visitor analyticsvisitor analytics

DÜNYAYA ÖRNEK UYUŞTURUCU OPERASYONU

DÜNYAYA ÖRNEK UYUŞTURUCU OPERASYONU
26 Ekim 2014 Pazar 17:28

DÜNYAYA ÖRNEK UYUŞTURUCU OPERASYONU

Isparta Emniyet Müdürlüğü Kaçakçılık ve Organize Suçlarla Mücadele Şubesi ile Afyonkarahisar, Antalya, Burdur, Denizli ve İzmir emniyet müdürlükleri, geçtiğimiz günlerde ortaklaşa yaptıkları operasyonda gözaltına alınan 83 kişiden 73'ü işlemlerinin ardından tutuklandı. Yapılan bu operasyondan sonra gözaltına alınan 83 kişiden 73 kişinin tutuklanması dünyada bir ilk olarak tarihe geçti.

 

Önceki gün 600 polisle gerçekleştirilen operasyonda 33'ü kadın olmak üzere 86 kişi gözaltına alınmış, aramalarda 500 gram esrar, 23 gram eroin, 41 ecstasy hap, 4 ruhsatsız av tüfeği ve 5 tabanca ele geçirilmişti.

 

Profesyonelce yapılan operasyonda dünyada eşi benzeri yaşanmayacak bir olayla karşılaşıldı. Olayda, 83 kişinin gözaltına alınmasının ardından 73 kişinin tutuklanması, Isparta’daki yapılan operasyonların ne denli temiz bir çalışma olduğunu belgelendirdi.

vatan evlatları

Doğrucu davut
27 Ekim 2014 Pazartesi 22:58

KOM ŞUBE VATANI VE MİLLETİ İÇİN ÇALIŞAN POLİSLERE TEKRAR EMANET EDİLİNCE OPERASYONLAR TEKRAR BAŞLADI. ALLAH HEPİNİZİ KORUSUN.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik mesajı

ıspartalı
27 Ekim 2014 Pazartesi 11:36

başta ısparta kom şube olmak üzere tüm ısparta polisini yürekten kutluyorum. başarılarının devamını diliyorum. sizlerle ne kadar gurur duysak azdır. göğsümüzü kabarttınız. sonsuz teşekkürler

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal

tamer
27 Ekim 2014 Pazartesi 09:52

emeği geçenlere teşekkürler.başarıların devamını diliyorum.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

teşekkur

mah.sakını
27 Ekim 2014 Pazartesi 01:12

oparasyondan dolayı emniyet teşkilatımıza sonsuz tesekkur ederi bir ricam var mudurum aksam saat 22.00.dan sonra tüm parklarımızı .da sıkca ara.ara pols arkadaslar kontrol ederlerse cok ıyı olacak balıcı tınercı uyusturucu kullanan cocuklar cok mdrm saygılar....

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tebrikler

Ispartalı
26 Ekim 2014 Pazar 19:41

Polisimizin bu başarısını takdir ediyor ve trafik şubeyede örnek olmasını temenni ediyoruz. Umarım trafik şube de bunun gibi başarılara imza atabilir ve Isparta trafiğini daha güvenli bir hale getirebilir. Trafikte artık kasksız motorsikletler, modifiyeli araçlar görmediğimiz günleri bekliyoruz emniyetimizden.

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla