visitor analyticsvisitor analytics

DÜKKANIN ÖNÜNE BAYRAK ASTI

DÜKKANIN ÖNÜNE BAYRAK ASTI
08 Ağustos 2014 Cuma 15:31

ISPARTA'nın tanınmış simalarından Nurkaya Dursun, Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceğini açıkladı.

Yıllarca Milliyetçi Hareket Partisi ve Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın'a çalışan ve bir zamanlar MHP İl ve Merkez İlçe Teşkilatı üyeleri ile birlikte hareket eden Reklam ve Süs Dünyası Sahibi Nurkaya Dursun,dükkanının önüne Recep Tayyip Erdoğan resminin bulunduğu bayrak astı.

Ve bir dönem Belediye operasyonunda göz altına alınarak MHPİL Başkanı İsa Yalçın ile birlikte bir müddet cezaevinde kalan Nurkaya Dursun'un Cumhurbaşkanlığı seçimlerinde Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleyeceğini söyledi. Öte yandan Nurkaya Dursun seçim çalışmalarında Recep Tayyip Erdoğan adına ücretsiz afiş basarak destek veriyor.

Dursun Bomba 32'ye yaptığı açıklamada;: Yıllar MHP içerisindeyim. Yeni Türkiye için Ekmeleddin İhsanoğlu ile olmayacağını bliyorum. Ailem ve personellerim sonuna kadar Recep Tayyip Erdoğan'ı destekleme kararı aldık. 

Yuh

Ak Partili
10 Ağustos 2014 Pazar 08:31

Bir daha ki seçimlerde bu adam Ak partiden bir yerlerde olmazsa ben bir şey bilmiyorum arkadaşlar. Şu hale bakın arkadaşlar. Ak Parti Isparta'da kimlerle oluşuyor. İlk kuruculara bakın şimdikilere bakın.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

bravo takdir edilir

avrupadan
09 Ağustos 2014 Cumartesi 19:35

beyefendiye bravo hic bir secmen satlik ve kiralik degil ekmeli isteyenler marksisti var koministi var pareleli var daha neler neler var istikrar sursun türkiye büyüsün erdogan bu isi laykiyle yapar benim oyumda erdogana .

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

!!!!!!!!!!!!!!

!
09 Ağustos 2014 Cumartesi 01:48

Bomba32 acaba yorumlari tarafsiz yayimlamak konusunda vicdaniniz rahatmi ? Zira yayin organlarinin hepsi tarafsiz halkin sesi olmak zorundadir !

12 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru yol

spartans
09 Ağustos 2014 Cumartesi 01:09

Nurkaya bey doğru yolu bulmuş.Yerel Seçimlerde oylarını MHP ye kaydıran chp,CHP den oy dilenen MHP...Şimdide Ortak aday??? Milliyetçilik İSTİKLAL MARŞI ile başlar ki milli marşımızı bile bilmeyen bir ekmel beyi aday gösterenler milliyetciyiz,cumhuriyetciyiz diyen Rengi ve yolu bile belli olmayan bir parti yerine Ülke Millet için çalışan AKP doğru seçimdir...Aklı ve mantığı olan herkes AKP diyecektir !

10 Beğendim
11 Beğenmedim
 
Yanıtla

başka

+32
09 Ağustos 2014 Cumartesi 00:56

ne bekliyordunuz adamın işine böyle geliyordur.

16 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISIN ASLINI ALLAH BILIR!

VATANDAS
08 Ağustos 2014 Cuma 23:12

BEYKOZ BELEDIYE BASKANLIGINA GECMIS YILLARDA ADAYLIGINI KOYAN BIR BEYEFENDI SECIMDEN SONRA AILESINE SORMUS " KIME OY VERDINIZ ??? DIYE " HANIMI ,OGLU VE KIZI HEP BIR AGIZDAN " TABIKI SANA VERDIK " DEMISLER ! ADAM CILDIRMIS BE YALANCILAR CIKA CIKA SANDIKTAN BIR OY CIKTI ,EGER BU BENIM OYUMSA SIZINKILER NERDE !" DIYE HEPSINI EVDEN KOVMUS ! SSONUCTA OY GIZLI BIR SEY ! KIMIN NE DEDIGI YAPTIGININ VEYA YAPACAGININ GARANTISI DEGILDIR ! YANI HIC BIR ACIKLAMANIN VE YALAKALIGIN ÖNEM ARZ ETMEZ HALK ICIN !

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla