visitor analyticsvisitor analytics
07 Aralık 2016 Çarşamba 13:29

DUBLE YOL ÇALIŞMALARI BAŞLADI

DUBLE YOL ÇALIŞMALARI BAŞLADI
17 Nisan 2014 Perşembe 22:31

Isparta-Antalya dereboğazı duble yol çalışmaları başladı.

Isparta kamuoyunda çok konuşuldu, çok tartışıldı; Isparta-Antalya Dereboğazıduble yol projesi. Tartışılan o yolun ihaleleri tamamlandı, ilk kazma vuruldu. İhaleyi kazanan firmalar, Sav Kasabası çıkışından Ağlasun Kavşağına kadar, Antalya çıkışından ise Karaöz’e kadar olan duble yolun yapım çalışmalarına başladı.

TARKAN
20 Nisan 2014 Pazar 23:22

YOLU AKP Mİ YAPIYOR DEVLET Mİİ DAHA haber başlığı yapmatan acizsin tarkan cetin babalarının parasayla yapmıyorlar devletin imkanlarıyla yapıyorlar

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

allah razı olsun
18 Nisan 2014 Cuma 21:03

inkarı bırakın allah razı olsun demek bu kadar zor olmasa gerek...daima hizmet daima millet!

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

recep32
18 Nisan 2014 Cuma 12:02

sitenin adını değiştirsinler bence recep32 olarak 18 km yol yapılacak hepsi bu sizde müjde diye verin haberleri diğer sitelerden okuyoruz doğrusunu

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Serdar CİRİT
18 Nisan 2014 Cuma 11:05

Ya allah aşkına kimi kandırıyorsunuz.bugünkü gazetelere birbakın.okuyun ondan sonra manşet atın ısparta ya duble yıl yoooook kardeşim.sadece ısparta aglasun arası var antalya dan da 10 km yol var .varmı bunun ötesi.varsa bunu ispatlayın .yalan habere tamah etmeyin.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Objektif
18 Nisan 2014 Cuma 10:27

Bizde yuttuk, Savdan Ağlasun kavşağına kadar olan yol daha sonraki etabında Ağlasuna doğru devam edecek, Antalya Karaöz arasındaki yolda şuan Konyaaltından başlayan Antalya Çevre yolunun doğu başlangıcı Ispartalıyı kimse kolay aldatabilirim hesabı yapmasın. Ayrıca Dereboğazı yolu komple duble yol olsa başarı sayılmazki her yer duble yol olmuşken gereken yapılmış sayılır. Vekillerimize başarılar diliyoruz.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla