visitor analyticsvisitor analytics

DERİ OSB KARMA OSB OLUYOR

DERİ OSB KARMA OSB OLUYOR
26 Şubat 2015 Perşembe 20:45

Isparta Deri Organize Sanayi Bölgesi'nin Karma Organize Sanayi Bölgesi'ne dönüştürülmesi kesinleşti.

Konu ile ilgili olarak bugün akşam saatlerinde Bilim ve Sanayi Bakanı Fikri Işık, Ak Parti Isparta Milletvekili ve Plan Bütçe Komisyonu Başkan Vekili Süreyya Sadi Bilgiç, Bakanlık üst düzey bürokratları, Isparta Özel İdare Genel Sekreteri Mahmut Zadeoğlu ve Süleyman Demirel Organize Sanayi Bölgesi Yönetim Kurulu Başkanı Mustafa Karabulut önemli bir toplantı yaptı.

Toplantı sonunda Bakan Işık müsteşar ve genel müdüre talimat vererek DOSB'nin Karma OSB'ye dönüştürülmesini istedi. Söz konusu kararın bir kaç gün içinde çıkması bekleniyor. Isparta Türkiye'de DOSB'si Karma OSB 'ye dönüştürülen üçüncü ilolacak. DOSB'nin Karma OSB'ye dönüşmesi çalışmalarında Ak Parti Isparta Milletvekili Bilgiç'in ısrarcı girişimleri sonuç vermiş oldu. 

İLİMİZDE SİZ BİR MESLEK LİSESİ AÇTIRMAYA ÇALIŞIYORSUNUZ

SAYIN MEHMET BOYACIYA
27 Şubat 2015 Cuma 13:45

YÜZÜNÜZE GÜLEN İNSANLAR SİZİN ARKANIZDAN DOLAP ÇEVİRİYORLAR. MESLEK LİSELERİNİN SAYISINI AZALTMAK İÇİN ÇALIŞMA YAPIYORLAR. YİNE BU İŞLER İÇİN MÜFETTİŞ RAPORU YAZDIRMIŞLAR HABERİNİZ OLSUN. SİZ KALİFİYE ELEMAN BEKLERKEN BU KALİFİYE ELEMAN YETİŞTİREN OKULLARA REHBERLİK YAPIP ÖĞRENCİ YÖNLENDİRECEKLERİNE, BİZ BU OKULLARI KAPATACAĞIZ, BU OKULLARI YAZMAYIN DİYE REHBER ÖĞRETMENLERE YAZI GÖNDERMİŞLERDİR. SİZİN GAYRETİNİZİ ISPARTA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜNÜN BU OLUMSUZ ÇALIŞMALARI BOŞA ÇIKARIYOR.

0 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

yanlış

osman
27 Şubat 2015 Cuma 10:04

Deri organize sanayi bölgesinin karmaya dönüştürülüb daha sonrada genişletilip yeşil alanların yok edilmesinin yanlış olduğunu düşünüyorum ve ayrıca DOSB'nin yerleşim alanına mesafesi 200-300 metre civarında,dır eski Tabakhane şehir içinde kaldı diye taşınmıştı şimdi,de çok farkı yok Halıkent Ayazmana ve Vatan mahallesi kokudan çok rahatsız ve OSB genişletilirse OSB ve Darıderesi barajı arasındaki yeşil ağaçlı sulanılabilen bahçeler yok edilecek binlerce ağaç kesilecek çok büyük yanlış.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla