visitor analyticsvisitor analytics

DİKKAT BU UYARI ISPARTA İÇİN !

DİKKAT BU UYARI ISPARTA İÇİN !
10 Ocak 2017 Salı 09:04

DİKKAT BU UYARI ISPARTA İÇİN !

Meteoroloji 4. Bölge Müdürlüğü Bölge Tahmin ve Uyarı Merkezi'nden yapılan yazılı açıklama ile Antalya, Burdur, Isparta ve Muğla illeri için kuvvetli yağış uyarısında bulundu.

Açıklamada, "Bölgemiz bugün gece saatlerinden itibaren yeni bir yağışlı havanın etkisi altına girecektir. Yağışlar Salı günü sabah saatlerinden itibaren bölge genelinde kuvvetli olarak metrekareye 20-50 kilogram ile yer yer çok kuvvetli ve şiddetli olarak 50-100 kilogram olması beklenmektedir. 

Sahil kesiminde sağanak ve gökgürültülü sağanak, iç kesimlerde kar şeklinde görülecek yağışlar, Burdur'un Ağlasun, Bucak ve Çeltikçi, Isparta'nın Merkez, Gönen, Atabey, Eğirdir, Aksu, Yenişarbademli ve Sütçüler, Antalya'nın İbradı, Akseki, Gündoğmuş, Elmalı ve Korkuteli ilçeleri ile sabah saatlerinde Muğla Merkez, Yatağan ve Kavaklıdere ilçeleri'nde yoğun kar şeklinde olması beklenmektedir. Yağışlar, Salı günü gece saatlerinde etkisini azaltacaktır. 

Kuvvetli sağanak yağmur, yoğun kar yağışı ve yağışlarla birlikte güney yönlerden esecek kuvvetli rüzgar ve fırtına nedeni ile oluşabilecek olumsuzluklara karşı, ulaşımda aksamalar, ani su baskını, sel, taşkın, yıldırım gibi vatandaşların ve ilgililerin dikkatli ve tedbirli olmaları gerekmektedir" denildi

IAL ÖĞRENCİSİ
10 Ocak 2017 Salı 10:28

Valiciğim şehmuzum bak kar yağıyor seni çok sevdiğimi söylemişmiydim.

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gülkentli bayan
10 Ocak 2017 Salı 10:23

O zaman tatil edin abim neyi bekliyorsunuz

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

kar

vali bey
10 Ocak 2017 Salı 10:01

okullar acilen tatil edilmesi lazım yoksa çocuklar okullarda mahsur kalacak camdan dışarı baksın bir zahmet

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

KDR10
09 Ocak 2017 Pazartesi 23:36

SUDE SENI HERSEYDEN DAHA COK SEVIYORUM

6 Beğendim
12 Beğenmedim
 
Yanıtla

Proff
09 Ocak 2017 Pazartesi 23:27

Arkadaslar bugun tatil olmamasi dogruydu ama gecen cuma tatil edilmemesi komediydi. Biz derslerden kacalim demiyoruz ama ulasim zorlasirsa tatil etmekte gecikmeyin diyoruz

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erken tatil
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:59

Bugün sabah -10 derecede yürüyerek durağa gittim ve eve gelirken hasta oldum.(şapka eldiven takmama rağmen) yarin yazılı var siz diyosunuz çok yağacak diye erkenden tatil edin iste okuldan geç çıkanları düşünün ben her gün Gönene gidip geliyorum lütfen azıcık bizide düşünün ya

19 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ramazan Gümüş
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:39

İşte kendiniz diyorsunuz lütfen okulları tatil edin

8 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ogretmen
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:33

Tatil konusunda sadece merkezdekiler dusunuluyor.ilçelerin uzak köylerine geliş gidis yapan sabahın 6.30 unda servis bekleyen..ilçe merkezinde inip daha öncesinde hiç arabanın geçmediği köy yollarında iz açarak canlarini tehlikeye atarak giden öğretmenler de düşünürsün lütfen..

16 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

KAR TATİLİ!!

Semih Polat
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:30

Vali amca lütfen 10.01.2017'yi tatil yapın çünkü pazartesi sabahı 03:00 da Isparta Merkeze 30-40 santim kar bekleniyor. Bizim evimiz Hızırbey'in ****arda az daha kar yağarsa Sibiryagibi olacak.Bizim mahalle tamamen buz arabalar dönel kavşağın etrafında dirift atıyor biz kaldırımda yürüyemiyoruz yolun kenarından yürümeye çalışsak canımızı tehlikeye atacağız lütfen bir çözüm bulun veya tatil ediniz saygılarımla Namı Diğer :Asosyal TR

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Mehmet no surname
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:17

Sayın "Konuyu Bilen",Belirtmek ve uyarmak isterim ki ;Bu dünyada hiçbir şey , ama hiçbirşey , benim sağlığımdan önemli değil.Para mal mülk hiçbirşey, ve elbette Türkiyem'deki kıytırık eğitim de buna dahil.1 gün eğitim göreceğim diye,ben 3 ay ayağım kırık alçıda gezemem.Bunların düşünülmesi lazım.Kâh başa gelen çekilir,kaderden de kaçılmaz,o ayak kırılacaksa hava günlük güneşlikken bile kırılır.Lakin kaderde varmış diyip,hava -10 derecedeyken yerler buz pistine dönmüşken hiçbir risk alınmaz

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Okul Başkanı
09 Ocak 2017 Pazartesi 22:01

Sayın "Konuyu Bilen",Belirtmek ve uyarmak isterim ki ;Bu dünyada hiçbir şey , ama hiçbirşey , benim sağlığımdan önemli değil.Para mal mülk hiçbirşey, ve elbette Türkiyem'deki kıytırık eğitim de buna dahil.1 gün eğitim göreceğim diye,ben 3 ay ayağım kırık alçıda gezemem.Bunların düşünülmesi lazım.Kâh başa gelen çekilir,kaderden de kaçılmaz,o ayak kırılacaksa hava günlük güneşlikken bile kırılır.Lakin kaderde varmış diyip,hava -10 derecedeyken yerler buz pistine dönmüşken hiçbir risk alınmaz

19 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

İsime gerek var mı ıspartadan biri
09 Ocak 2017 Pazartesi 21:53

Bugün okuldan gelirken önümde arabalar çarpıştı.Ya o araba kayıp birimize çarpsaydı. Bunun vebalini nasıl ödeyeceksin Şehmıs GÜNAYDIN Bey Amca. Tatil olsun risk azalsın

18 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eğitim ne zaman olacak?

Vatandaş..
09 Ocak 2017 Pazartesi 21:52

Bir gün tatil,bir gün tatil...Eee o zaman kış bitinceye kadar tatil...Olur mu arkadaşlar? Tabii ki olmaz. Zaten yarın sabah dan öğleye kadar yok görünüyor. Salı akşamı yoğun kar yağarsa,yol ve diğer durumları Sn Vali bey ve heyeti değerlendirir zaten. Sizlerin,bizlerin tatil olsun- olmasın demesiyle bu işler olmaz. Kar bitinceye kadar tatil olacaksa, eğitim-öğretim ne zaman olacak ????

7 Beğendim
28 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yza
09 Ocak 2017 Pazartesi 21:49

Bak tatil yap dedik vali amca. Amma uzattın ha git bi hava durumuna bak yaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Tsk

13 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kayakçı
09 Ocak 2017 Pazartesi 21:46

Vali bey tatil yapmayın,okula yürüyerek normalde 20 dakikada varıyorum.Yerlerde buzlanma olunca bi başlıyorum kaymaya"cavv"5 dakikada okula varıyorum.varıyorum varmasına da Şaik yoku bilindik,yokuş aşağı,duramıyorum malûm.İstasyona kadar yolum var hadi eyv.

20 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Songül Albayrak
09 Ocak 2017 Pazartesi 21:26

Kar yağarsa geçenlerde olduğu gibi mağdur etmezler inşallah öğrencileri

12 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sadece dinleyin

Gerçek bi öğrenci
09 Ocak 2017 Pazartesi 20:29

Yahu hocam dışarısı fazlasıyla don bunun sizde farkındasınız diğer illeri örnek göstermicem ben dışarısı o kadar kötü ki sabah servis az kalsın kaza yapıyordu ara sokaklara girerken fazla zorlanıyordu sadece bi günlük tatil yeter ve ayrıca yoğun bi kar yağışı gözüküyor mahsur kalmak istemeyiz değil mi sayın arkadaşlarım

18 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kar tatili
09 Ocak 2017 Pazartesi 20:25

Her taraf kar dolu,buz dolu arabalar kayabilir(tabi ki böyle bir şey olmasını istemeyiz) ama kaza olmuyor diye önlem de mi alınmayacak? Bir gün kar tatili olsa hem buzdan arabaların kaymaması için önlem alınmış olur hem de bir gün tatil yapmış oluruz.

11 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

....
09 Ocak 2017 Pazartesi 20:24

Öldürmeyen Allah tatil yaptırmıyor.. bakın Allahın adını veriyorum tatil edin yarını kaymaktan 5 dakikalık yolu 15 dakikada alıyoruz. Bir tatil verin de konu eksiklerimi gidereyim. Ygs ye son 60 sevgili rakiplerim elenmeye devam mı :)

12 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kar tatili
09 Ocak 2017 Pazartesi 20:17

Her taraf kar dolu,buz dolu arabalar kayabilir(tabi ki böyle bir şey olmasını istemeyiz) ama olmayacağı anlamına gelmez kaza olmuyor diye önlem de mi alınmayacak. Kar tatili olsa ne olur? Hem buzdan dolayı bir kaza olmasın diye önlem almış oluruz. Hem de bir gün tatil yapmış oluruz.

10 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Veli
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:51

Okullar tatil olmayacakmı? Geçen haftaki durum ortada. Allah korusun okul servislerini.

16 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Konuyu Bilen
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:34

Çılgın gitarist makebe, okula gittiğine göre sende öğrencisin. Dolayısıyla da grnçsindir. Muhtemelen Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi dersi de almışsındır. Eğer derslerde iyi ahlak konusu içersinde işlenen, "iftira" konusu kısmında iddia kuponu dolduracağına biraz anlatılanları dinleseydin, herhangi biri hakkında bilgi sahibi olmadan kendi hayalimizden uydurduğumuz yalanların iftira sayılacağını öğrenirdin. Hayatta tatilden daha önemli değerler vardır unutma sakın. Başarılar dilerim.

13 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demir
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:25

Hali hazirda zaten kar ortusu mevcut ara yollar buz pisti aicakligin dusmesi ile ana hatlarda buzlanma var gece yagisin verilen uyari niteliginde olmasi halinde cok buyuk sorunlar yasanabilir.Bence yetkililerin bu durumu goz onune alarak tedbirleri arttirmasi gerekiyor.Bu konuda bomba32 nin uzerine duseni yapacagini usunuyoruz.Tskler

11 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

?

Z
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:08

Bildiğiniz tüm karları unutun!! Bugüne kadar böylesi ne duyuldu ne görüldü!!Kar anlayışınızı yeni baştan oluşturacak bambaşka bir kar geliyor..Bir öncekine de öyle dedik ama bu sefer öyle böyle değil!!Sevgili bomba32 :)) sizi seviyoruz

25 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çılgın Gitarist mekabe
09 Ocak 2017 Pazartesi 19:07

Okullar tatil olmadıkça böyle haberler vermeyin lütfen.(eksi)-10 Derecede okula gittim bu sabah,Vali Bey'in çocuğu ısıtmalı koltuklu özel aracıyla kolejinin kapısına bırakılıyor.Umarım gereken yerlere iletilir.

35 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla