visitor analyticsvisitor analytics

DEREBOĞAZI YOLUNDA SONA DOĞRU!

DEREBOĞAZI YOLUNDA SONA DOĞRU!
15 Mayıs 2016 Pazar 22:01

Karayolları Bölge Müdürlüğü Antalya’dan Isparta istikametine doğru 15 kilometrelik duble yol inşaatı için ihale yaptı.

İhaleye 70 firma teklif verdi. Karayolları Bölge Müdürlüğü Isparta’dan Antalya istikametine doğru da Haziran ayı başında ihale gerçekleştirileceği bilgisini verdi.

ANTALYA’DAN 25, ISPARTA’DAN 11 BUÇUK KM DUBLE YOL YAPILACAK

İhale kapsamında Ağlasun Kavşağı’ndan sonra 1 buçuk kilometrelik duble yol inşaatı gerçekleştirilecek. Isparta tarafından gerçekleştirilen ihalenin kapsamında daha önceki 10 kilometrelik bölümde kalan eksiklikler için ikmalde bulunuyor. İhaleler tamamlandıktan sonra Antalya’dan Isparta’ya doğru 25 kilometre, Isparta’dan Antalya’ya doğru 11 buçuk kilometre yol duble yol haline getirilmiş olacak.

Başlasın ve bitsin biran önce...

Burak
16 Mayıs 2016 Pazartesi 22:03

Bir sürü kazalara mahal olan bu yol bir an evvel başlamalı ve sona gelmeli. Isparta ve antalya bu yolu hak ediyor

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yalvaç karaağaç gelendost

mehmet
16 Mayıs 2016 Pazartesi 15:45

arkadaşlar ne olursunuz şu eğirdirin virajları dar yolları buna bir çare... Dakikalarca araç sollayamadan bir kamyonun arkasında gidiyoruz yok mu bir çare...Artık Isparta büyük bir şehir yüzlerce insan hafta sonlarında yürek küpürtüsü içinde bağ bahçesine gidip geliyor Isparta Konya arasını da komple duble yol istiyoruz bütün Türkiye'ye baktığınızda çok mu hiç değil sayın başkan vekilimiz son umut sizsiniz

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YOL

YAAŞAR
16 Mayıs 2016 Pazartesi 08:19

bu gidişle her seçimde 11,5 km yapılsa 6 seçim görür oda 30 yıl eder.ginede teşekkürler hiç yapılmaza yapılmaz.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

antalya ısparta karayolu

arda caner
16 Mayıs 2016 Pazartesi 01:13

ısparta-antalya tarafının ihalesi haziranda yapılacak

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

duble
15 Mayıs 2016 Pazar 23:37

Duble yol için hayali yetmeyenler, şimdi yapılan işi beğenmiyor. İlginç.

2 Beğendim
7 Beğenmedim
 
Yanıtla

Dereboğazi

Ramazan
15 Mayıs 2016 Pazar 22:45

Ya ne bicim bir is bu ya alti ustu toplamda 80 km yapilacak yol. Karadenizi akdenize bağliyorlar bizim bu islek yola gelince neden boyle yapiyorlar. Burada olan kazalarin vebali sizin boynunuza.

9 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Go baby

Gayret
15 Mayıs 2016 Pazar 22:07

Boyle boyle 2027 de bıtebılır:))))

8 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla