visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:57

DOKTORLARIN YANINDAYIZ

DOKTORLARIN YANINDAYIZ
13 Haziran 2017 Salı 23:13

DOKTORLARIN YANINDAYIZ

Isparta’nın tek kalemde aldığı en büyük yatırımlardan biri olan Isparta Şehir Hastanesi’nde geçtiğimiz günlerde yaşanan doktorların krizine,  CHP İl Başkanı Eyüp Ersoy bir açıklama yaptı. Ersoy açıklamasında, Isparta Şehir Hastanesi’nde yaşanan bu tür doktor sorunlarının, sağlıktaki özelleştirmelerden kaynaklandığını söyledi.


 

çok güzel oldu

çiğdem DEMİRALAY
15 Haziran 2017 Perşembe 12:52

şehir hastanesi yapıldı şirket personelinin yetkisi gitti çok güzel oldu devletve gülkent hastanesinde temizlik personelinden güvenliğine kadar hastane sahibiydi ilaç bile yazacaklardı nerdeyse çok şahit oldum acilde giriş yapan neyin var diye soruyo hastaya sanki tedavi edecek bu yüzden kimse beğenmiyor HÜKÜMDARLIKLARI BİTTİ AMİR MEMUR gibi gezemiyorlar yıllca gezdiklerine saysınlar

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

iş disiplini ve ciddiyet gerekli

......
14 Haziran 2017 Çarşamba 16:54

Şehir hastanesi, fazla büyük. Bir yerden bir yere gitmek çok zor. Rapor imzalatmak için başhekim ve başhekim yardımcılarının imzası gerekiyordu. Hiç kimse mi yerinde olmaz. İki saate yakın bekledim. Mühür için biri bir yere, başkası başka yere gönderdi. Saat 2 den 5 e kadar sadece iki imza ve bir mühür için bekledim, dolaştım. Allah için bir kişi yerinde dursun.

37 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

magdur personel

ustaaaaa
14 Haziran 2017 Çarşamba 12:32

şu hastneey neden ozel sektore verdinmi,z işletmesiniiibizim devletimiz bu hastenyi yapamıcak kadar aciz mii ve bundan daha iyilerini yapar emin olunyanlış hastnede herkezz huzursuzz doktorundan tutun calışanına kadar bu şekilde verim alamzsınız işinde mutlu olmayan persone ne kadar faydalı olabilirkiiinşallah sıkıntılar bir an önce giderilir

44 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hastane

ısparta
14 Haziran 2017 Çarşamba 12:09

sağlıktaki dönüşüm ne yazık ki özelleşmeye doğru bir dönüşüm. Devlet hastanesinin kapatılması büyük hata, ancak görünen o ki hem halk hemde çalışanlara başka alternatif bırakmamak amacıyla bu yapılmış. Allah'tan üniversite var..

43 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

HASTANE?

ali yavuz
14 Haziran 2017 Çarşamba 11:01

Öve öve bitiremediğiniz hastanenin içler acısı,acınası halini görüp,gerçeklerle yüz yüze gelmek nasıl bir şey sevgili ısparta'lılar ? Nasılsınız, sağlık hizmetinizi yeterince alabiliyormusunuz. Siz şimdi buna da evet dersiniz. :))

55 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüloooğğ

hüloğcu
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:54

din iman allah kitap,vatan millet sakarya,hüloooğğğ

34 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık soydukları

sağlıkçı
14 Haziran 2017 Çarşamba 10:34

aldıkları yetmiyorda daha neyi istiyorlar maşını alıyorlar bunlar alışkın eskiden döner sermaye diye diye ssk yı bitirdiler devletide soydular çalışacaklarsa çalışsınlar çalışmazlarsa başkanım bakar çaresine çalışacak çokkkkk

13 Beğendim
57 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
14 Haziran 2017 Çarşamba 09:01

Sağlık özelleşti mi aaaa hiç duymadım. Ben zannediyordum ki eczanede ödenen para yardım için toplanıyor.

46 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hasan
14 Haziran 2017 Çarşamba 08:59

Ver mehteri

43 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hüseyin
14 Haziran 2017 Çarşamba 08:58

Olsun yol yaptılar ama.

42 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartali
14 Haziran 2017 Çarşamba 08:54

Eski hastaneyi Isteyenler? Ben özledim:(

32 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bir tek CHP kaldi
14 Haziran 2017 Çarşamba 08:42

Halkın yanında tek dost bir tek CHP kaldı.Gerisi vatan millet din iman diyerek ****den vatanın altını oydu ve devam ediyor......Bunu görmek için biraz düşünmek yeterli ama......

17 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

CHP
14 Haziran 2017 Çarşamba 04:45

İTKM ye hiç Sesiniz çıkmıyor. alışkanlık yaptı galiba.

12 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Klasik.
14 Haziran 2017 Çarşamba 02:28

Parasız kimse çalışmaz. Sadece doktor değil. Tüm sağlık çalışanları zor durumda. 1500 personelden sadece 130 -140 civarına nisan ayı döner sermaye ücretleri yattı. O da 200 lira civarı. Gerisi 0 lira aldı. Sanayiye gittiğimiz zaman para almadan arabanın bakımını yaparlarsa hastanede de sorunsuz hasta bakılır. Her çalışan parasını ister sağlık çalışanı isteyince suç. Oh ne güzel memleket. Dinalı beğenmiyorsan memleketine gidecek. Hadi yallah dinala. ...

73 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dinalı Mehmet
14 Haziran 2017 Çarşamba 00:25

Hipokrat yemininiz nerede kaldı doktorlar işiniz gücünüz para para para yeter yahu hastaneye geliyoruz otopark güzel güvenlik yönlendirme sekreterler hemşiresi memuru güler yüzle görevini yapıyor muayene için doktorun yanına giriyoruz bir afra tafra ilgi alaka yok nereden geldin tavırlarında yeter yahu görevinizi yapın.

23 Beğendim
155 Beğenmedim
 
Yanıtla

BOMBACI
13 Haziran 2017 Salı 23:29

İl baskanı doktorların yanındayım derken neyi kastediyordun ba bir acıklama yap bakayım onların işledikleri suça ortak mı ? Oluyorsun bana bir acıklama yap ben bana bakmadıkları bir hastayım su anda il il geziyorum yavrumum saglıgına kavusması için o doktorların yanındaysan seninlede hem yüz yüze hemde hukuki yoldan ulasacagım demek sende doktorların suç ortagısın.?

13 Beğendim
65 Beğenmedim
 
Yanıtla