16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:42

DOĞA KATLİAMINA SON VERİN

DOĞA KATLİAMINA SON VERİN
08 Ağustos 2017 Salı 10:30

DOĞA KATLİAMINA SON VERİN

Mermer ocağına karşı imza kampanyası Isparta'nın Sütçüler ilçesin'deki, Türkiye'nin ikinci uzun kültür rotası St. Paul Yolu üzerinde yer alan Çukurca Köyü'nde jeolojik park yapılması gereken kaya oluşumlarını yok edecek mermer ocağı ruhsatının iptali için imza kampanyası başlatıldı Isparta'nın Çukurca Köyü'ne 700 metre, Kesme Köyü'ne de 2 kilometre uzaklıkta olan taş ocağı sahasına karşı change.org'da imza kampanyası başlatıldı.

İmza Kampanyasını başlatan Kesme Köyü sakinleri , "Kesme Köyü Mevkii'ne yapılması planlanan ve onayı alınan mermer ocağının doğaya büyük ölçüde zarar vereceğinden dolayı yapılmasını istemiyoruz. Turizm alanında doğa katliamına izin verilmemesi için bütün yetkililere sesleniyoruz. Doğacak bütün zarar sizin sorumluluğunuzdadır"dediler. ÇED SÜRECİ BAŞLADI Cumhurbaşkanlığı, Başbakanlık, Çevre ve Şehircilik Bakanlığı, Isparta Valiliği. Isparta Belediyesi. Sütçüler Belediyesi. Orman işletme Müdürlüğü ve Orman Bakanlığı na seslenilen kampanyada. "Köyümüzde mermer ocağı istemiyoruz. Doğa katliamına son verilsin" çağrısı yapıldı.

pes

fatih
09 Ağustos 2017 Çarşamba 08:34

siz ne anlarsınız ticaretten sanayiden yahu denizli de burdur da birçok ilde yapılıyor bu iş sorun teşkil etmiyorda burda itiraz ediliyorsa ıspartalılar kendinizde sorun arayın...kabul edin olaylara at gözlüğüyle bakıyorsunuz...

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çukurca Köyü Hk

Hüseyin ŞEVİK
08 Ağustos 2017 Salı 12:55

Merhaba,Biz Çukurca Köylüleri olarak yapılması planlanan mermer ocağının iptali için gerekli makamlara muhratımız ile giderek görüşmeleri yaptık ve sonuca ulaştık mermer ocağı her iki çed sürecinde de durudurulmuştur. İptal yazısı tarafımızda mevcuttur. Bomba32 ekiplerine bildirilecektir.

10 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hosaf
08 Ağustos 2017 Salı 11:16

Mermerin krali alp daglarinda yani avrupada bulunur ama topragina bi kazma vuramassiniz turkuye bu ocaklarla yagmalaniyor tum dunyaya gonderiyoruz ama hic onemli degil kimse bu yagmaya engel olamaz ulkemiz zaten ggaripti iyce garip oldu trt icat yarismasinda paketli hosaf dereceye girmis birileri dalgami geciyor anlamadin hosaf .tarhana corbasi.ev salcasi bunlar ve benzerleri halka mal olmus gidalardir ve bunlara patent verilmez zaten bazi lokantalarda yapilirda ambalaja koyarsan organigi kalmaz

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sayın Cumhurbaşkanımız halk ne derse o.

mahmut aksu
08 Ağustos 2017 Salı 10:59

Millet ne derse o diyen Sayın cumhurbaşkanımıza rağmen yalan yanlış sahte raporlarla çandır köyü dağları katledildi. Sayın kesme halkı mermer ocağına izin vermek istiyorsanız çandır köyü ne gidin o dağların boynuna vurulan kepçeleri bir görün. dağların bizler size ne yaptık dercesine boynu bükük kalışına yüreğiniz dayanıyor ise durmayın sizde mermer ocaklarına izin verin. bizler mermer ocaklarına karşı değiliz. sadece yalan yanlış sahte raporlarla değil bilimsel vicdan sahibi raporla açılması.

19 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla