visitor analyticsvisitor analytics

DEPREM KORKUTTU !

DEPREM KORKUTTU !
27 Ocak 2016 Çarşamba 13:53

DEPREM KORKUTTU !

Saat 12.29'da merkez üssü Isparta-Deregümü olan 3,2şiddetindeki deprem alttan vurarak büyük bir gürültüyle geldi. Bu nedenle bazıişyerlerinin zeminlerinde fayanslar çatladı. Haber merkezimize çarşı merkezdekibir işyerinden ulaşan bir fotoğraf depremin etkisini ortaya koydu.


Kimse bilemez...

ARASLI..
27 Ocak 2016 Çarşamba 20:29

İşte bu gün şu saatte,bu gece bu saatte deprem olacakmış, söylentilerine inananlar olabilir. Kesinlikle böyle bir şeyi önceden söylemek mümkün değil. Teknik o kadar ileri olabilse, daha neleri önceden bilirdi. O bakımdan kesinlikle böyle mantıksız söylentilere İNANMAYIN.....EVLERİ TERK EDİPDE, HIRSIZLARA YOL GÖSTERMEYİN...

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

doğrumu ??

söylenti
27 Ocak 2016 Çarşamba 16:15

bu gece 21:40 da tekrar deprem olacak diye bir söylenti var çarşıda ......

1 Beğendim
6 Beğenmedim
 
Yanıtla

Deprem Gerçeği

İsa
27 Ocak 2016 Çarşamba 14:26

Isparta için asıl büyük tehlike Burdur Fayı. Burdur fayı deprem oluşturma periyodunu doldurmuş ve her an deprem oluşturabilecek potansiyele sahip bir fay. Ayrıca ısparta merkezin alüvyonal kalınlığının çok fazla olması ve depremi büyütme etkisinin fazla olması nedeniyle 6 şiddetindeki bir deprem ısparta da 8 şiddetinde hissedilecektir. Bu nedenle ısparta da kentsel dönüşüm şart. Zemin etüdü ve statik projelerinde daha dikkatli olmak şart. İnşallah depremlere hazırlıksız yakalanmayız.

14 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Kötü

İzzet
27 Ocak 2016 Çarşamba 14:19

3,3 de fayanslar çatlıyorsa vay halimize.

10 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ISPARTA DEPREM GERÇEĞİ

Halit
27 Ocak 2016 Çarşamba 14:11

ısparta 1. derece deprem bölgesinde olduğu için bu tür depremlerin olması normal bi durumdur.

7 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla