visitor analyticsvisitor analytics
23 Temmuz 2017 Pazar 01:57

DEPREM

DEPREM
05 Eylül 2014 Cuma 00:21

DEPREM

Saat 00.00'da merkez üssü Antalya açıkları olan 5.2 büyüklüğünde bir deprem meydana geldi.

Antalya, gece yarısı 5.2 büyüklüğünde deprem sallandı. Akdeniz açıklarında meydana gelen, can ve mal kaybına yolaçmayan deprem Antalya kent merkezi ile bazı ilçelerinde yoğun olarak hissedildi. 

AFAD Deprem Merkez Üssü, depremin saat 00.00'da merkez üssünün Akdeniz'in Antalya açıklarında 5.2 büyüklüğünde olduğunu açıkladı. Denizin 25 kilometre derinliğinde meydana gelen deprem, Antalya kent merkezine 63, kemer ilçesi'ne 42 kilometre uzaklıkta yaşandı. Can ve mal kaybına yol açmayan depnem Antalya kent merkezi ile batı kısmındaki ilçeleri Kemer, Kumluca ve Finiki'de yoğun olarak hissedildi.


rafiye

rafiye güneş
05 Eylül 2014 Cuma 01:36

allahım sen bizi koru

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ YIKILDI

ISPARTA MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ YIKILDI
05 Eylül 2014 Cuma 01:09

ıSPARTADA EĞİTİMİN SEVİYESİNİ İYİCE DÜŞÜRÜN. BEĞENMEDİĞİNİZ TACETTİN BEY MÜDÜR İKEN BÖYLE SAÇMALIKLAR HİÇ YAPMADI. HERKES İŞİNİN BAŞINDA İDİ. EĞİTİM SEVİYESİ SIRALAMASINDA ISPARTA 5. 6. İL OLARAK BAŞLARDAYDI.

0 Beğendim
13 Beğenmedim
 
Yanıtla

Isparta

Isparta
05 Eylül 2014 Cuma 00:51

Gece saatleri Boyunca Deprem OLcak Mı Müdürrrrr

2 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

deprem

vatandas
05 Eylül 2014 Cuma 00:24

Bu sallantilar gece boyu devam edicekmi merkezi neresi

1 Beğendim
5 Beğenmedim
 
Yanıtla

Antalya da sallandık

tarafsız
05 Eylül 2014 Cuma 00:18

Manavgat şiddetli sallandı Antalya da yoğun hissettik.

2 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla