visitor analyticsvisitor analytics

DENİZ BİSİKLETİNDEN DÜŞEN GENÇ KIZ BOĞULDU

DENİZ BİSİKLETİNDEN DÜŞEN GENÇ KIZ BOĞULDU
20 Temmuz 2016 Çarşamba 00:17

DENİZ BİSİKLETİNDEN DÜŞEN GENÇ KIZ BOĞULDU

Nurettin ARKAN/YALVAÇ

ISPARTA Eğirdir Gölü'nde bindiği deniz bisikletinden düşen 19 yaşındaki Mihriban Karalı boğuldu.

Yalvaç'ta oturan Mihriban Karalı yurt dışından izne gelen yakınları ve ailesiyle birlikte sabah saatlerinde Eğirdir Gölü kıyısına geldi.2009 yılında Yalvaç Kaymakamlığı tarafından halk plajı olarak işletmeye açılan ve son 5 yıldır özel bir şirket tarafından işletilen Hoyran mevkiindeki plajda Mihriban Karalı ve kuzenleri iki deniz bisikleti kiralayıp suya açıldı. Saat 16.00 sıralarında kıyıdan 40 metre açıkta deniz bisikletinde ayağa kalkan Mihriban Karalı, dengesini kaybederek suya düştü. Yüzme bilmediği belirtilen Mihriban Karalı suda çırpınırken, yakınları kıyıdakilerden yardım istedi.

KALP MASAJI YAPILDI

Görgü tanıklarının iddiasına göre birkaç dakika sonra plajda görevli olduğu belirtilen kişi suya girdi. Bu kişinin sudan çıkardığı Mihriban Karalı'ya olay yerine gelen sağlık ekipleri müdahalede bulundu. Yaşam belirtisi göstermeyen Mihriban Karalı'ya kalp masajı yapan ekipler, ambulansla Yalvaç Devlet Hastanesi'ne götürdü. Burada da müdahaleyi sürdüren ekipler Mihriban Karalı'yı yaşama döndüremedi.

Yalvaç Devlet Hastanesi Acil Servisi önünde bekleyen yakınları Mihriban Karalı'nın ölüm haberiyle yıkıldı. Karalı'nın cenazesinin otopsinin ardından ailesine teslim edileceği belirtildi.

 

Spartalı

Spartans
20 Temmuz 2016 Çarşamba 12:36

Her plaja 2 adet jet ski ve cankurtaran koyulması şartı gelmeşi

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

ORADA SÜREKLİ ÖLÜMLER OLMAYA BAŞLADI

ISPARTALI
20 Temmuz 2016 Çarşamba 11:16

PLAJIN TEMİZLİĞİ SIFIR,İLAÇLAMA YAPILMIYOR.KENELER ÇOK GİDENLER DİKKATLİ OLMALI...PLAJDA CAN KURTARAN YOK.İLK AÇILDIĞI GİBİ DEĞİL...TEMİZLİK KARADA VE GÖL İÇERİSİNDE MAALESEF SIFIR.

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

para para para

ıspartalı
20 Temmuz 2016 Çarşamba 11:05

herşey daha fazla para kazanmak için. madem kiraya veriliyor koysana kardeşim sözleşmeye cankurtaranı dubaları. yazıklar olsun.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

para para para

ıspartalı
20 Temmuz 2016 Çarşamba 11:05

herşey daha fazla para kazanmak için. madem kiraya veriliyor koysana kardeşim sözleşmeye cakurtaranı dubaları. yazıklar olsun.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla