visitor analyticsvisitor analytics

DEVİR İŞLEMLERİ GERÇEKLEŞTİ

DEVİR İŞLEMLERİ GERÇEKLEŞTİ
07 Ağustos 2016 Pazar 15:04

Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreter Vekili Zafer Dirik, işlemlerin tamamlanması için yoğun mesai yapıyor.

OHAL kapsamında askeri hastanelerin Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumuna devrine ilişkin kanun hükmündeki kararnamenin gereği Isparta'da yapılıyor. Kamu Hastaneleri Birliği Genel Sekreteri Zafer Dirik, hafta sonu dahi mesai yaparak devir işlemlerini tamamlandı. Yoğun bir çalışma temposunun ardından başarılı bir şekilde devir teslim işlemlerinin tamamlandığı öğrenildi.

Kamu Hastaneleri Birliğinden yapılan açıklama şöyle.

"Olağanüstü Hal Kapsamında Askeri Hastanelerin Türkiye Kamu Hastaneleri Kurumuna devri kanun hükmünde kararnameyle karara bağlanmıştır.

Bu kararname gereği Isparta Askeri Hastanesi Kamu Hastaneleri Birliği Isparta İl Genel Sekreterliğine devredilmiştir.

Kamu Hastaneleri Birliği Isparta İl Genel Sekreterliği’nden alınan bilgiye göre; Devir işlemlerinin 20 ağustosa kadar tamamlanacağı,hizmetlerin aksamadan yürütüleceği, şehit ve gazi yakınları ile yaralı er ve erbaşlara öncelik tanınacağı bildirildi"

AÇIĞA ALMALAR

GENÇ SENİRKENTLİ
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:40

ÇOÇUKLARINI KÖRFEZ DERSHANESİNE YATILI GÖNDERENLER ALTINBAŞAKTA OKUTANLARDA TESPİT EDİLSİN AÇIĞA ALINSIN MANTIKEN ÖDEDİKLERİ PARA İLE YARDIM ETMİŞ SAYILIYORLAR HATTA KÖRFEZ DERSHANESİNDE ÖĞRENİM GÖRÜP ATANAN ADAMLAR DA RESMİ EVRAKLARDAN TESPİT EDİLİP AÇIĞA ALINSIN... ÇÜNKÜ DURUMU BİLDİKLERİ HALDE 17/25 ARALIK OLAYLARINDAN SONRA DERSHANEYE DEVAM ETTİLER.. ARŞİVLERE ÖDEME MAKBUZLARINA BAKILSIN.....

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ON NUMARA ADAM

süleyman göde
08 Ağustos 2016 Pazartesi 09:17

FAZLA SÖZE GEREK YOK ON NUMARA ADAM İŞİN EHLİ TAM BİR BEYEFENDİ HERKESİ KUCAKLAYAN HER ŞEY GÖNLÜNCE OLSUN BAŞARILARININI DEVAMINI DİLER KENDİNE VE DEVLETE VE SEVDİKLERİNE KATKIN DAN DOLAYI SENİ İLK OKULDAN BERİ TANIYAN BİRİ OLARAK DAHA İYİ YERLERDE GÖRMEK İSTİYORUZ VALLA YAKIŞIR DİYORUM

1 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

temizlik

RM
08 Ağustos 2016 Pazartesi 01:31

Okullar hadi neyse milli eğitimden izinli mekanlar. Birde bu fetoşun abla ve abilerinin evinden çocukları çıkmayan il müdürleri var. Onlar ne olacak...

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sağlık

Fazlı
07 Ağustos 2016 Pazar 19:34

Sağlık müdürü olacak adamsın zafer bey.

1 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

fetoşları herkes bildirsin...

fetoşlar hemen temizlensin....
07 Ağustos 2016 Pazar 15:30

Her memur kendi çalıştığı iş yerindeki-kendi kurumundaki fetocuları EMNİYETE-VALİLİĞE-SAVCILIĞA-BİMER ' E-CİMER'e telefonla,internetten veya yazılı olarak bildirelim,her memur bildirsin ki fetocular devlet kurumlarından temizlensin.Bildirmekten kimse korkmasın, çünkü bildiren kişiler açıklanmıyor ve devletimiz para ödülü bile veriyor.Fetonun okullarında çocuklarını okutanlar neden açığa alınmıyor???Yoksa onlra sıra gelmedi mi?

12 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla