visitor analyticsvisitor analytics

EĞİRDİR'DE FACİA'YA RAMAK KALA

EĞİRDİR'DE FACİA'YA  RAMAK KALA
11 Ağustos 2015 Salı 14:34

EĞİRDİR'DE FACİA'YA RAMAK KALA

Isparta’nı n Eğirdir ilçesi’nin Balkırı (Cire) Köyüyakınlarında bulunan bir mermer ocağındaki çalışmalar sırasında Koca GüneyMevkiinden köy merkezine doğru yaklaşık 1 tonluk kaya parçası yuvarlandı. Enyakın eve 100 Metre kala duran kaya parçası köy halkına korkulu anlar yaşattı.Allah Korudu, Ölen yada yaralanan olmadı.

 

O anda yoldan araç veya vatandaşların geçmemesi olası birfacianın önüne geçti. 

Kemal ERBEN/EĞİRDİR

Ne Malum!

msutafa
12 Ağustos 2015 Çarşamba 12:45

İyi güzel hoş asalım keselim de! Bu kaya eğer mermer ocğının ihmali varsa. Ya bu yoldan geçen başka bir firmanın kamyonundan düştüyse yada zaten adı çıkmış 9'a inmez sekize birileri gerip özellikle atmış ocaktan yuvarlanmış diye haber yaptırıyorsa!

0 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Orman Müdürü değil Maden İşleri

Murat
12 Ağustos 2015 Çarşamba 12:37

Maden Ocaklarının işletmesine yönelik denetimler Maden İşleri Genel Müdürlüğü yada taşrada İl Özel İdareleri tarafından yapılır Orman Müdürlüğü tarafından değil. Lütfen herkes her konuda yorum yapmasın sadece bildiği konularda yorum yapsın!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mermer Ocakları

adnan
12 Ağustos 2015 Çarşamba 09:02

Ne Isparta' ya faydası var, Ne Ispartalı' ya.Ne patron Isparta lı,ne çalışan.Sigara gibi,parasını el alır;pisliği Isparta ya kalır...Yazık güzelim doğaya!

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORMAN MÜDÜRÜNE SORMAK LAZIM

MAHMUT AKSU
11 Ağustos 2015 Salı 15:30

o kayanın herhangi bir insana veya mala zarar vermemesi için mermer ocağının gerekli tedbirleri alması kanunlarımıza göre özellikle yol kısmına kestiği mermer bloklarda kale gibi bir duvar örmesi ve bunuda orman müdürünün kontrol etmesi lazım. tabi bu mermer ocağı için çok masraflı bir iş devlete bir dilekçe vererek yolun başka tarafı alınması ve bu masrafında biz gibi garibanların ödemesi daha uygun.ve bu kaya ile ilgili jandarmanın ve orman bölge müdürlüğünün bir tutanak tutması lazım.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla