visitor analyticsvisitor analytics

DEVLET BÜYÜKLERİNE HAKARET EDEN YANDI

DEVLET BÜYÜKLERİNE HAKARET EDEN YANDI
01 Ocak 2015 Perşembe 13:10

Isparta'da bir vatandaş sosyal medya Facebook üzerinden Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'a küfür ettiği için yaklaşık 1 yıllık takibin ardından ve şikayetler üzerine tutuklanmak üzere adliyeye sevk edildi.

Müteahhit Z.Ç. Sosyal medya hesabından Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Başbakan Ahmet Davutoğlu ve bazı bakanlara küfür edince,şikayetler de dikkate alınarak mahkemeye sevk edildi. Mahkeme Isparta'lı Z.Ç.'ye devlet büyüklerine hakaret suçlamasıyla tutuksuz yargılanacak.

 

ŞEHİTLER kelle değildir

ÇLB
06 Ocak 2015 Salı 19:17

Küfretmek sinirine hakim olamayan insanların acizliğidir , fakat bu ülkeyi yöneten Cumhurbaşkanı ŞEHİTLERİMİZE kelle dedi vatandaşınada ANANIDA dedimi dedi.Ozaman balık baştan kokar.

1 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

geçmişi unutmayan zavallı.

Bojuware 201
04 Ocak 2015 Pazar 14:57

İnsanı ınsan yapan akıldır. Sen sivası maraşı konyayı bosna paralarını aqyakkabı kutularını unutmuşsun. sen şimdi nesin. Hoş bunları hatırlasanda beyin olmazsa olmaz. yine aynı yerde otlar suyu ıslıkla içerdin.

3 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

GEÇMİŞİ SADECE HAYVANLAR UNUTUR

muhammet
03 Ocak 2015 Cumartesi 11:35

İNSAN İLE HAYVANIN ARASINDAKİ FARK İNSAN HEM GEÇMİŞİNİ HEM GELECEGİNİ DÜŞÜNÜR HAYVANLAR İSE SADECE BU GÜNÜ DÜŞÜNÜR HERKESİ BENDE DAHİL İNSAN OLMAYA DAVET EDİYORUM GEÇMİŞE BAKIN TARİHİN MİLLİYETCİ (MHP)SOLCU (DSP) SAGCI (ANAP)HÜKÜMETİ ZAMANINDA ECEVİTİN 3 MİLYAR DOLAR İÇİN EL AÇMASI DEPREM PARALARINI MEMURUNA MAAŞ OLARAK VERMESİ (O ZAMANKİ MEDYADA BUNLAR YAZILDI)DAHA NE YAZAYIM GEÇMİŞİ UNUTMAKİ GELECEGİN AYDINLIK OLSUN AKLIN YOLU BİRDİR DEMEKKİ MİLLET AKLI İLE HAREKET EDİYOR SANDIGA SAYGI

4 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zengin Fakir Müteahhit

DOBRA
03 Ocak 2015 Cumartesi 02:54

Zengin hükümet yanlısı müteahhitler millete, hükümetin dışladığı fakir mütaahhitlerde devlet yönetenlerine küfrediyor. Neden acaba?

5 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ihbar

Sevdalı
02 Ocak 2015 Cuma 09:11

Bu habere tepkim gösterip hakaret edeleri de ben ihbarda bulunuyorum. Lütfen gereken yapılsın. Herkez haddini bilecek. Biz bu memleketin hangi uçurumlardan kurtarildığı bilen insanlarız. Ve de Recep Tayyip Erdoğan'a sevdalıyız

15 Beğendim
29 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eleştiri

Yargıç
01 Ocak 2015 Perşembe 20:35

Siyasete soyunan kendini secen ve secmeyenlerin eleştirisine tahammül etmek zorunda. Herkes neyzen Tevfik değil usluplu eleştirsin. Kimiçıkar Anana söverse kızmıyacaksın. Sen iktidarım diye milletin anasını ağlatırsan bırakta 1 tanesi anana sövsünki ne yanlış yaptığını bilesin. Eleştiri senin zulmün kadardır bilesin. Bu eleştiri zulmüne kifayetsizdir. Razı olmasanda bele bu en hafifiymiş.

17 Beğendim
14 Beğenmedim
 
Yanıtla