visitor analyticsvisitor analytics

DEPREMİN EN ÇOK HİSSEDİLDİGİ FOTOĞRAFLAR

DEPREMİN EN ÇOK HİSSEDİLDİGİ FOTOĞRAFLAR
25 Ağustos 2014 Pazartesi 01:38

DEPREMİN EN ÇOK HİSSEDİLDİGİ FOTOĞRAFLAR

Deprem Ağlasun’da hasaroluşturdu

 


Depremin merkez üssü Ağlasun’da en çok hasar Bağlar Mahallesinde meydana geldi. Bazı kerpiç evlerinduvarları göçtü bazıları ise çatladı. Ağlasun’da büyük depremin ardındanmeydana gelen artçı sarsıntılar nedeniyle vatandaşlar evlerine girmiyorlar.Geceyi sokakta geçirecekler.

Depremin ardındanBurdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz’de ilçeye geldi. Ağlasun Belediye Başkanı Aydın Kaplan ile ilçeye gelen Ercengiz, hasar gören evleri incelediler.

Ağlasun Belediye Başkanı Kaplan, “İlçemizde meydana gelen depremde büyük ölçüde maddi hasar oluşmuştur. Şu anda Ağlasun Devlet Hastanesinde deprem anında kriz geçiren 7kişi tedavi altına alındı. İlk gelen bilgiler bu şekilde. Köylerle irtibat kurmaya çalışılıyor” dedi.

Burdur Belediye Başkanı Ali Orkun Ercengiz ise “Allah kimseye böyle acılar yaşatmasın. Depremin merkezüssünün Ağlasun olduğunu öğrendiğim an ilçeye hareket ettim. Çok şükür cankaybı olmadığı sadece maddi hasar ve deprem anında şoka girip tedavi altınaalınan vatandaşlarımız olduğunu öğrendim. Büyük geçmiş olsun” diye konuştu.

Efendiler

Bakınız
26 Ağustos 2014 Salı 21:03

Allah aslında bize NAHL süresi 15 ci ayette "Allah, yeryüzü sizi sarsmasın diye oraya sabit dağlar yerleştirdi" diyor,neymiş binalarımızı sağlam yerlere yapacakmışız.Dinin bilimden örnek alarak uygulayacağı nokta budur.Aynı surenin 26.ayetinde ise" Allah onların binalarını temelinden sarstı, çatı tepelerinden üzerlerine çöktü ve azap onlara farkedemedikleri bir yönden geldi", neymiş efendim deprem Allah'danmış.Cevapları uzaklarda aramayın.Başınızı kaldırın,o ışıklar saçan kitabımız yeter bize.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ahir zaman

ahir zaman
26 Ağustos 2014 Salı 11:53

bilen bilmeyen inanan inanmayan herkes bir yorum yazıyor ya.. şaşıyorummm... bu depremlerin bir ilmi açıklaması bir de manevi boyutu var.. Bakış açısına göre değişir..Allah Afetiyle imtihan etmesin...Ahir zamandayız....Acıları ve o anları yaşamayan bilemezzz...

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

RİSALE

GM
26 Ağustos 2014 Salı 11:52

bediüzzaman ın risale i nur kitapları tamamen kuran ın ve hadis i şeriflerin hakiki bir tefsiri olup umum alem i islamın takdir ve tasdikine mazhar olmuş bu asırda en muteber kuran tefsiridir. aklın varsa oku. okumadan yorum yapmak en büyük cahilliktir.oku da kuran i ve peygamberimizi nasıl anlatmış gör.bu dünyada görmezsen zaten kabirde ve ahirette ne kadar makbul bir eser olduğunu göreceksin ancak iş işten geçmiş olacak. son pişmanlık fayda etmez. önce oku sonra konuş.okumadan sakın konuşma

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

fff

akar
25 Ağustos 2014 Pazartesi 16:25

rehberimiz hz.muhammed dir gerisi istirmarcı boş insanlardır.onun yazdıklarına ne ihtiyaç var çok önemli bir zat değil siz önemli sanıyosunuz.yemişim bedğkğzamnınızı

5 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

uy****ım adlı yorumcuya

uyanalım adlı yorumcuya
25 Ağustos 2014 Pazartesi 15:37

o bahsettiğin şahsın yalan yanlış yazdığı kendi fikirlerini anlattığı yaılarımı okuyupde uyancez be cahil cühela adam.

5 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

aaa

alettin
25 Ağustos 2014 Pazartesi 15:05

bedü bilmem neyle ne alakası var çok mu biliyo.

6 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

UYANALIM

GM
25 Ağustos 2014 Pazartesi 03:30

kardeşlerim deprem tamamen ALLAH(C.C.)ın emir ve iradesiyle olmaktadır. gaflet uykusundan uyandırmak için bir ikazat-ı rabbaniyedir. bu konuda BEDİÜZZAMAN ın SÖZLER kitabında 14.sözün sonunda deprem ile ilgili bölümü mutlaka okumanızı tavsiye ediyorum.aklınıza gelebilecek bütün soruların cevabı orada var.bir defa okuyun bir şey kaybetmezsiniz.aksine çok şey kazanırsınız.

44 Beğendim
24 Beğenmedim
 
Yanıtla