visitor analyticsvisitor analytics

DENETİM HIZLANDI!

DENETİM HIZLANDI!
22 Haziran 2016 Çarşamba 11:05

DENETİM HIZLANDI!

Gıda- Tarım ve Hayvancılık Müdürlüğü, Ramazan’da denetimlerini sıklaştırdı. Ekmek, pide, unlu mamulleri, tatlı, pasta, tabldot yemek üreticilerine 902 ayrı denetim yapıldı. 92 gıda kuruluşuna uygunsuzluk nedeniyle ceza kesildi.

Gıda- Tarım ve Hayvancılık İl Müdürü Cenk Şölen imzasıyla yayınlanan açıklamada Ramazan Ayı’nda denetimlerin artarak devam edeceği ifade edildi.

Gıdaların üretimi, hijyen şartları ve ürünlerin son kullanım tarihleri başta olmak üzere tüm safahatların denetlendiğini ifade eden Şölen,şüpheli durumlarda ALO 174 GIDA HATTI’na ihbar yapılmasını istedi.

Öte yandan Tarladan Sofraya Gıda Güvenliği kapsamında 7544 denetim yapıldı. 65 işyerine ceza kesildi.

Diğer taraftan 1 Ocak 2016’dan bugüne 3745 işyeri denetlendi.

Hijyen şartlarına uymayan ve halk sağlığını tehlikeye atan işletmelere 5996 sayılı “Veteriner Hizmetleri, Bitki Sağlığı, Gıda ve Yem Kanunu” gereğince 27 işyerine yasal işlemler uygulandı.

açıklayın

kimler
22 Haziran 2016 Çarşamba 16:53

YETKİLİLERE YAZIYORUM!!!BİZİ DÜŞÜNÜYORSANIZ SADECE CEZAİ İŞLEM YAPMAK YETMEZ, AÇIKLAYIN BİLELİMHAKKIMIZ DEĞİL Mİ???

5 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Çevre Sağlığı

Devlet
22 Haziran 2016 Çarşamba 14:09

Gıda Denetimleri Sağlık Bakanlığı tarafından Çevre Sağlığı Teknisyenleri eli ile yapılırken denetimler daha düzenli ve sık oluyordu.Şimdi soruyoruz iki yıl denetim görmeyen işletmeler var.

4 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla

Teşhir edilsin

Vatandaş
22 Haziran 2016 Çarşamba 13:43

Ufak tefek uygunsuzluklar değil ama bariz bir şekilde insanların sağlığını hiçe sayan işyerleri teşhir edilmeli ve herkes ona göre önlemini almalı bence.Yoksa 100-200 Tl. ceza ile bu işleri düzeltemezsiniz.

6 Beğendim
0 Beğenmedim
 
Yanıtla

Ne dıyosunn??

Hocam
22 Haziran 2016 Çarşamba 11:39

Ramazandan ramazana din, iman, gunah sevap olayı ve yine denetim, ramazan zammı ve oruçla ilgili her yıl aynı cevap verıldiği halde bıtmeyen sorular...! Ne kadar boş işlerle uğraşılıyor cahıllık bı bıtmedi gitti memlekette! Daha da kotuye gıdıyor herşey, ramazan bıtınce bıze de gelin denetleyın çayımızı için, yoksa yapcak işiniz yoktur allasen:)) hocaaammmm;)))

1 Beğendim
1 Beğenmedim
 
Yanıtla