visitor analyticsvisitor analytics

DOĞRULARI KORKMADAN SÖYLEYECEĞİM!

DOĞRULARI KORKMADAN SÖYLEYECEĞİM!
13 Mart 2015 Cuma 14:17

7 Haziran’da yapılacak olan genel seçimler öncesi Avukat Ülkem Baş, MHP Isparta Milletvekili Aday Adaylığını açıkladı. Konuşmasında AK Parti iktidarına yüklenen MHP Milletvekili Aday Adayı Baş, milletvekili seçildiği takdirde doğruları korkmadan söyleyeceğini ifade etti.

7 Haziran’da yapılacak olan genel seçimler öncesi Avukat Ülkem Baş, MHP Isparta Milletvekili Aday Adaylığını açıkladı. Konuşmasında AK Parti iktidarına yüklenen MHP Milletvekili Aday Adayı Baş, milletvekili seçildiği takdirde doğruları korkmadan söyleyeceğini ifade etti.

Mebus Adaylığı

Adalet ve Kalkınma
15 Mart 2015 Pazar 21:51

Ülkem Bey'i uzun zamandır tanırım bu vazifeyi hakkıyla yerine getirebilecek memleket sevdalısıdır.Bu seçimde aday ilan edilirse oyum MHP ye. Umarım genel merkez kendisini farkeder.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

iyi oku

serdar cirit
14 Mart 2015 Cumartesi 09:30

29 ekimde pesmergegi boz ****dik.baskasiyla karisdirdin herhalde.yada balik hafizalisin sen.yuregin yetiyorsa ben ismimi acikliyorum gel tartisalim serdar cirit sende acikla kimligini

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

serdar

serdar cirit
14 Mart 2015 Cumartesi 09:16

Yorum yapan kardesim.siz once konusma metnini iyi okuyun.ne Ulkem Bas nede ulkucu camia hicbir zaman ayrim yapmadi.siz ayrim yapanlari akp de ara.Turk kurt kardesdir.ayrim yapan kalles dir.dedik.T.C bir renga renk cicek bahcesidir.bu cicek bahcesind sizin gibi ayrik otlari var vardi.biz o ayrik otlari olmadik.dun ne dediysek bugunde nerede olursa olsun her sozumuzu soyleriz.doguda baska batida baska konuzmayiz baskalariyla karidirma.Bir

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

biz de yedik

vatandaş
14 Mart 2015 Cumartesi 00:18

hem 29 ekimde peşmer****i Türkiyeye sok hem de Türküm de, ali basleveni öldürdünüz, ali güngörü partiden attınız, siz iktidara gelirseniz rdistanı urarsınız o kaar tehlikelisiniz

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTALI

VATANDAS
13 Mart 2015 Cuma 23:35

KONUSMAYI DİNLEDİM BUTUN KONUSMADA HIZMETE DAİR BİR UNSUR GÖRMEDİM. BU ÜLKEDE HEPİMİZİN MÜSLÜMAN OLDUGUNU UNUTMAYIN VE TERÖRİST İLE IYI NIYETLİ KURT HALKINI AYNI KEFEYE KOYMAYIN .MUSLUMAN TURK VE MUSLUMAN IYI NIYETLİ KURTLER MUSLUMAN KARDESTIR UNUTMAYIN.

2 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla