visitor analyticsvisitor analytics

DİSNEYLAND BİLE DAHA UCUZ!

DİSNEYLAND BİLE DAHA UCUZ!
08 Şubat 2017 Çarşamba 01:47

DİSNEYLAND BİLE DAHA UCUZ!

Milli Parklar'a ait Gölcük Tabiat Parkı'na giriş ücretleri görenleri‘ Yok Artık’ dedirtiyor. Gölcük'e bir otomobilin giriş ücreti: 13.5 TL, Otobüs tam 135 TL, yaya ise 4,5 TL olarak ayarlanmış. Başka söze yoruma gerek yok.Burası da Disneyland değil. 




GÖL-CUK

Antalya 32
09 Şubat 2017 Perşembe 11:05

Kahvaltı dahilmi? :)

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demirel
09 Şubat 2017 Perşembe 04:49

Ohh iyi olmuş. Koyun gibi yaşarsanız böyle bağırttırırlar işte. Yakında Gökçayı da kaybedeceksiniz. Yalakalık peşinde gezersen Isparta bunlarda sana müstehak olur. Saf olmayın birazda uyanık olun itiraz edin hiç mi bişey kalmadı Demirelciliğinizden.uyu milletim uyu. En iyi bildiğin iş.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tr
09 Şubat 2017 Perşembe 00:08

Yazık beee bu kadarda vicdansızlık olmaz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

neyse sinirlenilmeyecek gibi değil

murat mert
08 Şubat 2017 Çarşamba 22:47

her sektörde durum aynı.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

dar gelirliler

murat mert
08 Şubat 2017 Çarşamba 22:32

yaşamasınlar. yaşamaya bile hakları yok resmen,, arada bir piknik keyifleri vardı... onuda ellerinden alsınlar.. eee liberal ekononomi... yola devam . herkes memmun.. ne güzel.. bu arada özelleştirmelere peşkeşlere tam gaz devam .. sağlık taşeronlaşsın, eğitim tamamen özelleşsin kamu kurumlarının hepsi özelleşsin.. ne güzel ... devletin sırtında kambur . bu arada yeni rant kapıları açılsın, arsa rantına devam,çalışmadan toprak zengini olmakk.

5 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Süleyman
08 Şubat 2017 Çarşamba 21:37

Sayim valim biz ısparta halki olarak gölcük mesireliginin ücretsiz olmasini istiyoruz.

8 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsyan
08 Şubat 2017 Çarşamba 21:24

Sayın valim çözer bu sorunu. Çok ayıp.gelirimiz ne kadar ki 13.5 verelim. Manisa Demirci'ye gittim 5 tl.

7 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gerçekçi
08 Şubat 2017 Çarşamba 20:28

E pompiş yeri. Kolay mı öyle hmn giriver

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

GENÇ SENİRKENTLİ
08 Şubat 2017 Çarşamba 16:53

VALİLİK OLAYA EL ATMALI BENCE VATANDAŞ ALENEN MAĞDUR EDİLİYOR

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Muzki
08 Şubat 2017 Çarşamba 16:24

Yurtdışında parklardan para alınmaz. Bızım gıbı muz imparatorluklarında mıllet yeşile gıtmesın dıye boyle engel olunur. Parayı cebe ındırmekte ustumuze yok mşşlh! Hüloğğğğğ

9 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazıklar olsun

erdğan tunç
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:45

bizler ıspartayı tanıtalım sevdirelim diye çaba sarf edelim neüdiği belirsiz kişiler yersen bu desin gerçekten üzüldüm yazıklar olsun bi kaç tane yerimiz var ****arıda girilmez hale getirmişler sayın valim bu işe el atmalı yoksa ****ar kumarhaneden öte gitmez çok üzüldüm

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhammet kucukcinar
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:40

Giris icin pasaporta vizeyi nereden aliyoruz her hangi bir sart varmi vize icin

16 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ziyaretçi
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:39

O kadar paraya rağmen bir de hizmet olsa. Tuvalet tuvalet değil oturma yerleri kırık dökük. Bunlar sonradan buldum delisi. O kadar para isterlerse giden olmaz. bu işe milli parklar veya valilik el atmalı. Buldular para kazanma yolunu işleri güçleri soygun. O kadar para kimde toplanacak veya kime gidecek. Zihniyeti bozuk bu insanların. Kimin eline fırsat geçse hemen soygun peşine düşüyorlar. Gelsin millet doğadan tabiattan faydalansın zihniyeti yok. Bir daha adım atmam oraya.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

muhammet
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:33

Yakaogren muhtarinin ispartaya girisi bin lira eder demekki sayin muhtar biraz para biriktirsin bagimsizlini kurar ayri bir devlet olarak baksana dubai de bir yer saniyor herhalde gelen araclarin yakitlarini karsiliyirdur belki gunahini almayalim

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Burkii
08 Şubat 2017 Çarşamba 14:22

Kim gitsin

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Hhhhh
08 Şubat 2017 Çarşamba 13:36

Pes doğrusu oraya giriş yasak deseler anlarız

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antalya
08 Şubat 2017 Çarşamba 12:58

O paraya antalya topçam a gidin denize sıfır hic değilse şartmı gölcük

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gölcük Tabiat Parkı fiyatları

Osman Ünlü
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:30

Gerçekten ayıp oluyor. Biz milleti doğayı sevdirmek ve doğada yürümeye teşvik etmek için canımızı veriyoruz ama bu fiyatlar bizleri caydıracak galiba. Bırakın millet evinde hapis hayatı yaşasın demek mi isteniyor acaba. Bence çok ayıp. Lütfen makul fiyatları indirilmesi gerekiyor. Selamlar ve saygılar sunarım.Osman Ünlü

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Tarık
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:21

5 liradan fazlası kazık..Düşmezse de 5 liraya gitmeyiz,olur biter.

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ayıp ya
08 Şubat 2017 Çarşamba 11:03

Yakaören köyü muhtarlığı başka ne beklersiniz ki insanları tabiatdan uzaklastırıyorsunuz resmen soygunculuk ayıp ya bu haberi lütfen göz önünde bulundurun

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

gölcük

salih
08 Şubat 2017 Çarşamba 10:53

Buranın eas yetkilisi kimse ALLAH AŞKINA BU FİATLAR NEDİR.UZAKTAN MİSAFİRİMİZ GELDİĞİNDE İLK GİDECEĞİMİZ YER. AMA GİRİŞE GELİNCE FİATLARI DUYUNCA YÜZÜMÜZ KIZARIYOR MİSAFİRİN YANINDA

18 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

nereye gidiyor

paracıklar cukka
08 Şubat 2017 Çarşamba 10:47

tamam hadi verelim vermesinede wcler de ve çevrede temizlik yok yollar zaten berbat nere gidiyo bu paralar kimse gitmiversin gölcüğe gitmek ahiret eksiği değil ya yazın görürüm ben kimse gitmeyince 13,5 nasıl inip geliyo 5-6 ya

17 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Salih
08 Şubat 2017 Çarşamba 10:22

Ücretler böyle olunca "Çüş"az bile kalmış..Yok mu bu soyguna dur diyen?Bomba 32 bu kazık ücretler aşağı çekilinceye kadar peşini bırakmayın.Kamu yararına konuyu gündemde tutun

27 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok Fazla

ozan
08 Şubat 2017 Çarşamba 10:07

Tabi ki bedava olmasın.Ancak bu fiyatta çok fazla özellikle ilkbahar yaz aylarında günde onbinlerce araç giriş yapıyor oraya.Kazandığı paranın haddi hesabı yok.Giriş 5-7 TL arası olmalı .

20 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yazık

Kerimoğlu
08 Şubat 2017 Çarşamba 09:57

Aldıkları paraya rağmen temizlenmiyor. Resmen güzelim doğayı mahvettiler. Yakında birilerine peşkeş çekerler.

15 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla