visitor analyticsvisitor analytics

DETAYLAR BOMBA 32 DE

DETAYLAR BOMBA 32 DE
17 Mart 2016 Perşembe 19:46

SDÜ’nün eski Rektörü İbicioğlu dahil toplam 14 kişi daha tutuklandı

Soruşturma kapsamında gözaltına alınan şahıslardan son 17 kişinin bugün hem savcılık hem de mahkeme süreci tamamlandı. İşadamlarından Aliihsan Altınok Cumhuriyet Savcılığınca serbest bırakılırken, aralarında SDÜ’nün eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu’nun da bulunduğu 16 kişi tutuklama istemiyle mahkemeye sevk edildi. Mahkemede İbicioğlu dahil 14 kişinin tutuklanmasına karar verdi.

Isparta merkezli FETÖ/Paralel Devlet Yapılanması Operasyonu kapsamında gözaltına alınan 52 kişinin savcılık ve mahkeme sorguları tamamlandı.

Bugün son olarak aralarında SDÜ’nün eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, örgütün sözde Ege Bölge İmamı olduğu ileri sürülen Osman Demirhan, dönemin rektör yardımcıları ve işadamlarının da aralarında bulunduğu 17 kişi yapılan sağlık kontrollerinin ardından savcılığa sevk edildi. Savcılık sorgusunun ardından İşadamı Aliihsan Altınok serbest bırakılırken, 16 kişi ise tutuklanma istemiyle mahkemeye sevk edildi.

 

8 saat süren duruşma sonrası mahkeme heyeti kararını verdi. Mahkeme 16 kişiden 14’ünün tutuklanmasına, 2’sinin serbest bırakılmasına karar verdi. Tutuklanan isimler arasında SDÜ’nün eski Rektörü Prof. Dr. Hasan İbicioğlu, sözde örgütün Ege imamı olduğu ileri sürülen Osman Demirhan, eski rektör yardımcıları Hüseyin Akyıldız, Süleyman Seydi, SDÜ’nün eski bilgi işlem müdürü Halil Karakoç, eski Rektör Danışmanı Ali Yavuz, işadamları Bedri Ayhan, Özcan Pınarcı, Ahmet Tahir Bakal, Adem Demiralay, Mustafa Ardal, Rıza Şahin, Abdullah Nuri Yolcu, Muammer Görgeç tutuklandı. Eski Rektör Yardımcısı Prof. Dr. İskender Akkurt ile Eşref Çoban serbest bırakıldı.

Kararın açıklanmasının ardından tutuklanan şahıslar önce sağlık kontrolü için hastaneye ardından ise cezaevine götürülecek.

TUTUKLANANLAR 

HASAN İBİCİOĞLU

SÜLEYMAN SEYDİ
HÜSEYİN AKYILDIZ
HALİL KARAKOÇ
ALİ YAVUZ
BEDRİ AYHAN
ABDULLAH NURİ YOLCU
ÖZCAN PINARCI
RIZA ŞAHİN
ADEM DEMİRALAY
MUHAMMER GÖRGEÇ
MUSTAFA ARDAL
OSMAN DEMİRHAN
AHMET TAHİR BAKAL


GİZEMLİ PARELEL

YahyaORUÇ
19 Mart 2016 Cumartesi 22:09

parelelin imamları şeytan gibi,adamları görünce çocuklar korkar.dikat edilirse bunları piyasada bilen yoktur. Gizlidirler,Madem sizin kanunsuz işiniz yok niye gizlenirsiniz.

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

kahrolsun hükümet

kimliksiz
18 Mart 2016 Cuma 20:00

ellerinde silah bile olmayan masum insanları hapise atarak kendini haklı göstermeye çalışanlar, yazık size. Pkk ya yapcağınızı masum insanlara yapıyosunuz ülke elden gidiyor pkk ülkeyi satın alıyor siz masum insanların canını yakmanın peşindesiniz. Yazıklar olsun.Bide hainler cezasını çeksin bunları öldürmek lazım diyenler asıl hain başta siz nasıl bir körseniz gözünüze nasıl bir perde inmişse bunu göremiyosunuz Allah affetsin.

5 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

AKparti bu şekilde asla paraleli temizleyemez !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mümin
17 Mart 2016 Perşembe 22:32

Geçen yönetimin gidişatından rahatsız olup 2 yıl öncesinden istifa eden rektör yardımcısını mahkemeye çıkartıyorlar ama onun yerine gelen adamı mahkemeye daha çıkmadan aklıyorlar.Anlaşılan üst makamlardan baskı geldi ama savcı kay'acanı mahkemeye sevk etmeliydi. Bu şekilde paralel çok zor ama çok zor temizlenir.

3 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

torpilli ogretim uyeleri

paralel magduru
17 Mart 2016 Perşembe 21:43

maalesef bu donemde ozellikle tutuklanan rektor yardimcilarinin akrabalari ve yakinlari haksiz sekilde ve hatta baskalarinin hakki yenerek kadro aldilar ogretim uyesi oldular. Umarim bu haksizliklarda arastirilir ve uzerine gidilir

23 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

VAYBE KİMSENİN YAPAMADIĞINI ISPARTA YAPTI

Ercan
17 Mart 2016 Perşembe 21:18

Herhalde Isparta Türkiye rekoru kırmıştır. Yani ben bu başsavcıyı, savcısını,sulh ceza hakimini ve polisleri tebrik ediyorum. 1 sene takip edip 20 takke yakalamışlar Bugün yüzlerce insanımızı, polisi-askeri katleden PKK, İŞİD gibi teröristleri yakalamak prim kazandırmıyor. Silahsız insanları evinden işinden topla adına operasyon de içeri at. Suç ve suç delil gerekmiyor, sayın Başkan arkanızda. Başkan şimdi madalya takar artık size. Peki yarın başkan düşerse siz ne yaparsınız, düşündünüzmü hiç?

24 Beğendim
20 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğruya doğru

üniversite çiftliği
17 Mart 2016 Perşembe 20:56

Üniversitede makam sahibi olup haksız bir şekilde oğullarını, kızlarını, yakınlarını v.s. Üniversiteye işe yerleştiren kişilerde araştırılsın. Kişiye özel şartlar yazılarak asistan, uzman alınıyor. Bakıyorsun alınacak kişi bir tek O’nu işaret ediyor. Böylece hocalık babadan oğula, babadan kıza geçiyor. Örnekler çok fazla. Allah sizleri bildiği gibi yapsın.

32 Beğendim
8 Beğenmedim
 
Yanıtla

ilahi adalet

mert
17 Mart 2016 Perşembe 20:38

Bunların döneminde Üniversiteye aldıkları akademik idari personel tüm fetöcüler araştırılsın.

29 Beğendim
10 Beğenmedim
 
Yanıtla