visitor analyticsvisitor analytics

DEREBOĞAZI İHALEYE ÇIKACAK

DEREBOĞAZI İHALEYE ÇIKACAK
16 Ocak 2015 Cuma 14:25

DEREBOĞAZI İHALEYE ÇIKACAK

AK Parti Isparta Milletvekili ve Plan – Bütçe Komisyonu Başkanvekili Süreyya Sadi Bilgiç ve Recep Özel'in girişimleri ile Isparta – Antalya Dereboğazı yolu ve Isparta – Konya arası duble yol çalışmaları hızlandırılıyor.

Ulaştırma, Haberleşme ve Denizcilik Bakanı Lütfi Elvan;Dereboğazı’nın duble yol çalışmalarının sürdüğünü, arada kalan 80 km.’lik mesafenin de kısasüre içinde ihaleye çıkacağını söyledi. Bakan Elvan, Isparta- Konya arasındakiduble yol çalışmalarının da hızlanacağını söyledi.

Bakan Elvan’ın her iki yoldaki çalışmalarda 2015 yılındabüyük bir ivme yakalanacağını belirterek:”2015 yılı Isparta için Karayollarıyatırım yılı olacak” dedi.

 

Dereboğazı ve Isparta –Konya arasının 2015 yılında önemlibir bölümünde duble çalışmaları tamamlanacak.

ah

HACER
17 Ocak 2015 Cumartesi 23:21

yalan külliyen yalan her secimde cıkar beldi secimlerinde cıktı şimdi cıkar secimler kadar di,llerdirilir secimden sonra unutulur yazıkk

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Duble yol

NEYİZ BİZ
17 Ocak 2015 Cumartesi 18:29

Duble yol için ihaleye çıkmak basittir.Karayolları Genel Müdürlüğü keşfini yapar Maliye Bakanlığına teklifini yapar proğrama alır.İş bitermi bitmez koyar ihale küçük bir miktar ödenek yapılır ihale önemli olan işin keşif bedelinin yıllık ne kadarının yapılacağıdır.1000 tl ile de ihale yapılır l.000.000.000.tl ilede ihale yapılır a benim uyuyan milletim.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

koyunuz

seçim
17 Ocak 2015 Cumartesi 08:59

seçim yaklaştı ya dereboğazı yolunu duble yol için ihale ye çıkaracaklarmış, koyun gibi milletiz uyumaya devam eder yine oyumuzu akp ye veririz, kazma kürek lafını unutmadık, artık bir ders verme zamanı kazmalarla sandığa bunları gömmeli o zaman ihaleyi görürler.

11 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

yapılacakmı

fatih
16 Ocak 2015 Cuma 22:00

Memleketin heryeri bölünmüş yol olmasına ragmen;ISP.-ANT ve ISP.-KON. yollarının şimdiyekadar yapılmayışı ve ancak yeni yapılıyo,yapılacak denmesi(katliyam gibi kazalardan sonra ve seçim öncesi)hükümetimizin ISPARTA ya önem vermediğin apaçık göstergesi değilmidir?

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yillardir olacak

has isparta
16 Ocak 2015 Cuma 18:26

Sayin 9.Cumhur Reisimiz Demirel yillar evvel o gunun teknolojisiyle imkanlariyla bu yolu acti yapti bitirdi. Siz yillardir var olan yolu bi dubleye ceviremediniz. Ne diyelim isparta halki goruyor herseyi

21 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

bir avuç fındık iyi gelir

Ahmet YÜCEL
16 Ocak 2015 Cuma 18:18

Dereboğazı yolu duble tren yolu olarak gerçekleştirebiliyorsanız işte o zaman size şapka çıkartırım. ama bu muhabbetiniz artık çok baydı.

26 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Bi kerede muhalefet olmayın

Kağan
16 Ocak 2015 Cuma 18:08

chp veya mhp yapacak değil zaten bu yolu. anca ak parti hükümeti yapar. diğerleride eleştirenlerde hükümetin her imkanından yararlanır fakat bal yapmaz arı misali sadece konuşur.

4 Beğendim
18 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim yaklaştı

seferber
16 Ocak 2015 Cuma 17:50

ben dört yıldır konya ısparta arası gelip gidiyorum.agızları acıldımı dogun ile batı arası köprü diyorlar. bakımsızlıkdan yollar berişan. kar yagdıgında gelin görünkonya ısparta arasını seçim yaklaşıyor ya oyüzden .oy toplaya bilmek için. sayın vekil önce kendi memleketi ş.karagacın yollarını bi yaptırsında sonra konya antalya ısparta yolları yapılsın . köy gibi güzelim ilçe...

19 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yeter artık

ıspartalılar...
16 Ocak 2015 Cuma 16:48

vekilimiz yeter artık şu işleri bi hızlandır lütfen duble olsun artık dereboğazı yolu. her gun kaza her gun olay yetsın bu kadarı artık. yol duble olsun

7 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Daha dur

Ispartalı
16 Ocak 2015 Cuma 16:16

Ne treni Mustafa bey. Asıl Isparta - Burdur arası uçak seferleri bekliyoruz. Pek sayın vekilim onu da halledecek inşallah. Allah vekilimin beline kuvvet versin inşallah Ispartalıları daha çok sevmesi için.

10 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla