visitor analyticsvisitor analytics

DESTEK SÖZÜ VERDİ!

DESTEK SÖZÜ VERDİ!
29 Eylül 2015 Salı 11:41

Yalvaç Güçsüzlere Yardım Sağlık Eğitim Vakfı Başkanı Tekin Bayram, vakfı ziyaret eden AK Parti Milletvekili adayları Said Yüce ve Haydar Kemal Kurt’a destek sözü verdi.

Yalvaç Güçsüzlere Yardım Sağlık Eğitim Vakfı Başkanı Tekin Bayram, vakfı ziyaret eden AK Parti Milletvekili adayları Said Yüce ve Haydar Kemal Kurt’a destek sözü verdi. Bayram, “Ak Parti Isparta Milletvekili adaylarımız Said Yüce ve hemşehrimiz Haydar Kemal Kurt ve ekibi vakfımızda bizleri ziyaret ederek bizleri onurlandırdılar.Ekip olarak önümüzdeki seçimlerde Yalvaç’a,Isparta’ya güzel ülkemize yapmış olduğum başarılı çalışmalarım ile örnek bir insan olduğumu söyleyerek seçimlerde destek istediler.Bende destek isteyen vekillerimize basta ilçemiz ve ilimiz olmak üzere ülkemize yapılacak her is için,her türlü konuda elimizden geleni yapabileceğimi aktardım. Hoş sohbet ederek gündemi değerlendirdik” dedi.

BİTMİŞ

MEHMETALİ
29 Eylül 2015 Salı 18:29

arkasına düşecek insan mı kaldı parti değiştire değiştire ortada kaldı yalvaçlı elinden kurtulduk çok şükür diyor en yakınları bile olmayınca etrafında izmire göçtü diyorlar

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

3 yorum

yalvaçlı
29 Eylül 2015 Salı 16:37

yorum yapan arkadaşların ellerine sağlık doğru söze ne hacet:)

6 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

:)))))))

seydi
29 Eylül 2015 Salı 16:01

İnternette bilgiçin tekin bayrama yaptığı küfürler kol geziyor..destek doğrudur:)))

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha.

Vatandaş
29 Eylül 2015 Salı 15:09

Yaptıklarını unutmadık, unutturamazlar.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kani yani.

Muhtar
29 Eylül 2015 Salı 15:03

Oniki yıl akpartiye sövenlerden akpartiye fayda gelmez.Niye geldikleri malum.Geldikleri gibide giderler.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yazılmış

Senin için
29 Eylül 2015 Salı 13:29

Sanki şu atasözü bu adam için söylenmişcesine "Gölge etme, başka ihsan istemem"

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Gördük.

Vatandaş
29 Eylül 2015 Salı 12:53

Aman eksik olsun.Zararı olur, faydası olmaz.

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla