolları hatalıdır, suçludur! belediye diyorum, orası şehrin ortasında bir noktadır.. lütfen yetkililer kouyu araştırsın.

128 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta-Eğirdir yolu

Halk
19 Mayıs 2017 Cuma 18:30

Isparta-Eğirdir arası yolu o kadar çok yükselttiler ki yan taraftaki bahçelerden ana yola gelen araçlar ana yola çıkışta yüksek rampadan dolayı hızla çıkmak durumunda kalıyorlar ve kendilerini yolun ortasında buluyorlar. Bu durumda kazalara davetiye çıkartıyor.

70 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

karayol

mavi göz
19 Mayıs 2017 Cuma 15:57

karayolları böyle yol yaptıktan sonra bu gibi kazalar eksik olmaz nedeni yollar yükseltiliyor düşük banket yapılıyor önlem alınmıyor yoldan çıksan hemen denize düşmüş gibi alabora oluyorsun.yetkililere sesleniyorum önlem alsınlar.

79 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

semra
19 Mayıs 2017 Cuma 15:23

Aynen katılıyorum. 17 yaşında bir gencimizi kaybettik çok acı ne olur ne olur yavaş kullanın şu araçlari.....

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Trafik kazası

ibrahim Karataş
19 Mayıs 2017 Cuma 15:00

Son günlerde hemen hepsi de Isparta- Eğirdir-Gelendost yolunda ne çok kaza oldu.Lütfen biraz daha dikkat, sayın sürücüler!

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla