visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 15:28

DÜĞÜN SIRASINDA KESİLEN ELEKTRİK İÇİN TAZMİNAT!

DÜĞÜN SIRASINDA KESİLEN ELEKTRİK İÇİN TAZMİNAT!
31 Ağustos 2015 Pazartesi 13:10

BOMBA 32'NİN ÖZEL HABERİDİR!

ISPARTA'DA bir düğün salonunda nikahın yapılmasının ardından 2 kez üst üste kesilen elektrikten dolayı düğün sahipleri mağdur oldukları gerekçesi ile davacı oldu. Mahkeme ise Düğün Salonu sahibine tazminat ödemesine karar verdi.

Olay 2014 yılında bir düğün salonunda meydana geldi. Düğün merasiminde nikahın yapılmasından sonra ayrı ayrı 2 kez elektriklerin kesildi. Düğün sahipleri ise mağduruz diyerek davacı oldu.

Davacı Vekili Avukatı Egemen Tanyıldız ise olayı şöyle anlattı; Düğün günü resmi nikah akdinin yapılmasından sonra elektriklerin kesilip jeneratörlerin de devreye girmediğini, bu durumun aynı gece 2 kez gerçekleştiğini ve kesintinin bir süre devam ettiğini belirterek, düğün sahiplerince istenilen manevi tazminatın, mahkeme tarafından kabul edildiğini belirtti. Mahkeme kararında;düğün merasiminin  insan yaşamında özel bir öneme sahip olduğu gibi, tekrarlanması ve telafisi mümkün olmayan anları içerdiğini, düğün salonu sahibinin basiretli bir tacir gibi davranıp meydana gelecek her türlü aksaklığı önceden tahmin edip gerekli önlemleri alması gerektiğini belirterek manevi tazminata hükmetti. 

Olabilir

Herşey
31 Ağustos 2015 Pazartesi 20:27

Site adminlerinden ricamız isim içeren Yorumları onaylamaları doğru değildir. Sonuç olarak haber yapılırken salon ismi verilmiyor. Kaldı ki bir kişinin yanlış isim vermesi durumunda bu müessese zarar görecektir. Isim içeren yorumların kaldırılmasını rica ediyoruz.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eee

Aaa
31 Ağustos 2015 Pazartesi 19:21

O düğün salonu denilen yerin müdürü tam bir kişiliksiz. Kendisini bir cacık zannediyor Allah'ın krosu.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla