visitor analyticsvisitor analytics

DİKTATÖR BAŞKAN İŞ BAŞINDA!

DİKTATÖR BAŞKAN İŞ BAŞINDA!
06 Haziran 2016 Pazartesi 16:03

DİKTATÖR BAŞKAN İŞ BAŞINDA!

ISPARTA’nın Yalvaç İlçesi’nde Belediye Başkanlığı eşi benzerine rastlanmamış bir uygulamaya imza attı. İddiaya göre, ilçenin kent merkezinde bulunan kahvehane ve çay ocaklarının gündüz çalıştırılmasını yasakladı.

Ramazan Ayı’nın ilk gününde Yalvaç’ta Belediye Başkanlığı Zabıta Ekipleri, kent merkezinde bulunan kahvehane ve çay ocaklarının sahipleri ile görüşerek işyerlerinin gün içerisinde çalıştırılmamasını tebliğ etti. Esnaf ise bu duruma tepki gösterdi.

Yalvaç’ın MHP’li Belediye Başkanı Halil Hilmi Tütüncü’nün talimatı ile zabıtalar kahvehane ve çay ocaklarını tek tek dolaşarak, işyerlerinin kapatılmasını ve içecek servisinin durdurulmasını istedi.

Zabıtalar tebliğ yaparken esnaf ile gergin anlar yaşandı. 

Yakışanı yapmış

H.fehmi
10 Haziran 2016 Cuma 13:58

Gayri müslümlerin bile komşuları rahatsız olmasın diye ramazanlarda alenen yiyip içmediği halde müslümanların alenen yiyip içmesi doğru mu?

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helallll

Veli
07 Haziran 2016 Salı 12:46

Tebrikler süper helal

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇİN

ali oğuzlar
07 Haziran 2016 Salı 11:36

ÇİN DEVLETİ DOĞU TÜRKİSTANLILARA NAMZI YASAKALRKEN BAĞIRIYORDUNUZ.ŞİMDİ TEBRİK SIRASINDASINIZ.KENDİNİZİ GERÇEK MÜSLÜMAN MI SANIYORSUNUZ.BU OLAY KAHVEHANE KAPATMA FALAN DEĞİLDE AKP YE GEÇME NİN YOLUNU YAPMA POLİTİKASIDIR. UYANK OLUN BİRAZ.KİMSE KİMSEYİ CENNETE GÖTÜREMEZ O YÜZDEN KARIŞMAYIN İNSANLARA Kİ ORUCUNUZ KABUL GÖRTSÜN.SİZE NEEEEEEEEE

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

haber başlığı yanlış olmuş

ak gençlik
07 Haziran 2016 Salı 11:34

bir AK partili ve REİS hayranı olarak, oruç tutanlara saygılı olunmasını isteyen belediye başkanına diktatör demenizi doğru bulmuyorum. REİSİMİZ bu haberinizi görse size kızabilir

4 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yalvaç Siyasetinin Yüz Karası

Yalvaç MHP'li
07 Haziran 2016 Salı 11:17

Yalvaç'lı hoşgörülüdür.Kimsenin inancına karışmaz.Yalvaç, özellikle Çınaraltı turistik bir mekandır.Her yerden insanlar gelerek burada bir bardak çay içmek ister.Bu yanlış uygulama diğer mekanlarda da yapılmıştır.Bu yanlış uygulama hizmetten ziyade insanlarımıza zulümdür.Halil TÜTÜNCÜ MHP'nin hatalı sollamasının bir ürünüdür.Kısa sürede bu yanlışlık düzeltilecektir diye umut ediyorum.Bu fevri davranışları MHP'ye mal edilmemelidir.MHP'de bir an önce bu zata tepkisini koymalı, gereğini yapmalıdır.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

şair yazmış

ısparta
07 Haziran 2016 Salı 11:00

Gizlenmek adaptır açıkta yeme, Küfürlü sözleri sakın ha deme, Müstehcen şeyleri ortada koma, Oruca saygınız yok mudur sizin? .

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yanlış Anlaşılma Var

Süleyman Yalvaçlı
07 Haziran 2016 Salı 10:15

Yanlış anlaşılma var kapatma yok.Sokak ortasında yol ortasında alenen çay sigara içilmesin şeklinde bir uygulama var aslında kapalı mekanlara bi şey yok sanırım. Ben öyle biliyorum.Oruç tutanlara biraz saygı gösterelim lütfen. Teşekkürler başkan. Olumsuz yorum yapanlarda o sokak ortasında alenen çay sigara içenlerdir.

7 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

HELAL OLSUN SANA BAŞKAN

GURURLU
07 Haziran 2016 Salı 08:51

Siyasi görüşüm farklı olmasına karşın seni tebrik ediyorum Sayın Başkan insanlarda utanma arlanma kalmamış artık ramazanda bile elinde sigara çay sokak ortasında yazık günah insan biraz çekinir utanır bari, Müslüman bir ülkede yaşadığımızı farkına varsın millet, ramazan ayında oruç vaktinde yiyecek içecek satıp yedirmek haramdır.

3 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

SONUNA KADAR KATILIYORUM

TEŞEKKÜRLER BAŞKAN
07 Haziran 2016 Salı 08:13

TÜRKİYEDE HRİSTİYAN VE YAHUDİLER KADAR MÜSLÜMANLARIN İBADETLERİNE SAYGILI DEĞİLİZ. ONLAR ÇOCUKLARINA ÇOCUKLAR BU AY MÜSLÜMANLAR İÇİN MÜBAREK AY BUNLAR ORUÇ TUTARLAR VE YİYİP İÇMEZLER O YÜZDEN SİZDE YEME İÇME İŞİNİZİ EVİNİZDE YAPINIZ DERLER. AMA BİZDE SÖZDE MÜSLÜMANLAR SANANE ORUÇ TUTSAMDA TUTMASAM DA BANA DER VE SAYGISIZLIĞI DAHA BURADA GÖSTERİRLER. BU YÜZDEN BU UYGULAMAYI BAŞLATAN BELEDİYE BAŞKANIMIZI TEBRİK EDER BU TÜR ÇALIŞMALARIN DEVAMINI DİLERİM...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zorlama yoktur.

ali kanır
07 Haziran 2016 Salı 08:00

Dinimizde zorlama yoktu hani. İlla herkes oruç tutmak zorunda olduğu anlamı çıkıyor. Hastası yolcusu inanmayanı hindusu şamanı bunlar ne yapacak, biz oruç tutuyoruz diye onlarda mecbur oruç tutacaklar. Benim tuttuğum oruç birilerin yediğinini içtiğini görünce zedelenecek ise zaten ... Bu belediye başkanını kutlayan arkadaşlar, kendilerini alamanyada çalışan bir müslüman olarak düşünün ve yaşadğınız şehirin belediye başkanı biz hiristiyanız kimse oruç tutamaz mecbur öğle yemeği yiyecek demesi

3 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ASRI SAADET

Hüseyin nalçacı
07 Haziran 2016 Salı 03:26

Nush ile uslanmayanı etmeli tekdir; tekdir ile uslanmayanın hakkı kötektir

6 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrikler

gercek ispartali
06 Haziran 2016 Pazartesi 21:23

tebrikler baskana. boyle isler diger firsatcilarinda gozunu korkutur. musluman memlekette oruc tuttugumuz icin ayiplanacak hale gelmistik... umarim tum turkiye ye ornek olur bu uygulama....

12 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Olması gereken

TEBRİKLER BASKAN
06 Haziran 2016 Pazartesi 21:01

Belediye başkanı kahvehane leri kapanması dışarıda çay ve sigara içilmesini yasakladı. Oruç tutmayan nasıl saygı varsa tutanada saygı olmalı. Tebrikler başkan

20 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla

Helal sana

Akpartiliyim
06 Haziran 2016 Pazartesi 20:43

Akpartiliyim ama helal olsun başkan sana bu cesareti gösterecek bir ak partili başkan varmı acaba ben ak pariye oy veren biri olarak seni alkışlıyorum. bomba32 adam mhpli diye böylede eleştirilmez yuh be

22 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

.....

Yalvacli
06 Haziran 2016 Pazartesi 19:32

Teşekkür ederiz başkana

18 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sözde müslüman.

Kamil
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:57

Salak mı bu herifler hastası var yolcusu var.Ey allahım ne günlere kaldık.

16 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bu zihniyet

Misafir
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:26

Yorulara baktımda yazık bu memleket te diye iç geçirdim bu zihniyet le sizden bişey olmaz oruç namazı sorgulamak dizemi kalmış siz kimsiniz esnaf para kazanacakki günah işlemesin kapatıldı mekanlar Ada'mın ekmek parası ne olacak .madem Başkan büyük günlük ciro versin Başkan .çok yazık

16 Beğendim
15 Beğenmedim
 
Yanıtla

çırak diktatör başkan

cengiz sakarya
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:17

İslamın şartları baskı aracı olarak kullanılamaz.Mahalle baskısı kabul edilemez.Yasalara aykırı,keyfi,özgürlükler kısıtlanamaz.Öbür dünyada herkes kendi hesabından sorumludur.

17 Beğendim
9 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sevgili Editör Müslüman Bir Ülkedesin

Gizem Pullu
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:12

Editör böyle bir haberle belediye başkanını kötüleyemezsin. Burası muz cumhuriyeti değil ama %99 u müslüman bir ülke. Oruç tutana saygılı olunacak bir ülke. Tutmayan tutmaz ama saygılı olmak zorunda. Belediyede buna önlem olarak iş yapmış. Allah razı olsun. Yalvaçlıda deilim mhp lide deilim ama bravo.

23 Beğendim
21 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kuranı okumaz islamcılık oynar

Ispartalı oğlan
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:09

Ey belediye başkanı, Türk ilamcı denen ama daha ne orhun anıtlarnı okuyan ne de kuranı okuyan bilgisiz adam. Gelmiş kahveleri kapatıyorsun.Gücün yetiyorsa 9 yaşındaki kızlara tecavüz edilen yurtları da kapatsana.Niye gücün yetmiyor?

12 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok vahim

İsim yok
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:07

Yazıklar olsun böyle belediye Başkan'ı mı olur. Hangi gerekçeyle böyle bir şey yapabilir. Şeriat ülkesi mi burası???

13 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla

oruç

Dinde Zorlamasyon
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:04

Oruç tutmayana dayak haberini yozgat'tan beklerken benzer bir haber yalvaç'tan geldi. kardeşim sen orucunu tutarken zaten sabır amaçlı tutmuyor musun? başkası tutmuyorsa tutmasın ve ne yapıyorsa yapsın, sabretmeyi öğreneceksin. karşında su içsin sigara içsin sabredeceksin. kendinizden olmayan insanların kutsalına,ırkına,diline en ufak bir saygı göstermezsiniz başkalarından saygı beklersiniz.

10 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çok yaşa!!!!!!

Padişahım
06 Haziran 2016 Pazartesi 18:01

Bu kafayla bızden bı nane olmaz! Tutar tutmaz sıze ne yaa?? Gıdın katarda yaşayın arap olun!!

9 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla