visitor analyticsvisitor analytics

DİĞER ADAYLARA BÜYÜK SAYGISIZLIK!

DİĞER ADAYLARA BÜYÜK SAYGISIZLIK!
09 Şubat 2015 Pazartesi 16:49

BAKA Genel Sekreterliği görevinden alınan ve Denizli Vali Yardımcılığına atanan Tuncay Engin'in adı şimdi ise MHP'den Milletvekili adaylığı için ilk sırada konuşuluyor.

BAKA Genel Sekreterliği görevinden alınan ve Denizli Vali Yardımcılığına atanan Tuncay Engin'in adı şimdi ise MHP'den Milletvekili adaylığı için ilk sırada konuşuluyormuş.

BAKA eski Genel Sekreteri Tuncay Engin ile ilgili genelseçimler öncesinde şok bir gelişme yaşandı. Tuncay Engin'in MHP'den 1. sıraaday olacağına kesin gözüyle bakılıyormuş. Kamuoyu oluşturulunca tüm haber siteleri ise duyurmaya başladı. Ancak hiçbir şey sonuçlanmadan Tuncay Engin'in 1. sıradan aday olarak lans edilmesi diğer aday adaylarına karşı büyük saygısızlık olarak nitelendirildi

RAKI FELLER

karaagacli
11 Şubat 2015 Çarşamba 14:16

EY SIYONİZMİN KUCAGINDA OTUTTUGU PAPAZ FETOYA INANAN AHMAKLAR TUNCAY ENGIN LE FALAN OLMAZ BU IS EN IYISI ROCK FELLER AILESINDEN BIRINI GETIRIN DIREK OLARAK 1.SIRAYA

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Baka

Baka
10 Şubat 2015 Salı 22:36

Kesinlikle mecliste olması gereken birisi..... Hem ıspartaya hem de memlekete faydası olur...

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

önce mhp

memed ağa
10 Şubat 2015 Salı 19:14

tuncay bey akp den kopanların partisimi mhp eline çantasını alan mhp ye geliyor önce akp ile hoş sedalarınız ne olduda kötü oldu acaba fetoşçu olabilirmisiniz üzerinizin akp tarafından çizilmesi fetoşçu olmanız olabilirmi ve tuncay bey biz eli çantalı bürokrak istemiyoruz zaten elimizde bir tane nevzatımız var o yetiyor artıyor bile lütfen başka partiye yamanırsanız seviniriz

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

korkusuz

yorum
10 Şubat 2015 Salı 11:25

Sayın yorum yazan kardeşlerim Hakikaten ısparta mızın yetiştirdiği güzel insana siyasi ihtiraslarımız için kara çalmayalım TUNCAY Bey adam gibi adam birAKP Lİ olarak ona yol arkadaşlığı yaparım kimse kusura bakmasın Sayın editör biraz tarafsız olalım

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapma bomba32

kocakurt
10 Şubat 2015 Salı 10:13

Bu kadar yanlı olma..Akp den aday olana halkın büyük sevgisini kazanmış diye lanse ediyorsun.Ispartamızın çok değerli bir bürokratını ise paralelci.......komiksin çok komikkkkk

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazık

vay beee
09 Şubat 2015 Pazartesi 23:57

sayın Engin daha BAKA genel sekreteri iken oğlunu önce TKDK'ya aldırıp oradan Gönen Kaymakmalığı'na gönderen sen değil misin? Millet bu oyunu bozar. vekil olunca neler yapacağını düşünemiyorum...

5 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

gıt

adnan
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:48

adam yurt dışına gittiyse ısparta için gitti yerinde oturan bir adam istiyordunuz galiba kafanız basmaz sizin gibi insanların kıskananlar çatır çatır çatlasın inşallah miletvekili aday adayı olur adam gibi adam

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kamil

vatandaş
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:07

baka nın paraları ile yurt dışına gezmeye gitmeye benzemez siyaset işi mhp deki diğer adaylara haksızlık olur kendini partiler üstü gören biridir

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÖFKE İLE KALKAN ZARARLA OTURUR

ÖFKE İLE KALKAN
09 Şubat 2015 Pazartesi 22:02

Sayın Tuncay Engin sizi baka başkannı yapan ve 5 yıl görev yapma imkanı veren Ak Parti hükümeti değilmi? Siz beş yıl boyunca ak partililerle hep yanyanaydınız değilmi? Bence yalnış yapıyorsunuz! Atalarımız ne demiş:Öfke ile kalkan zararla oturur.

1 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru

doğru
09 Şubat 2015 Pazartesi 19:51

Doğru adaya ne denir MHP doğru olanı yapmış Ispartamız için hayırlı olsun.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğru

doğru
09 Şubat 2015 Pazartesi 19:49

Doğru adaya ne denir MHP doğru olanı yapmış Ispartamız için hayırlı olsun.

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

nıye

EMEKLi
09 Şubat 2015 Pazartesi 19:12

sayın hemşeriler kesın birincı sira tuncay bey ikinci hüseyin dede olsun vallahı 3 garantı bakın görün inşallah busefer mhp yanliş yapmaz

4 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

korkaklar

ali
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:52

neden rahatsız oldunuz adamın ismi şimdiden yetti en doğal hakkı millet vekilliği aday adayı olmak yürekten takdir ediyorum yolu açık olsun

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

korktunuz

ıspartalı
09 Şubat 2015 Pazartesi 18:06

sanki korkunuz var neden korkuyosunuz ****et dogal değilmi

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Yetmedi

Gerçek Ispartalı
09 Şubat 2015 Pazartesi 17:56

Bakadaki hizmetlerini sen de dahil cümle alem biliyor. Sen ve senin kafadakiler para hesaplar. Tuncay bey ise hizmet hesaplıyor. Yakında sen ve senin gibiler boyunun ölçüsünü alacak.

5 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

YETMEDİ Mİ ?

ıspartalı
09 Şubat 2015 Pazartesi 17:37

BAKA DAKİ ÇALIŞMALAR YETMEDİ Mİ ? AMA BU İŞ FARKLI BAKADA PARALAR DEVLETDEN GİDİYOR DU ? BUNDA CEPTEN GİDECEK ? SİYASET YAPMAK BÜROKRATLIĞA BENZEMEZ . DİLERİM ADAY OLUR VE BOYUNUN ÖLÇÜSÜNÜ ALIR HER BUROKRAT GİBİ. HALKIN İÇİNDEN OLMAK İLE BAKA GENEL SEKRETERİ OLMAK NASIL BİR ŞEY ANLAMIŞ OLURUZ BİZDE ?

2 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

bence hayatının hatası olabilir.

Hayatının hatasını yapar
09 Şubat 2015 Pazartesi 17:07

facebookta binlerce takipçisi olmaya benzemez seçim işi bence.

4 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla