visitor analyticsvisitor analytics

DOĞAYI KEL BIRAKTILAR

DOĞAYI KEL BIRAKTILAR
12 Ağustos 2014 Salı 12:38

Isparta ve Antalya'da mermer ve taş ocaklarının yol açtığı doğa tahribatına bölgede yaşayan vatandaşlar isyan ediyor.

ISPARTA BİLİRKİŞİ HEYETİ BEKLİYORLAR

Sütçüler İlçesi Çandır Köyü mevkiinde mermer ocakları tarafından tamamen kanunsuz, hukuksuz, her tarafı pislik dolu, ihanet dolu,rüşvet dolu doğa katliamlarını incelemek üzere bilirkişi heyeti bekleniyor. Obölgede yaşayan vatandaşlar ise, bilirkişi heyeti göndermesi için 4 yıldır bekliyor.


ANTALYA'DA YEŞİLİ BİTİRİP KELİ BIRAKTILAR

ANTALYA'NIN Finike İlçesi'ne bağlı Alacadağ ve Gökçeyaka köylerindeki Kızılcık Yaylası'nda mermer ve taş ocaklarının yol açtığı doğa tahribatına ilişkin bölgede faaliyet gösteren firmalardan Adalya Mermer, 100 hektarın üzerindeki alandaki çalışmalarını tamamladı.

Firmanın, sözleşmeye aykırı olarak alanı rehabilite etmeden terk etmesi nedeniyle köylüler, Orman İşletme Müdürlüğü aleyhine dava açmaya hazırlanıyor.

Antalya Kent Konseyi Tüketici Hakları Çalışma Grubu BaşkanıAli Ulvi Büyüknohutçu, bölgedeki Kızılcık Yaylası'nda yaklaşık 8 yıl öncefaaliyete başlayan ve 100 hektarın üzerindeki alanda limra taşı çıkartan AdalyaMermer firmasının, yaklaşık 4 ay önce faaliyetini tamamlayıp alanı terkettiğini söyledi.

Firmaların imzaladıkları sözleşmelerde 'Bölgeye eski eğimiverilerek ağaç dikilir' denildiğine dikkat çeken Büyüknohutçu, "Fakat bırakın toprak getirilip eski eğimin verilmesini, ağaçlandırma bile yapılmıyor.Söz konusu firma 3.5-4 ay önce alanı Orman'a teslim etti. Ancak görüldüğü gibi hiçbir rehabilitasyon gerçekleştirilmedi. Sanırım girilmesi tehlikeli olacağından dolayı kazı yapılan bölgenin etrafı tel örgüyle çevrildi"dedi.

Bölgede benzer mermer ve taş ocağı firmalarınca kazı tamamlandıktan sonra rehabilitasyonu yapılmayan 5-6 alan daha bulunduğunu söyleyen Büyüknohutçu, "Bunların içinde 6 yılı geçmiş yerler de var ve tekbir ağaç bile dikilmemiş. Alanlar olduğu gibi içler acısı durumda bırakılmış"dedi. 

ISPARTANINDA KADERİ FİNİKE GİBİ OLMASIN

%78 OY VERDIGINIZE GÖRE MEMNUNSUNUZ DEMEKKI !

SELIM
14 Ağustos 2014 Perşembe 22:09

DOGA , CEVRE , YESIL , AGAC, vb..... BU SÖYLEMLER TEHLIKELI ! YERSINIZ YA CAPULCU , YADA PARALEL MARALEL YAFTASINI! AMAN NEME LAZIM DEMELISINIZ; ARTIK %78 OY VERIP BIRDE SIKAYET ETMEYIN ! BERABER YÜRÜYORSUNUZ SIZ O YOLLARDA! BERABER YÜRÜYÜP SONRA BÖYLE YAFTALANIVERIRSINIZ ALLAHMUHAFAZA DEGILMI! UNUTMAYINIZKI CEMEATLEDE SONSUZ DOSTLARDI , VERDIGINIZ OYLARAMI GÜVENIYORSUNUZ BU NE CESARET ! ADAMLAR SATIYORLAR ISTE HERYERI KARIS KARIS ! DAHA NE ISTIYORSUNUZ ?

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne gariptir illetin adamı sırık

bojuware 201
14 Ağustos 2014 Perşembe 10:23

ülkede zeka beyni gelişmemiş işgüdüsüyle haraket eden amipler vardır. o kadar küçüldüler. ekonominin damına milletin damına tabiatın damına onur haysiyetin damına kömür koyan sırık illetin adamı nusubet e imkan vererek olumsuzluklardan şikayet ediyorsunuz. ulan bu kadarmı beyinsiniz ey ucubeler daha durun ananızın damlarına mart karı yağdığında görücem ben sizi ayazın donsuz gecelerinde...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çandırda Doğa Katliamı ile ilgili imza kampanyası başlattım

Mustafa Yunt
13 Ağustos 2014 Çarşamba 19:40

Arkadaşlarına gönderebileceğin örnek mesaj:Merhaba! "Çevre ve Orman Bakanlığı: Mermer Ocaklarının Sütcüler Çandırda Doğa Katliamına son verilmesi" kampanyasını başlattım ve harekete geçirmek için senin yardımına ihtiyacım var. Hemen şimdi 30 saniyeni ayırarak bunu imzalar mısın? İşte linki: http://www.change.org/tr/kampanyalar/çevre-ve-orman-bakanlığı-mermer-ocaklarının-sütcüler-çandırda-doğa-katliamına-son-verilmesi

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

MERMER

SÜTÇÜLER
12 Ağustos 2014 Salı 19:05

Çandır'lı Genel Müdürü olan Metamar'ı araştırmak kimsenin aklına mı gelmiyor yoksa işine mi? Mermer ocaklarının neredeyse tamamı Metamar'ın. Adamlar hergün cebini dolduruyor beyler, umurlarında mı Çandır, Sütçüler. Genel Müdür, bir de Çandır'a gelip hava atıyor.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

BU OLAY YENIMI ? MEMNUNSUNUZKI OYLARINIZ %78!!!

SECMEN
12 Ağustos 2014 Salı 17:14

RECEB TAYYIB ERDOGANIN ÖZELLESTIRME PROJELERININ SONUCU ! GIDIB TIPIS TIPIS OYUNUZU GENE KENDISINE VERDINIZ ! HIC AGLAMAYA FERYAT ETMIYE HAKKINIZ YOK ! BEGENSENIZDE YIYECEKSINIZ BEGENMESENIZDE ; CÜNKÜ KENDINIZ SECTINIZ!!!

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

tehdit, şantaj, rüşvet

mahmut aksu
12 Ağustos 2014 Salı 13:12

Tarkan bey,değerli basın doğamıza ilginize yürekten teşekkür ederiz. Isparta basını çandır köyüne bir gitse her şey değişecek.şahsım olarak 4 yıldır doğamız için uğraşıyor bir adım yol alamıyorum. olsun karınca misali. şahsım için bölgedeki cesur yürekli doğa katliamcıları o köpeğin kolunu bacağını kırmadık artık vakti saati geldi diyorlarmış. desinler dünya kurulduğundan beridir kuduz hastalığı vardır. ve bu kuduz köpeklerden köylü olduğum için hayatımın hiç bir evresinde korkmamışımdır.

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

REKOR UN KARŞILI BU MU OLMALI?

MAHMUT AKSU
12 Ağustos 2014 Salı 12:48

Sayın Başbakanım, yeni Cumhurbaşkanım,Sütçüler ilçesi size % 78 oy verdi. bunun karşılığı bumu olmalı.Sizden sadece Sütçüler ilçesi çandır köyündeki tamamen kanunsuz, hukuksuz, her tarafı pislik dolu, ihanet dolu, rüşvet dolu doğa katliamlarını incelemek üzere;Ankara dan, Değerli , onurlu, şerefli, namuslu, dürüst bir bilir kişi istiyoruz. bu çok mu zor? onlar size doğru raporları sunacaklardır. Yalvarıyoruz gönderin şu bilirkişileri eğer bizler haksız isek zaten tüm güç elinizde...

11 Beğendim
4 Beğenmedim