16 Ağustos 2017 Çarşamba 22:41

DEVLET BAHÇELİ ISPARTA'YA GELİYOR

DEVLET BAHÇELİ ISPARTA'YA GELİYOR
08 Ağustos 2017 Salı 12:00

DEVLET BAHÇELİ ISPARTA'YA GELİYOR

Milliyetçi Hareket Partisi Genel Başkanı, Dr. Devlet Bahçeli, bir dizi açılış ve temel atma töreni için 9 Eylül'de Isparta'ya geliyor. Bahçeli çok sayıda açılış ve temel atma törenini gerçekleştirecek ancak program tek bir noktada, yeni otogarda yapılacak.

YAZIK

Mahmut İşçi
09 Ağustos 2017 Çarşamba 14:32

HIRSIZLIK YOLSUZLUK YAPMADI AMA İNSAN İÇİNE ÇIKACAK YÜZ MÜ KALDI BU HERİFTE

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

ergenekontürk

arşiv
09 Ağustos 2017 Çarşamba 13:28

ne diyo la bunlar,herkesin fetö arşivi internette duruyor girin bakın,çenenizi kapatın.ve dua edin ilerde birgün o arşivler açılmasın diye.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

meralciler hemen homurdanmaya başlamış

yusuf
09 Ağustos 2017 Çarşamba 12:06

Maalesef ıspartamızda fetöcü olan meralcilerde var hala o kadına muhabbet besliyorlar.Allah aklınızı ve ufkunuzu açsın, o kadını milliyetçi gibi görüpte taraftar olmayın sizde fetöcü teröristlerle aynı yerde sorguya çekilirsiniz ahirette.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir garip kel oğlancık

beş
09 Ağustos 2017 Çarşamba 02:44

yorum yok ! syn devlet bahçeli !

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Zindik

Ibrahim Askeriz
08 Ağustos 2017 Salı 22:06

Ne oldugu belli olmayan adam, keneden beter yapisti milletin derisine ic Allah ic, kime calistigi belli olmayan, kendisinden baska da kimseye faydasi olmayan bir mahluk, milliyetci adinda bir zindik.

18 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla

hüloğ

namuslularda namussuzlar kadar cesur olmalı
08 Ağustos 2017 Salı 15:24

dün dündür bugün bugündür,vatan millet sakarya din iman allah kitap,ver mehteri ver ver ver..hüloooooooğğğğ

17 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAMSIN RTE

RTE
08 Ağustos 2017 Salı 14:54

LİDERİNİN İZİNDEN GİDİYOR. SAYIN CUMHURUREİS BEY GELİYOR YA O DA GELECEK TABİ. REİS BÜYÜKSÜN HERKESİ DİZE GETİRDİN. RTE

12 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

Abdullah
08 Ağustos 2017 Salı 14:54

Partisini ve liderini, Hdp destekli Chp koalisyonuna hayır dediği silen Milliyetçi görünümlü sözde ülkücülere inat, ülküsü sadece ülkesinin ve milletinin bekası olanlar Sayın Devlet Bahçeli yi karşılamaya ve desteklemeye gidecektir. Sayın Bahçeli nin derdi koltuk olsaydı o kurgu koalisyona evet derdi ve Başbakan olurdu. Ama gönlü ülküsü davasi izin vermedi o karanlık senaryoya.

13 Beğendim
23 Beğenmedim
 
Yanıtla

DEVLET BEY GELİYOR
08 Ağustos 2017 Salı 14:50

Fetocularin eteğine siğınanlar gelmeyecek. ÖZ arı milliyetçileri olacak orda. fetocular, hepiniz tek tek ayiklanacaksiniz. Devlet beyin arkasından konuşanlar bakalım oraya gelebilecekmisiniz.

13 Beğendim
27 Beğenmedim
 
Yanıtla

ülkü

ülküm
08 Ağustos 2017 Salı 14:46

sayın cb yi karşılamaya tabi gelecek. reis büyüksün

6 Beğendim
17 Beğenmedim
 
Yanıtla

ADAM GİBİ ADAM

savlı
08 Ağustos 2017 Salı 14:15

Sayın Devlet BAHÇELİ, Bu vatanın vatan olarak kalmasını sağlayan ADAM, Bu Vatanın Hainlerin eline geçmemesi için çalışan ADAM, Bu Vatanın peşkeş çekilmemesi için çalışan ADAM, Bu Vatanı Haince avrupalı şerefsizlere şikayet etmeyen ADAM, Bu Vatanı koruduğu için etek altına saklanan şerefsizler tarafından hedef gösterilen ADAM, Bu Vatanı pkk,pyd,deaş gibi bilnen katillere ve bunun yanında Vatanını 15 Temmuz günü alçakca,haince,kahpece satmaya kalkanlara karşı savunan ADAMDIR ADAM.Allah razı olsun

7 Beğendim
19 Beğenmedim
 
Yanıtla

ÇAKMA MİLLİYETÇİ GÖRÜNÜMLÜFfETOCULAR

Himmet
08 Ağustos 2017 Salı 14:00

15 Temmuz da başbakan olacağını açıklayan Meral ve çevresinde toplanmış olan sözde... gelmiyor tabiki gideriz,yarası olan gocunsun.

7 Beğendim
16 Beğenmedim
 
Yanıtla