visitor analyticsvisitor analytics

DR.TAHSİN TOLA HİZMET BİNASININ TEMELİ ATILDI

DR.TAHSİN TOLA HİZMET BİNASININ TEMELİ ATILDI
13 Şubat 2017 Pazartesi 00:13

DR.TAHSİN TOLA HİZMET BİNASININ TEMELİ ATILDI

Isparta Kültür Eğitim Vakfı bünyesinde Zafer Mahallesi’ne yapılacak olan Dr. Tahsin Tola Medresesi’nin temeli Cumartesi Günü Ak Parti Milletvekili Said Yüce’nin katımıyla atıldı.

Deregümü Caddesi Zafer Sağlık Ocağı Karşısında yapımına başlanılacak olan Dr. Tahsin Tola Medresesi’nde öğrencilere hizmet verilecek. Üniversite öğrencilerine ‘Fen İlimleri ve Din İlimleri’ eğitimi aynı anda verilecek.

Dr. TAHSİN TOLA HAKKINDA

Vatana, millete, imana, Kur’ana ve hassaten Risale-i Nur hizmetlerine adanmış bir gönül insanı olan, 9. ve 10. dönem Isparta’da Demokrat Parti’den milletvekili olan Dr. Tahsin Tola’nın isminin ithaf edildiği bir eserdir. Dr. Tahsin Tola milletvekilliği döneminde, Risale-i Nurların latinharfleri ile ilk kez basımı için gerekli kağıtların temini ve bastırılması konusunda ve ileriki yıllarda da “Tarihçeyi Hayat” kitabının naşiri olarak gösterdiği eşsiz hizmetleriyle Üstad Bediüzzaman Hazretlerinin taltiflerine mazhar olmuştur. Hayalin gerçeğe dönüşmesine bir adım daha yaklaşıldı. 










YARIN ÖTEKİLER GİBİ OLMASIN

ABİ KORKMAYA BAŞLADIK
14 Şubat 2017 Salı 08:48

ALLAH AŞKINIZA BİZ DİNİMİZİ BAŞKASINDAN ÖGRENMEK İSTEMİYORUZ. BİZİM DİYANETİMİZ VAR . BU HALK REZİL OLMAKTAN BIKTI DEVLET BUNA BİR ÇÖZÜM BULMASI LAZIM.İNSANLARI İNANÇLARIYLA OYNAYIP PARAMPARÇA ETMEYE KİMSENİN HAKKI YOK. ELİNİZİ ÇEKİN. KORKMAYA BAŞLADIK BUNLARDA . DİGERLERİ GİBİ Mİ ACABA. DİYE İNANCIMIZLA OYNAYANLARIN ALLAH BELASINI VERSİN.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep bana hep bana

kadir bey
13 Şubat 2017 Pazartesi 14:49

ıspartada nurculardan başkasına ekmek vermezler artık, fethullah da böyle böyle başlamıştı. Din safça yaşanır. Her dakika Bediüzzamanın ismiyle iş yapmak doğru değil.

8 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim dr
13 Şubat 2017 Pazartesi 13:32

Torunu Dr. Tahsin Tola yı da tıp hastanesinde görecez yakında,

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

bilim ve ütopya

tecrübeli insan
13 Şubat 2017 Pazartesi 10:54

bir modern tıp uamanının adı fen lisesine verilmeliydi, medreseler çağın gerisinde kalarak osmanlı imparatorluğunun çöküşünü hazırladı şimdi ise cumhuriyetin sonuna hazırlıyor

8 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

hadee

vay vay
13 Şubat 2017 Pazartesi 10:41

Protonun alt parçacıklarını parçalayarak yeni madde keşifinde bulunur artık orta çağ medeniyet göstergesi MEDRESE ile... Yaratan verdiği aklı kullanmak nasip eylesin.......

11 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

maşallah

yasin
13 Şubat 2017 Pazartesi 09:59

Rabbim hizmetlere vesile kılsın inşallah.

11 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla