visitor analyticsvisitor analytics

DULUPÇU VEKALETEN ATANDI

DULUPÇU VEKALETEN ATANDI
13 Temmuz 2015 Pazartesi 15:47

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat Ali Dulupçu'yu İlahiyat Fakültesi Dekanlığına vekaleten atadı.

SDÜ'de atamalar devam ediyor. Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı'nın göreve gelmesinin ardından bir çok dekanlıkta ve müdürlerde isimler değişmeye devam ediyor. Çarıkçı, İlahiyat Fakültesi Dekanlığı'na ise yol arkadaşı olan ve Rektör Yardımcılığına getirdiği Murat Ali Dulupçu'yu vekaleten atadı. 

yat

ilahiyat
15 Temmuz 2015 Çarşamba 03:43

ilahiyat fakültesinde gerekli donanım ve yeterliliğe sahip bir hoca bulunamadığı için atama dışardan yapılmıştır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

bayram vaazı

spartalı
15 Temmuz 2015 Çarşamba 03:39

mimar sinan cammiinde bayram vaazını ilahiyatın yeni dekanı vercek.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilahiyatttan biri olsa iyi olurdu

Ilkerci bir dost
14 Temmuz 2015 Salı 21:51

Fakülte Dekan veya Müdürlüleri apar topar görevden alıp, derhal atamaları yapmıyor. Bu güzel bir uygulama. 4+4=8 yıl göreve talipseniz bu böyle. Nasıl olsa 8 yıl herkese görev düşer. 2 ser yıl verse aynı göreve 4 kişiyi mutlu edebilir. Pek çok üniversitede bunu gördük. En son örnegi Sakarya Üniversitesi. Baksınlar seçim sonucuna... SDÜ nün en tepede bir degisime ihtşyacı vardı. Takdir edildi ve oldu. İlker hoca 3. dahi cıksa atanacaktı. Simdi arkasına bakmadan düzgün ve adil Yönetsin yeter.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilahi adalet

sdü lü....
14 Temmuz 2015 Salı 11:50

ibicioğlu hergün kulagını çınlatıyorum senin duyuyorsun dimi çınlamaları sen benim hakkımı yedin inşallah seninde hakkını bi yiyen olur...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

:))))

mumcu
14 Temmuz 2015 Salı 11:43

Dogru ibicioglunu mumla arıyoruz mumu yaktık bakıyoruz ama ibici kayıp

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

İlahiyata yakışır.

İsabetli
14 Temmuz 2015 Salı 11:10

Yakışmış, Murat hoca ahlaklı ve mazbut bir kimsedir. Yamukluğunu görmedik.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MAĞDURLAR....

Personellerden...
14 Temmuz 2015 Salı 08:29

Yeni yönetim olarak yapmış olduğunuz hizmetlerden müteşekkiriz,sağolun.Yalnız bu İlahiyat Fak. görevli ÖSYM temsilcisi Talat SAKALLI yıda acilen görevden alın lütfen. Yıllardır hep kendi adamlarına,işine geldiği idari personele görev verdiler.Ankaraya şiyaket etmemize rağmen,oradakilerde kendi gruplarından idi,önceden.Akıllıca bir sonuç alamadık.Birde lütfen bu konuyu araştırıverin ve gereğini yapacağınıza eminim.Saygılar....

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Akbabalar üşüştü

Hakkı
14 Temmuz 2015 Salı 03:20

Lise talebesi bile bu üniversiteyi ibicioğlundan iyi yönetir merak etmeyin bu ekip aldıkları enkazı düzeltmesini de bilimsel çalışmalar yapmasını da çok iyi becerir.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hazımsızlara inat

1453
14 Temmuz 2015 Salı 01:57

Bu haberin altına olumsuz yorum yapan evünsüzleri nedense hiç anlamıyorum eeee ne var bunda elbette rektör gerekli yerlere gerekli atamaları yapacak niye bu kadar hazımsızlık icindesiniz hala rektörlük seçimlerindeki yenilginizi hazmetmemiş gibi görünüyorsunuz.birde şu var bu atamaları haber yapın diye sdü yönetimimi söylüyor..komik olmayın artık birde arkadaşın biri yazmış ibicigi ararsıniz diye ancak buna gülerler...

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilim

bilim
14 Temmuz 2015 Salı 01:01

SAYIN REKTÖRÜM İNSANLAR BİLİM ADINA ÇALIŞMALAR BEKLİYOR ESKİ REKTÖR GİBİ BÜROKRAT ATAMALARIYLA VAKİT HARCAMAYIN.NE KADAR ISPARTA LI OLDUĞUNUZU GÖRMEK İSTİYORUZ...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

calişiliyoy

MEHMET BOYACI
14 Temmuz 2015 Salı 00:31

memleketininsanlarıcalişacagı kişiyle yola cıkılır sdü başarı artacak ümütlüyüm saygılar

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mum

Feray
13 Temmuz 2015 Pazartesi 20:20

İYoksa bicioğlunu mumlamı arayacaksınız ey üniversiteliler. Gidişat hayra alamet değil netekim.

0 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla