25 Kasım 2017 Cumartesi

  • 3,944 TL
  • 4,709 TL
  • 163,18 TL
  • 104.539
ISPARTA
ISPARTA'DA BİR GENÇ ORTALIĞI BİRBİRİNE KATTI

ISPARTA'DA BİR GENÇ ORTALIĞI BİRBİRİNE KATTI

ISPARTA'DA SAKA AVCISINA SUÇ ÜSTÜ YAPILDI

ISPARTA'DA SAKA AVCISINA SUÇ ÜSTÜ YAPILDI

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN MÜJDE!

MİLLETVEKİLİ BİLGİÇ'TEN MÜJDE!

İYİ PARTİ'NİN 2 İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU

İYİ PARTİ'NİN 2 İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU

DULUPÇU VEKALETEN ATANDI

Süleyman Demirel Üniversitesi Rektörü Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı, Rektör Yardımcısı Prof. Dr. Murat Ali Dulupçu'yu İlahiyat Fakültesi Dekanlığına vekaleten atadı.

Isparta

SDÜ'de atamalar devam ediyor. Prof. Dr. İlker Hüseyin Çarıkçı'nın göreve gelmesinin ardından bir çok dekanlıkta ve müdürlerde isimler değişmeye devam ediyor. Çarıkçı, İlahiyat Fakültesi Dekanlığı'na ise yol arkadaşı olan ve Rektör Yardımcılığına getirdiği Murat Ali Dulupçu'yu vekaleten atadı. 

YORUM EKLE

Güvenlik Kodu

YORUMLAR

ilahiyat

15 Temmuz 2015 Çarşamba 03:43

ilahiyat fakültesinde gerekli donanım ve yeterliliğe sahip bir hoca bulunamadığı için atama dışardan yapılmıştır.

spartalı

15 Temmuz 2015 Çarşamba 03:39

mimar sinan cammiinde bayram vaazını ilahiyatın yeni dekanı vercek.

Ilkerci bir dost

14 Temmuz 2015 Salı 21:51

Fakülte Dekan veya Müdürlüleri apar topar görevden alıp, derhal atamaları yapmıyor. Bu güzel bir uygulama. 4+4=8 yıl göreve talipseniz bu böyle. Nasıl olsa 8 yıl herkese görev düşer. 2 ser yıl verse aynı göreve 4 kişiyi mutlu edebilir. Pek çok üniversitede bunu gördük. En son örnegi Sakarya Üniversitesi. Baksınlar seçim sonucuna... SDÜ nün en tepede bir degisime ihtşyacı vardı. Takdir edildi ve oldu. İlker hoca 3. dahi cıksa atanacaktı. Simdi arkasına bakmadan düzgün ve adil Yönetsin yeter.

sdü lü....

14 Temmuz 2015 Salı 11:50

ibicioğlu hergün kulagını çınlatıyorum senin duyuyorsun dimi çınlamaları sen benim hakkımı yedin inşallah seninde hakkını bi yiyen olur...

mumcu

14 Temmuz 2015 Salı 11:43

Dogru ibicioglunu mumla arıyoruz mumu yaktık bakıyoruz ama ibici kayıp

İsabetli

14 Temmuz 2015 Salı 11:10

Yakışmış, Murat hoca ahlaklı ve mazbut bir kimsedir. Yamukluğunu görmedik.

Personellerden...

14 Temmuz 2015 Salı 08:29

Yeni yönetim olarak yapmış olduğunuz hizmetlerden müteşekkiriz,sağolun.Yalnız bu İlahiyat Fak. görevli ÖSYM temsilcisi Talat SAKALLI yıda acilen görevden alın lütfen. Yıllardır hep kendi adamlarına,işine geldiği idari personele görev verdiler.Ankaraya şiyaket etmemize rağmen,oradakilerde kendi gruplarından idi,önceden.Akıllıca bir sonuç alamadık.Birde lütfen bu konuyu araştırıverin ve gereğini yapacağınıza eminim.Saygılar....

Hakkı

14 Temmuz 2015 Salı 03:20

Lise talebesi bile bu üniversiteyi ibicioğlundan iyi yönetir merak etmeyin bu ekip aldıkları enkazı düzeltmesini de bilimsel çalışmalar yapmasını da çok iyi becerir.

1453

14 Temmuz 2015 Salı 01:57

Bu haberin altına olumsuz yorum yapan evünsüzleri nedense hiç anlamıyorum eeee ne var bunda elbette rektör gerekli yerlere gerekli atamaları yapacak niye bu kadar hazımsızlık icindesiniz hala rektörlük seçimlerindeki yenilginizi hazmetmemiş gibi görünüyorsunuz.birde şu var bu atamaları haber yapın diye sdü yönetimimi söylüyor..komik olmayın artık birde arkadaşın biri yazmış ibicigi ararsıniz diye ancak buna gülerler...

bilim

14 Temmuz 2015 Salı 01:01

SAYIN REKTÖRÜM İNSANLAR BİLİM ADINA ÇALIŞMALAR BEKLİYOR ESKİ REKTÖR GİBİ BÜROKRAT ATAMALARIYLA VAKİT HARCAMAYIN.NE KADAR ISPARTA LI OLDUĞUNUZU GÖRMEK İSTİYORUZ...

MEHMET BOYACI

14 Temmuz 2015 Salı 00:31

memleketininsanlarıcalişacagı kişiyle yola cıkılır sdü başarı artacak ümütlüyüm saygılar

Feray

13 Temmuz 2015 Pazartesi 20:20

İYoksa bicioğlunu mumlamı arayacaksınız ey üniversiteliler. Gidişat hayra alamet değil netekim.

komik gerçekten

13 Temmuz 2015 Pazartesi 18:32

böyle üniversiteden proje haberi çıkacağına dekan atamasının haberini yapıyosun sizde haklısın yapacak haber yok üniversite adına. YÖNETİM ÇALIŞ ...

DİĞER HABERLER

ÖNE ÇIKANLAR