visitor analyticsvisitor analytics

DENETİMLER ARTIRILMALI

DENETİMLER ARTIRILMALI
25 Nisan 2016 Pazartesi 22:24

Isparta’da yaşanan gıda zehirlenmesi iddiasıyla ilgili Isparta Lokantacılar, Kasaplar ve Fırıncılar Odası Başkanı Nuri Erdeğerde bir açıklama yaptı. İlgili kurumlar tarafından denetimlerin artırılmasını isteyen Erdeğer, vatandaşlara da önemli uyarılarda bulundu.

Isparta’da yaşanan gıda zehirlenmesi iddiasıyla ilgili Isparta Lokantacılar, Kasaplar ve Fırıncılar Odası Başkanı Nuri Erdeğerde bir açıklama yaptı. İlgili kurumlar tarafından denetimlerin artırılmasını isteyen Erdeğer, vatandaşlara da önemli uyarılarda bulundu.



mühürlenmiş

esnaf
26 Nisan 2016 Salı 19:56

erdoğan ticaretin karsısı

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

tebrik ederim

Yiğit Aras
26 Nisan 2016 Salı 19:46

kocatepe ve ıyaş oteli ıspartaya kazandıranları tebrik ediyorum. sıra içinde kaybolunan belediye iş hanına ve çevresindeki hijyenden yoksun dönercilere gelmeli.

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

açıklama?

Musa
26 Nisan 2016 Salı 19:19

hani o dönerciyi açıklayacaktınız? kim susturdu?

0 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Rezillik

Orhan Yarımcalı
26 Nisan 2016 Salı 19:17

1- Kocatepenin yan tarafındaki dönercilerin hepsi kapatılmalı.2- Hijyen 0. pislik heryer. Kaldırım yağır olmuş.3- Ispartanın göbeği. Kaldırım işgal edilmiş heryer pislik.4- Oradan gecerken 15 kişi birden buyrun diye bağırıyor.Rahatsızlık verici. merkeze yakışmıyor.5- iç içe geçmiş tabelalar çöplük olarak kullanılar çatılar.6- kızartılan tulumba akşama kadar üzeri açık sekilde?

4 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

zehirlenme

veli
26 Nisan 2016 Salı 18:24

yöneticiler bu kafada giderse daha çok kişi zehirlenir

1 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

sağlık

muharrem
26 Nisan 2016 Salı 16:02

site yönetimini bu konudaki hassasiyetinden ötürü kutlarım. insan sağlığı ile kimse oynamamalı.

2 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

kapatılmalı

ali çetin
26 Nisan 2016 Salı 15:24

shaverma mıdır nedir o rezil yer derhal kapatılmalı.bu kadar insanın maduriyetinin bir bedeli olacaktır elbet.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

insan sağlıgı bukadar ucuzmu

denetim 000
26 Nisan 2016 Salı 14:40

denetim falan yok lokantalar fırınlar dönerciler heryer böcek kir pas reyon kısmı mük****l arkataraf ihrenc bu ünüversite kumrucu falan rezalat orda falan nasıl yemek yiyorlar millet anlamıyorum denetimlerin artırılmasını istiyoruz insan hayatı bukadar ucuz olmamalı...

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

DAHA NE OLSUN

ŞEKERCİ ALİ
26 Nisan 2016 Salı 13:20

Toplu gıda zehirlenmesi varsa, denetimde zaafiyet var demektir. Yetkililer işini yapmıyor demektir. Lokantacıların bazıları işini suistimal ediyor demektir. Kaldırım işgallerini'de unutmayalım lütfen.

3 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Vay be

Vatandaş32
26 Nisan 2016 Salı 07:59

Ne demek esnaftan yana. Başkan halktan yani herkesten yana.

1 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla

başkan senne işe yararsın

başkan a
26 Nisan 2016 Salı 00:42

esnaftan yana mısın yoksa güçlüden yan mı ? anladın sen .

4 Beğendim
3 Beğenmedim
 
Yanıtla