visitor analyticsvisitor analytics

DEV TABELA BÜYÜK TEPKİ TOPLADI

DEV TABELA BÜYÜK TEPKİ TOPLADI
13 Nisan 2015 Pazartesi 13:42

Büyük Isparta Oteli'ne mağaza açmak için çalışmalarını sürdüren LC WAİKİKİ astığı dev tabelası ile halktan büyük tepki topladı.

Türkçülüğü her fırsatta savunan Isparta Belediyesi, yabancı markanın kent merkezine dev tabela asmasına nasıl izin verdi. 9'ncu Cumhurbaşkanı hemşerimiz Süleyman Demirel'in de heykelinin bulunduğu Kaymakkapı Meydanı'nda eski Otel Isparta'nın bulunduğu alana açılacak olan giyim mağazası LC WAİKİKİ'nin tabelası görenleri şaşırtıyor. Vatandaş sosyal paylaşım sitesinde dev tabelanın fotoğrafını çekerek görgüsüz olarak nitelendirdi. Bu mağazanın tabelasının ise hangi amaçla bu kadar büyük yapıldığı da şaşkınlık yarattı. 

cahil

a
05 Ağustos 2016 Cuma 17:28

cahilmisiniz gülüm lc waikiki yabancı marka değil gözünü yediklerim gidin önce adam akıllı bilgi edinin . not hakaret ve küfür yerine sevgi sözcükleri kullanılmıştır.

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ne zararı vardı szlere

oha be
19 Ağustos 2015 Çarşamba 00:45

o yazının ne zararı varsa artık adamlar inadına küçülttüler zaten o meydana zaten büyük yazı yakışırdı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Nasıl Yani ?

Mustafa
21 Mayıs 2015 Perşembe 13:53

Bahsi geçen firmanın bir çalışanı olarak patronum olmak üzere tüm çalışanlarımızla gurur duyuyorum. Ayrıca söz konusu firmamız türk firmasıdır ve asla yasal olmayan hiçbir şey yapmaz. Araştırmadan haber yapmayın rica ederim...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

siz araştırmadanmı haber yapıyorsunuz

atilla top
29 Nisan 2015 Çarşamba 18:00

öncelikle LCWaikiki fransada kurulmuş ancak tüm hakları doksanlı yıllarda alınarak türk markası olarak satışına önceleri sadece Türkiye'de son yıllarda da avrupaya açılarak devam eden Türk firmasıdır. Lcwaikiki.com sitesinden alınmış bilgiler aşağıdaki gibidir.1997 yılında grup, kendi markasını oluşturmak için araştırma çalışmaları yaparken, Fransız LC Waikiki firmasını satın almaya karar vermiş LC Waikiki’nin dünyadaki tüm isim hakları Taha Grup’un olmuştur.Artık bir Türk mar devamı sitede

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

gerçek bilgi

Fahrettin
29 Nisan 2015 Çarşamba 15:53

Yabancı şirket olarak adlandırdığınız LC WAİKİKİ tamamen TÜRK ŞİRKETİDİR bilgilerinize...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

keşke daha büyük olsa

bilinçli tüketici
17 Nisan 2015 Cuma 15:35

tabelanin daha buyuk olmasi halkin yararina ne kadar buyuk olursa sirket belediyeye o kadar vergi verir.gozunuzu acin artik herkes vergi odemekten kacarken bu sirket vergi siralamasinda kacinci sirada bir gorun. lcwaikiki turk markasidir. az arastirin 2 eliniz 10 parmaginiz var diye yorum yapabilecek duzeyde zannetmesin kimse kendini...

4 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

hep birlikte boykot etmeye varmısınız!!...

bayram
17 Nisan 2015 Cuma 14:43

arkadaşlar bu bir siyasi mesele değildir. her ne denirse denilsin yapılan yanlıştır. oraya o yazı yakışmamıştır.derhal kaldırlsın yada küçük yazılsın.ayıptır ya gerçekten görgüsüzlük bu.rahatsız edici bir durum.kaldırılıncaya kadar herkese oradan alışveriş yapılmamasını öneriyorum.

0 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

kötü olmuş

ısparta
17 Nisan 2015 Cuma 10:32

gerçekten kötü görünüyor şehirin tam ortasında niçin bu kadar devasal yapıldı ki çok sevimsiz belediyenin bu konuda yönlendirici olmalı bence

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

göz var bakar,göz var görür

siyaseti bırak
16 Nisan 2015 Perşembe 15:46

tek kelime ile:iğrenç

2 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

estetik

estetik
16 Nisan 2015 Perşembe 09:51

bence bomba 32 haklı...oyazı neden okadar büyük estetil açıdan çirkin, zerafetten uzak, nezakettende tabii.çevrede okadar tarihi yapı varken uymamış. kelebek gibi...

3 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

otelin işletme yetkisi kimde

vatandaş
15 Nisan 2015 Çarşamba 18:36

otelin işletmesinin ıyaş'a ait olduğu ve ıyaş yönetim kurulu başkanının ak partili olduğu niçin yazılmıyor peki. daha dğne kadar lcw açılacak olması çarşı merkeze ve civarındaki esnafa hareketlilik kazandıracak diyen kimdi? bu kadar taraflı habercilik olmaz. KINIYORUM!...

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

haksızlık etmeyin

kamikaze
14 Nisan 2015 Salı 15:28

Ya kardeşim derdiniz tabelamı sizin iş ona mı kaldı bu memlekette yıllardır virane halde şehrin göbeğinde duran otel binasInı bir şekle sokup sizin hizmetinize açıyorlar yaranılmaz size, koca bina yıkılıp giderken nerdeydiniz kötü bir görüntüyle DEMİREL HEYKELİ yine ordaydı niye ses etmediniz yıllarca.Bu bina sayın DEMİRİLE yakışmıyor demediniz he?

15 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

MHP

MHP
14 Nisan 2015 Salı 13:26

YANDAŞ MEDYA SAHİPLERİNİZ DEMİRELİ ELEŞTİRDİĞİ ZAMAN HÜKÜMET KONAĞININ ÖNÜNDE YUHLATTIĞI ZAMAN SESİNİZ ÇIKMIYORDU VE DESTEKLİYORDUNUZ. SIRF BELEDİYE MHP DİYE ŞİMDİ DEMİRELİ Mİ SAVUNUYORSUNUZ.SİZ BÖYLESİNİZ. AKP BU İŞTE.

16 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

çoçukluğumuzda !!!

ALİ PEHLİVAN
14 Nisan 2015 Salı 13:09

ne lc vaikiki bilirdik nede mağaza bilirdik alırdık yaymacıdan 2 pantolon 2 kazak bir kış giyerdik haaa birde 1 numara büyük alırdı ana baba seneyede giysin die şimdi haftalık alıyoz çocuklara o mağazadan şu mağzaya koş babam koş

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

waikiki

demirel
14 Nisan 2015 Salı 13:00

yazı kapanıyor. heykeli kaldırın oradan. çok ciddiyim.

12 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Oylama yapalım.

Hatice
14 Nisan 2015 Salı 11:45

Kaymakkapı meydanının adı LC Waikiki meydanı olsun :)

8 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

Demirel

Ispartalı ESNAF
14 Nisan 2015 Salı 11:42

Bence demirelin heykeli tabelayı kapatmış bi zahmet yusuf ziya heykeli oradan kaldırsın :))

13 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

ZAVALLILAR

BAYKUS
14 Nisan 2015 Salı 11:05

SEN VE SENİN GİBİLER ISPARTAYA BİŞEYLER YAPILMASINI İSTEMEYEN PARAZİTLERSİNİZ.SENDE YAP OKADAR YATIRIMI SENİNDE İSMİNİ YAZSINLAR.BIRAKIN BU MİLLETE GAZ VERME OPERASYONUNU

14 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

yayınlamazsan bunu adam değilsin

adamın dibi
14 Nisan 2015 Salı 10:46

10 yıldır yerinde sayan bir sehir için Bir Değişiklik Olmuş Neguzel İşte Şehre Bir Hava katmış

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

****et bsarılı bir tabela

vatandaş
14 Nisan 2015 Salı 09:27

tabela şekil önümden çekil demirel olus bu :)

2 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Sitem

O
14 Nisan 2015 Salı 09:11

Evet belediye reklam vergisini ödemişlerdit. Ispartanın göbeğinde bukadar büyük reklam görüntüsü çomhış değil kümin gözüne sokuyosun. Yusuf ziya kaymakkapı meydannıda büfeleri kaldırırken çevre kirliği yapıyo demişti demekkki her şey güç meselesi sıkıyosa kaldır tabeleyı bende sana başkan diyeyim ozaman

3 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

ARAŞTIRMADAN YORUM YAPMA !!!

EFE
14 Nisan 2015 Salı 02:56

Lc Waikiki'nin sahibi leyla zana diyen arkadaş sen burayı dikkatle oku Halen 47 ilde, 120 bin metrekare satış alanı ve 180 mağazası ile hizmet veren firmanın yönetiminde Safranbolu’lu Dizdar ile Malatya’lı Küçük ve Kısacık ile Fransız Amouyal aileleri bulunuyor. 1997′de LC Waikiki markasının tüm dünyadaki haklarını Tema Tekstil satın aldı ve yapılan anlaşma gereği, markanın ilk sahibi olan Fransız Amouyal Ailesi’ne, yüzde 7 hisse verildi.

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla