visitor analyticsvisitor analytics
21 Temmuz 2017 Cuma 05:43

DEREBOĞAZI DUBLE YOL PROJESİ TAMAMLANDI

DEREBOĞAZI DUBLE YOL PROJESİ TAMAMLANDI
13 Temmuz 2017 Perşembe 11:03

DEREBOĞAZI DUBLE YOL PROJESİ TAMAMLANDI

Karacaören'in Antalya tarafında 45 kilometrelik yeni yol içerisinde 1'i tek, 5'i çift yönlü tüpten oluşan 8 kilometre uzunluğunda 6 tünel geçişi, 8 tane viyadük ve köprü geçişi olacak. Karacaören'in Isparta tarafında 35 kilometrelik yeni yolda ise çift yönlü tüpten oluşan 7.5 km. uzunluğunda 2 tünel geçişi, 4 tane viyadük ve köprü geçişi yapılacak. 80 kilometreyi kapsayan 2ayrı ihale ekim ya da kasımda aynı anda yapılacak. Karayolları Antalya Bölge Müdürlüğü, Isparta'nın uzun yıllardır peşinden koştuğu Dereboğazı Yolu'nun duble yol projesini tamamladı. Isparta halkının hayallerini süsleyen duble yol projesinin tamamlanma ihalesinin 2017 yılı ekim ya da kasım ayında yapılmasına kesin gözüyle bakılıyor. Antalya Karayolları Bölge Müdürlüğü'nün uzun süredir üzerinde çalıştığı duble yol projesi tamamlandı, ağustos ayında Genel Müdürlük onayından çıkması bekleniyor. 

KESİN PROJE AĞUSTOS'TA

AK Parti Isparta Milletvekili, TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu Başkanı Süreyya Sadi Bilgiç, Dereboğazı'nın yeni projesini Akdeniz'e açıkladı.Projenin detaylarını anlatan Bilgiç, Dereboğazı Yolu'nda son etap duble yol ihalesinin ekim ya da kasım ayında gerçekleştirileceğini açıkladı. Bilgiç, şu açıklamalarda bulundu: "Burası coğrafi olarak zor bir bölge. Ama proje çalışmalarında son noktaya gelindi. Projedeki en önemli aşama tünellerle ilgili sondajlardı. Sondajlar da bitti. Sondaj raporları bitti, geoteknik raporlar sunuldu. En geç ağustos ayı içerisinde kesin projeler tamamlanmış olacak.

 2 ETAPTA AMA AYNI ANDA İHALE OLACAK

Dereboğazı'nı 2 etapta bu sene ihaleye çıkıyoruz. Bir tanesi Antalya tarafından Isparta'ya doğru 45 kilometrelik bir hat. Bir tanesi de oradan itibaren Isparta'ya doğru olan 35 kilometrelik bir hat.  Antalya'dan Isparta'ya doğru 1.etap 45 kilometre. 45 kilometrenin bitiminden itibaren Isparta'ya doğru 35 kilometre. Bu ikisinin ihalesini beraber çıkacağız. 2 ayrı ihale yapılacak. Çünkü çok büyük bir proje. 80 kilometrede 8 tünel, 12 tane köprü ve viyadük projesi var.  Bu 8 tünelin 7 tanesi gidişli-dönüşlü çift yön tüneller. 1 tanesi tek yön. Antalya'ya doğru gidiş tarafı tünelden, dönüş tarafı açıktan. Ve bu tünellerin toplamdaki uzunluğu 22 kilometre 740 metre.  Yolu 12 tane köprü ile geçeceğiz. 4 tanesi viyadük. Bunların toplam uzunluğu 7400 metre gidiş ve geliş. 3700 metre köprü ve viyadük var. 80 kilometrenin 30 kilometrelik kısmı tünel ve viyadük olarak geçiliyor. 

İŞTE TÜNELLER VE UZUNLUKLARI

Karacaören Barajı'nın öbür tarafında Antalya tarafında olan 45 kilometrelik kısımda.

Kargı tüneli: Tek tüp 1840 metre.

Baraj 1 Tüneli: Gidiş-geliş 550 metre

Baraj 2 Tüneli: Gidiş-geliş 620 metre

Baraj 3 Tüneli: Gidiş-geliş 740 metre

Baraj 4 Tüneli: Gidiş-geliş 310 metre

Dereağzı Tüneli: Gidiş-Geliş 803 metre

Toplam tünel: Tek gidiş 7860 metre.

Karacaören Barajı'nın bu tarafı Isparta tarafında 35 kilometrelik hat.

2 tünel, 4 tane viyadük ve köprü.

Kızıgür Tüneli: Gidiş-geliş 1210 metre

Gökben Tüneli: Gidiş-geliş 6210 metre

Ekim ya da kasım ayı içerisinde bu 2 ihale tamamlanmış olacak."

 

gülelim mi

gül
14 Temmuz 2017 Cuma 08:50

bişir bişir önümüze sür neden se ısparta hepsine gülmeye çalışıryor

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

yol

başgan
14 Temmuz 2017 Cuma 00:19

2 ayda bir bu haberler çıkıyor her sene ıspartalı avunsun dursun maksat heyecan olsun. Y.Z GÜNAYDIN adam otogarı yapacam dedi 2 sene içinde halletti inşaat başladı helal olsun sonuç olarak laf değil icraat lazım kararlı olmaz lazım hizmet lazım

9 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Fatih özay
14 Temmuz 2017 Cuma 00:11

Ölüm yolunun biran önce yapılması iyi olcak ...can kaybı minimize edilir inşallah...

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

arabı biravuç leblebiye kandırırlar

dağcı
13 Temmuz 2017 Perşembe 22:40

Avun ıspartalım avun birkaç dönem daha seçersek belki artık ıspartada Akparti olarak tepeden tırnağa değişmesi gerekiyor görüşündeyim katılan olur olmaz beyler boşa vakit kaybediyoruz Ülkemiz duble yoldan trıblek yola geçiyor ısparta hale dule yol görecek koşuları ile hala müjde deniyor neyin müjdesi bu

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ispartalı
13 Temmuz 2017 Perşembe 16:36

Ispartalı

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

YENI DEREBOGAZI DERKEN ?

BU KACINCISI OLACAK?
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:36

SIMDIYE KADAR 3 DÖNEMDIR VERILEN VAATLERE BAKILIRSA; ISPARTAya BAYA BIR DEREBOGAZI YOLLARI YAPILDI; 1.derebogazi, 2.derebogazi, 3.derebogazi............. gerci daha ihale edilecekmis oda müjdeye bakarmisin. Sac tava geldi ömür tükendi, vaatleri vere vere 3 dönem tükendi vah vah.

68 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ötüken li
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:36

He he anlat nerde kalmıştık!!

55 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Eryılmaz
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:34

RAHMETLİ HACI KAZAK KURDUKLARI BİR DERNEK TARAFINDAN YILLARCA YAPTIKLARI ÇALIŞMALAR SONUCU İLKEL ŞARTLARDA KAZMA KÜREKLERLE 1940 MODEL ESKİ BİRDOZERLE KAZMA KÜREKLERLE SAĞDAN SOLDAN TEMİN ETTİKLERİ DİNAMİTLERLEYILLARCA SÜREN ÇALIŞMALARI SONUCU BU TÜNELLETİ AÇTILAR ANTALYAYA KADARYOLLARI AÇTILAR BUGÜM SAĞ OLSALARDIBU TÜNELLERİ BU YOLLARI YİNE DEVLET KATKISI OLMADAN TAMAMLARDI...KARAYOLLARI BÖLGE MÜDÜRLÜĞÜ NE İŞ YAPAR BİLMİYORUZ KENDİ İMKANLARI İLE BU YOLLARI TAMAMLIYABİLİRLER..,

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Civan
13 Temmuz 2017 Perşembe 15:07

La bi insan müjdeden bu kadar bıkar mı ya o dereceyiz

8 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

vaatlere karnimiz doydu!

secmen
13 Temmuz 2017 Perşembe 14:11

Ay simdiye kadar hep ayni söylemler, oooo verilen vaat yerine gelseydi simdi ihale degil 10 yil öncesi tamamlanmis kullaniyor olurduk bu yolu, hizli trende 25km ötemizden Ispartadan kücük bir ilden degil, Ispartadan geciyor olurdu. Gerci vekil belediye baskanina bile avutucu vaatte bulunduktan sonra, secmene nicin o gün secim kazanmak icin avutucu vaatte bulunmasin. Ama biz secmenlerde verdigi vaatlere inanipta oy vermedikki kendisine, Ak partiye yani Erdogana destek olmak verdik oylari.

27 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

helal başkan

mehmet
13 Temmuz 2017 Perşembe 14:03

babasının oğlu helal olsun ısparta mıza katma değer katanların aldığı maaş helal olsun.

4 Beğendim
44 Beğenmedim
 
Yanıtla

Harun
13 Temmuz 2017 Perşembe 13:41

Her sene müjde müjde diye insanları kandırıyorsunuz. Çok duyduk biz bu lafları. Oy toplamak için yapacağız yapacağız dr ama fısss

53 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

Erdoganin sayesinde secildin simdiye kadar.

vaatlerle nicin yoruluyorsun
13 Temmuz 2017 Perşembe 13:32

Vekil milletin sectigi belediye baskanina verdigi sözü bile tutmamissin, millete verdigin sözüde tutamadin ama biz hep Erdogani desteklemek icin sizide secmek zorunda kaldik maalesef.

28 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Selim4
13 Temmuz 2017 Perşembe 11:57

Sanki bu müjdeyi daha evvel vermistiler acaba yanlış mı biliyoruz vatandaş olarak yoksa çabuk mu unutuyoruz yine müjdeledik ne güzide bir halkız biz elhamdulillah

49 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla

Reis
13 Temmuz 2017 Perşembe 11:39

Nihayet osman Zubunun gitmesi yakın olunca yollar da tüneller de yapılır tek ricam bu yolları osman sabun kullanmasın çünkü hatırlarsa ısparta halkı yakın zamanda il başkanı sıfatıyla osman bey bu yollara gerek Yok kullanacak olan Burdur duble yolunu kullansın demişti bu kadar masrafa gerek yok diyordu unuttunuz mu yoksa

31 Beğendim
4 Beğenmedim
 
Yanıtla

seçim geliyor

muhammed
13 Temmuz 2017 Perşembe 11:29

ne zaman bu yol ile ilgili haber okusam aklıma seçim gelir. hayırdır sçim mi var ?

37 Beğendim
2 Beğenmedim
 
Yanıtla