visitor analyticsvisitor analytics

DOKTOR TOPSAKAL TEKRAR SAHALARDA

DOKTOR TOPSAKAL TEKRAR SAHALARDA
22 Şubat 2015 Pazar 13:24

AK Parti Milletvekili Aday Adayı Dr. Pınar Taner Topsakal, partisinin aday adayları arasında düzenleyeceği temayül yoklaması için ilçe ziyaretlerine başladı. AK Parti İlçe teşkilatları ile buluşan Topsakal, büyük ilgi gördü.

24. Dönem Milletvekili Adayı olan ancak seçilemeyen Dr.Pınar Taner Topsal 7 Haziran seçimlerinde tekrar milletvekili aday adayı oldu. Dr.Topsakal, partisinin ilçe ziyaretleri programını belirlemesinin ardından bugün çalışmaya başladı. 1 günde 11 ilçe ziyaret edecek olan Dr. Topsakal ilk olarak Keçiborlu, Atabey ve Gönen'i ziyaret etti. Ziyarette kadınlar tarafından büyük ilgi gören Topsakal temayül için kendisine destek isterken projeleri ve çalışmaları hakkında bilgi verdi.





Hangi aday böyle çalısıyor

Onur
23 Şubat 2015 Pazartesi 12:31

2011 seçimlerinde pınar hıcamıza 4. Sıra verildigi halde verimli bir seçim çalısması yaptı ALLAH'ın izniyle 2015 genel seçimlerine Dr.Pınar Taner TOPSAKAL hocamızla listenin ilk sıralarında geliyoruz ıspartanın istedigi sevilen bir aday

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

sıralamayı görelim.

halkkkkkk
23 Şubat 2015 Pazartesi 11:41

Halktan birçok kişi topsakalı 1. sıra adayı olarak görmek istiyor. Bizde destekliyoruz. Ben geçen seçim mhp'ye verdim.Bu seçimde mhp'ye verecektim.Fakat akp'de topsakal 1 yada2 olursa oy vereceğim akp'ye.

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

vur de yeter..

pınar fanatikleri
23 Şubat 2015 Pazartesi 09:46

vur de vuralım öl de ölelim.

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

aynı senaryo

sengetli
23 Şubat 2015 Pazartesi 09:14

ya kardesim neden sadece seçim zamanı gelince vekil adayları veya bld.başk. adayları çıkar sahneye.milleti dolaşmaya ziyarete veya oy istemeye.neden diğer zamanlarda gezmezler.ziyaret etmezler.sayın doktor hanım doktor olduğuından dolaşamaya bilir.ama diğerleri neden vekil veya bld.başl.veya meclis üyesi neyse işte.seçildikten sonrada vatandaşı ziyaret etsinler.yarın bigün pazar yerlerinde görürüz artık vekil adaylarını.oy istemeye başlarlar.ama diğer zamanlar göremezsiniz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gönüllerin sultanı

adsız
22 Şubat 2015 Pazar 23:55

sayın vekilim siz olumsuz yorumlara aldırmayın.meyve veren ağaç taşlanır.bir günde bu kadar yer gezmeniz bile ne kadar işinizi aşkla yaptığınızı ve çalışkan olduğunuzu gösterir.illaki densizler çıkacaktır aşağıda yorum yazanlar gibi sizin doğumevinde vatandaşa ve evdeki hastalara nasıl hizmet ettiğinizi biliyoruz.eli olan yazıyor,ağzı olan konuşuyor.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

hocam aksu ya ne zaman geleceksınız

taner lider
22 Şubat 2015 Pazar 23:15

beklerız

0 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

pınar-serkan el ele:)

ertan sert
22 Şubat 2015 Pazar 22:51

pınar hnm ve serkan beyden çok etkilendim...

2 Beğendim
1 Beğenmedim