visitor analyticsvisitor analytics
24 Temmuz 2017 Pazartesi 23:53

DİLENCİNİN ÜZERİNDEN TAM 71 BİN TL ÇIKTI

DİLENCİNİN ÜZERİNDEN TAM 71 BİN TL ÇIKTI
28 Haziran 2017 Çarşamba 13:50

DİLENCİNİN ÜZERİNDEN TAM 71 BİN TL ÇIKTI

Zabıta ekiplerinin bayram günü yakaladıkları dilencinin üzerinden 71 bin TL para çıktı. 8 zabıta gün boyu 71 bin TL’yi saymak için uğraştı. Paralara el konulurken, dilenci A.D.’ye ise 109 TL ceza kesildi.

Dilenen A.D. isimli şahıs, zabıta ekipleri tarafından yakalandı. Üzerinden yüklü miktarda para çıkan dilenci zabıta binasına götürüldü. Bir oda içine kurulan uzun masaya serilen paraları saymak için 8 personel çağrıldı. 8 zabıta paraları saydı. Şüphelinin üzerinden 71 bin TL para çıktı.

Dilencinin üstünden çıkan parayı 8 zabıta sayabildi

Bozuk paraların çoğunu 100 TL’lik hale getiren dilenci A.D.’ye Kabahatler Kanunu gereği 109 TL ceza kesildi. Dilencinin üzerinden çıkan 71 bin liraya ise el konuldu. Paraların kamuya aktarılacağı öğrenildi.

 

28 Haziran 2017 Çarşamba 23:17

İnsanların iyi niyetlerini sömürüyorlar.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sadece fikir
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:48

Bu kişiler yüzünden ihtiyacı olanlar mağdur oluyor. Bunun yerine Isparta Belediyesinin gıda banka yardım etmek daha iyi olur. Hatta Isparta Belediyesi kaymak kapı meydanına yardım sandığı da koyabilir.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olay Ispartada Geçmiyor

Vatandaş
28 Haziran 2017 Çarşamba 20:21

Öncelikle haberin geçtiği yer Isparta değil. Maalesef ki insanların iyi niyetlerini kullanan diğer insanlar yüzünden gerçek ihtiyaç sahiplerinin farkına varamıyoruz. Ben hayrımı yapayım da hak ediyorsa onun olsun etmiyorsa da benden çıktı demekle de olmuyor. Dilenen insanları tamam görmezden gelmeyelim ama onlara para vererek de dilenmelerine teşvikde bulunmayalım. Üstelik yardıma gerçekten ihtiyacı olan birini dilenirken görme ihtimali çok azdır.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

dgdg

dgdgd
28 Haziran 2017 Çarşamba 19:48

Isparta da değil Balıkesir olan bir olay

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

olay balıkesirde olmuştur

ugur
28 Haziran 2017 Çarşamba 19:03

bu haber Balıkesirde yaşanmıştır

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ıspartalı
28 Haziran 2017 Çarşamba 17:59

olay balıkesirde oluyor

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vatandas
28 Haziran 2017 Çarşamba 16:56

Genelde zabıtalar ekmek parası pesinde olan seyyar satıcılarımızı darp ederler ve mallarını dökerler onlar ekmek parası icin ugrasirlar ama böyle sahtekar dilencileri yakalamazlar anlamadım gitti

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

..

th
28 Haziran 2017 Çarşamba 16:52

Zulası yoktur, hepsini üzerinde taşıyordur, kesilen 109 tl cezayı el konulan paradan tahsil etseydiniz bari yoksa; ödemek için dilenmeye devam eder..

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

hayret

MERT
28 Haziran 2017 Çarşamba 16:33

hayret zabıta varmıydı ıspartada

15 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Önemli değil
28 Haziran 2017 Çarşamba 15:57

Isparta da bunlardan yüzlerce var. Isparta zabıtası izinde.....

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta zabıtası mı bu

önemli değil
28 Haziran 2017 Çarşamba 15:40

Isparta Zabıtası yakaladıysa, Zabıta göreve başlamış demek ki. ama sanmıyorum ?????

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla