visitor analyticsvisitor analytics
25 Temmuz 2017 Salı 13:57

DIŞARIDAN GELİP ESNAFIMIZIN EKMEĞİNE GÖZ DİKİYORLAR

DIŞARIDAN GELİP ESNAFIMIZIN EKMEĞİNE GÖZ DİKİYORLAR
18 Mayıs 2017 Perşembe 10:39

DIŞARIDAN GELİP ESNAFIMIZIN EKMEĞİNE GÖZ DİKİYORLAR

Isparta Esnaf ve SanatkarLar Odaları Birlik Başkan Vekili Ahmet Tural, dışarıdan gelen kişilerin İlimiz esnafının ekmeğine göz diktiğini belirterek, “Dışarıdan gelen kişilerin SD. Kongre Sergi Sarayı’nda yaptıkları satışların esnafımıza zarar verdiğini söyledik. En son düzenlenecek fuar organizasyonu ile ilgili bu görüşlerimi sayın valimize ilettik ve valimiz de bizleri kırmayarak son yapılacak fuar etkinliğini iptal etti” dedi.

Isparta Esnafları İndirim ve Alışveriş Günleri’nin açılışına katılan Isparta Esnaf ve Sanatkar Odaları Birlik Başkan Vekili Ahmet Tural, İlimizde zaman zaman düzenlenen ve dışarıdan gelen yöresel ürünler fuarlarına karşı mücadele ettiklerini belirterek, son gelecek olan fuarı bu şekilde iptal ettirdiklerini söyledi. Tural, “Dışarıdan gelen ürünlerle esnafımızın ekmeğine göz dikiyorlar” dedi.

KUNDURACILAR SİTESİ İNDİRİMLERİ AMACINA ULAŞTI

Tural’ın konuşması şöyle; “Bugün burada Isparta’nın tüm yöresel gıda ürünlerinin sunulacağı ve satışının gerçekleştirileceği bir fuar alanındayız. Bu fuarda ilimizde yetişen, üretilen tüm ürünleri bulmak mümkün.Ben sayın belediye başkanımıza, sadece Isparta merkez ilçeyi değil, tüm ilçeleri kapsayacak şekilde, Isparta’yı bir bütün olarak gördüğü için teşekkür ediyorum. Daha önce kunduracılar sitesi esnafımızla birlikte bu şekilde bir indirim günleri gerçekleşti ve amacına ulaştı. Bunu hem indirim günlerindeki ziyaretimizde ham de daha sonra esnafımızdan aldığımız geri dönüşlerde gördük.Bundan dolayı da başkanımıza teşekkür ediyoruz. Belki teşekkürler biraz çok olabilir fakat bizde marifet iltifata tabidir. Eğer bir yerde güzel şeyler yapılıyorsa teşekkür ederiz, taleplerimiz olursa da bunları söylemekten çekinmeyiz.

KERMESLERİN TİCARETE DÖNMEMESİNİ İSTİYORUZ

Biliyorsunuz daha önce bu tür fuarlara karşı çok mücadeleettik. Dışarıdan gelen kişilerin Süleyman Demirel Kongre Sergi sarayında yaptıkları satışların esnafımıza zarar verdiğini söyledik. En son düzenlenecek fuar organizasyonu ile ilgili bu görüşlerimi sayın valimize ilettik ve valimizde bizleri kırmayarak son yapılacak fuar etkinliğini iptal etti. Zaten esnafımız AVM’ler nedeniyle zor durumda, bunun yanında yaz gelmesi nedeniyle kermeslerde çoğalıyor. Dışarıdan gelen ürünlerle esnafımızın ekmeğine göz dikiyorlar. Biz kermese asla karşı değiliz. Kermes hayır ve hasenat işidir,bizde hayırdan yanayız. Ama ticarete dönmemesini istiyoruz. İşte burada Isparta’da üretilen ürünlerimizin sergilenip satılacağı bir fuar açıyoruz.Buradan Isparta’daki vatandaşlarımızın ve esnaflarımızın bu işe sahip çıkmasını istiyoruz. Daha önce kunduracılar sitesinde başarıya ulaştığımız bu organizasyonunda başarılı olmasını ve devamında daha büyüklerinin yapılmasını temenni ediyorum.”

hep bana hep bana :))

ali
20 Mayıs 2017 Cumartesi 18:27

Bak denizlili esnaflara uşaklı esnaflara bir oluyorlar birlik oluyorlar birşeyler üretiyorlar yapıyorlar bizim esnafımız ne yapar saat 10 da dükkan açar bir ögrenci gelse asker çarşıya çıksa kep töreni çarşıda olsa hep ben kazanmsam başkası kazanmasa

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mustafai
19 Mayıs 2017 Cuma 01:26

Esnaf türü, bölge ve kaynaklar için davetsiz misafirler ile mücadele eder

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rekabet

Serdar
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:41

Rekabet her zaman vatandaşın yararınadır ,Isparta esnafı üç -beş firma ile rekabet edemiyorsa hala %100 kar la çalışıyorsa kimse kusura bakmasın herkes kesesini düşünmek zorunda

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Denetim
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:25

Isparta mızınMaliyecisiZabıtasıTarımcı lariNeredeAcaba bu fuara gidip hiç denetleme yapıyorlarmıGıda satılan tezgahları özellikle hijyen şartlarına uygun muOrada her tezgahta lavabo varmı vsGerçi belediye başkanımız açılısını yaptı ya Gerisi Allahı alemHaaaAybatılı baskan nerede

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta'yı böyle düşünecekseniz,lütfen düşünmeyin!

301. ıspartalı
18 Mayıs 2017 Perşembe 23:04

Bu mantıkla ıspartalı'nın da başka yerlerde iş yapamaması lazım. Ayrıca üç beş günlük kermeslerden mi korkuyorlar? Bu ancak proje üret(e)meyen bir zihniyetin bahanesi olabilir. biraz proje üretin,kafa yorun. Yapılacak fuara engel olmak ne? bunun suç olmasına hiçö değinmiyeceğim. bu ısparta'yı düşünmek değil, ancak zarar vermektir. bu düşüncenin geçmişte ısarta'mıza ne gibi zararlar verdiğini benim gibi Isartalı olanlar iyi bilir.

11 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

:))

ıspartalı
18 Mayıs 2017 Perşembe 22:51

nedir bu ısparta esnafına ilgi alaka anlayamadık :))))

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

HEHE

Ekonomi
18 Mayıs 2017 Perşembe 15:31

Serbest piyasa deniyor buna,mücadele edemiyorsan topla tasını tarağını yallah. :) Ya düzgün hizmet verip,fiyatlarınızı uygun zemine çekersiniz ya da böyle sızlanmaya devam edebilirsiniz.

87 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla