visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 13:51

DİĞER 2 PROJE GİBİ OLMAZ İNŞALLAH!

DİĞER 2 PROJE GİBİ OLMAZ İNŞALLAH!
28 Mayıs 2015 Perşembe 18:26

ISPARTA Belediye Başkanı Yusuf Ziya Günaydın, Türkiye'de tek ahşap saat kulesi için çalışmalara başladı. Ancak Başkan Günaydın'ın daha önce yaptığı yine Türkiye'de tek olan 2 büyük eser yapımı çalışmalarında yıkılmıştı.

Işıkkent Mahallesi'nde yapımı halen daha devam eden Gökkubbe"nin çatısı çökmüştü. Daha sonra ise Etnografya Halı ve Kilim Müzesi'de yapım aşamasında iken çökmüştü. Başkan Günaydın şimdi de yine Türkiye'de tek proje diyerek saat kulesi yapımı için çalışmalara başlıyor.

Başkan Günaydın Ahşap oyma atölyesinde Saat kulesinin özelliği ve çalışmalar hakkında açıklamada bulundu. Günaydın, “5 yıldan bu yanakaybolan sanatı ve ustaları yeniden hayata geçirerek belli bir aşamayı katettik. Bu gün 32 ustaya ulaşmış bulunmaktayız. İşte bu ustalarımız yeni bir eser üzerinde çalışmaktadır. Özkanlar kavşağına 21 metre yüksekliğinde sanatsal bir saat kulesi inşa edeceğiz.

Türkiye de ilk olamaz

serkan3200
28 Mayıs 2015 Perşembe 22:59

http://tarihisaatkuleleri.blogspot.com.tr/2009/11/gerede-saat-kulesi.html bu linke bakarsanız ilk ahşap saat kulesinin gerede de olduğunu görürsünüz. bi zahmet başkan beyde görsün :)

6 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

FASA FİSOOOOOOOO

ADEM
28 Mayıs 2015 Perşembe 22:02

AMAN BAŞKANIM YALVARIYORUM YAPMA ISPARTTAYA TEK EKSİĞİMİZ SAAT KULESİMİ İLK ÖNÇE GÖKGUBE BİTİRDE SANATINI GÖRELİM SENDEN ÖNÇE BAŞLADILAR YANI BAŞINDA SPOR SALONU VE ORTA OKUL BİNASI 3 SENE OLDU FALİYETDE SENİN GÖKGUBENİN BETONLARI ÇÜRÜDÜ NERDEYSE YAPTIĞIN İŞLER FASA FİSOO SEN ÇOK OKUYARAK YÜKSEK MİMARLIKDAN HEP YAPTIĞIN İŞLER YÜKSEK HİÇ ALÇAK DEĞİL

7 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

sayın günaydın bu adamlara şatafat lazım

şatafat lazım
28 Mayıs 2015 Perşembe 21:22

Ankara Belediye Başkanı gibi Kocaman Kaçak bir Saray yapsan, o zaman senin yaptığını görürler.

1 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kaç günlük?

Orhan Gürbüz
28 Mayıs 2015 Perşembe 18:41

Dünyada hiç bir ahşap uzun vadede kalıcı olamadı.Teknolojik olarak bu mümkün değil boya,sentetik ne yaparsan yap pvc olmadıktan sonra uzun ömürlü değildir.Aksi henüz ispat edilemedi.Kısa süreli böyle oyuncak işlerden ziyade giderleri kısmak ve bozuk yolları onarmak daha faydalıdır.

20 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla